Citat:
Ursprungligen postat av
Pelota
Även om BO har brukar kniv tidgare så kan inte AR ha vetat om detta och det är en irrelevant variabel.
Det vore som att vi alla på stan ska utgå från att AR skulle slå oss. Han är en fd knarklangare som slagits förr
Det är en dum jämförelse eftersom afghanen följde efter, trakasserade och slog ASAP & co, och för alla med någon slags omdöme så är det uppenbart att han var drogad och saknade omdöme. ASAP & co gick inte omkring och slog andra, de gick undan och undan, bad afghanerna sluta, gick undan igen men de gav sig aldrig.
Citat:
Ursprungligen postat av
konstapel
Haha ja, man är lite frestad faktiskt. Den svensk som gör det kan nog dock räkna med att bli brännmärkt av Löfvén precis som han gjorde med Katerina Janouch. Vilket iofs är att anse som ett hedersbetyg.
Hoppsan, där har vi det svart på vitt vad som gäller. Svenska myndigheter känner nog till det men väljer att ignorera det pga politiskt tryck uppifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Det jag tycker är mest intressant är ju att antingen så ljög Stefan Löfven eller så var han okunnig.
Oavsett vilket så är det ju dåligt och kan förarga Donald Trump, om han får veta det.
Jag har ett förslag på tweet i min signatur nu men den bör kompletteras med Löfvens lögn förstås. Att vår statsminister flagrant ljuger USAs president och deras folk skamlöst är inte en liten sak, det borde vara tillräckligt för att fälla Löfven, om vi hade haft demokrati förstås.