Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Assange har iaf varit ÖVERTYDLIG med att det inte var ryssar som gav honom mailen. Assanges morsa säger att det var en DNC-leak och Craig Murray hintar konstant åt det. Enligt hur jag ser på informationen så har Assange, och folk runt i kring honom och Wikileaks, i princip gjort allt utom att explicit säga att han är källan.
Och Seth Rich's morsa har sagt att det inte var Seth som läckte. Sen när blev morsor den rådande källan?
Citat:
Vad är det fetade för KONSPIRATIONSTEORI?
Tydligen kan man hinta rätt grovt utan att det innebär slutet iaf...
Att skriva att något har diskuterats är väl ingen konspirationsteori alls vad jag vet. Då skulle vi alla vara skyldig till att sprida konspirationsteorier varje gång vi ifrågasätter just konspirationsteorier..
Citat:
Tröttmössa.
Det är ingen halmdocka om det är sant.
Om jag inte har sagt det är det i alla fall inget du bör påstå att jag har sagt.
Citat:
Så du tycker det bör utredas då med andra ord?
Med andra ord har jag inte framfört någon åsikt alls i frågan.
Men om du undrar så har jag givetvis ingenting emot utredningar - utred allt från 9-11 till Hillary, Epstein och bankirjudar - men ge fan i att sprida en massa rykten om det
förklädda till sanningar innan det har klarlagts - där har du min ståndpunkt.
Citat:
Om jag inte har sagt det är det i alla fall inget du bör påstå att jag har sagt.
Citat:
Så du tycker Muellers konklusion i rapporten är en konspirationsteori?
Var har jag påstått det?
Citat:
Citat:
Eftersom du kallar Seth Rich för en konspirationsteori och att det skulle vara en halmdocka när jag påpekar att du tror att Rysslandsspåret inte är en konspirationsteori så har vi alltså bara två val, endera tror du att det finns ett tredje spår eller så är du en KONSPIRATIONSTEORETIKER.
Eller så har jag - återigen - inte framfört min ståndpunkt i frågan och de åsikter du försöker tillskriva mig är - återigen - halmdockor. Men, om du nu vill veta så tar jag för tillfället parti för Muellers utredning och rysslandsspåret - det är dock inte något jag kommer hävda är en absolut sanning förrän det har utretts ytterligare eller konkreta bevis lagts på bordet.