2019-07-25, 16:24
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Fattar du inte att politiker i Riksdagen pratar om det och begär utredning från svenskt håll EFTER att dom hört och läst att ANDRA REGERINGAR dvs USA har börjat med geoenginering?
Lokala experiment med geoengineering har inget med påstått chamtrailande från passagerarplan i global skala att göra.
Citera
2019-07-25, 16:30
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Men nu handlar det om att återskapa det vi ser på en mils höjd från motorernas flygplan.
Höjden har inget med saken att göra. Temperatur och luftfuktighet avgör om det blir kondensstrimmor av motorerna.
Citera
2019-07-25, 16:33
Medlem
KungPungPats avatar
Enligt vissa videos så är det radiostyrda flygplan som korsar varandra helt galet nära varandra , och ligger brevid varandra och sprayar samtidigt.. stänger av chemtrailbesprutningen mitt i luften för att sen börja spraya igen en bit bort.
Den som säger att det måste vara passagerare i flygplanen .. tänker inte logiskt med tanke på hur komplicerat det skulle vara jämfört med att skicka upp radiostyrda flygplan som designats för att undvika flygplan med passagerare medans dom sprayar.

Här diskuteras chemtrails i FN bland alla länders ledare:

Chemtrails, Here is your PROOF 100% Real "MUST WATCH"
https://www.youtube.com/watch?v=L5is16A8pfw
Publicerades den 23 mars 2014
Senast redigerad av KungPungPat 2019-07-25 kl. 16:39.
Citera
2019-07-25, 16:43
Medlem
madtops avatar
Citat:
Enligt vissa videos så är det radiostyrda flygplan som korsar varandra helt galet nära varandra , och ligger brevid varandra och sprayar samtidigt.. stänger av chemtrailbesprutningen mitt i luften för att sen börja spraya igen en bit bort.
Den som säger att det måste vara passagerare i flygplanen .. tänker inte logiskt med tanke på hur komplicerat det skulle vara jämfört med att skicka upp radiostyrda flygplan som designats för att undvika flygplan med passagerare medans dom sprayar.

Ja jag håller med om att det vore extremt komplicerat att hålla på att "chemtraila" med passagerarplan. Jag skulle till och med säga att det är helt omöjligt med tanke på att de inte har någon chemtrailsutrustning. Rätt tänkt!
Senast redigerad av madtop 2019-07-25 kl. 16:46.
Citera
2019-07-25, 16:49
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Här diskuteras chemtrails i FN bland alla länders ledare:

Chemtrails, Here is your PROOF 100% Real "MUST WATCH"
https://www.youtube.com/watch?v=L5is16A8pfw
Publicerades den 23 mars 2014

Tror du det är vanliga små radiostyrda flygplan, eller fullstora passagerarplan som är radiostyrda?

Varför ser man aldrig de här planen?

Dessutom har det påståtts tidigare i tråden att det handlar om vanliga passagerarplan där illuminatisaften smugglas ombord och tja sen har ingen berättat hur det går till.
Citera
2019-07-25, 16:57
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Tror du det är vanliga små radiostyrda flygplan, eller fullstora passagerarplan som är radiostyrda?

Varför ser man aldrig de här planen?

Dessutom har det påståtts tidigare i tråden att det handlar om vanliga passagerarplan där illuminatisaften smugglas ombord och tja sen har ingen berättat hur det går till.

Mycket mer logiskt att ha en fabrik på avspärrad mark.. och radiostyrda flygplan som designats för att spraya på olika höjder.

Jag såg ett flygplan som sprayade rakt ovanför huvudet på mig på låg höjd för några år sedan.. med det var ett svart flygplan dock.. jag är själv inte säker på att flygplanen i atmosfären är vita passagerarflygplan.. dom är så långt borta att jag inte kan avskilja om dom är vita eller svarta.

Logiskt är det om dom har fabriker som förvarar allt skit som dom ska förändra vädret med.. och därifrån tankar dom de radiostyrda flygmaskinerna som sen skickas upp till en höjd där man knappt ser dom.. för att spraya.

Enkelt att programmera in vart dom ska flyga och vilken höjd dom ska spraya på, troligen där flygplan med passagerare inte flyger.
Citera
2019-07-25, 17:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Mycket mer logiskt att ha en fabrik på avspärrad mark.. och radiostyrda flygplan som designats för att spraya på olika höjder.

Jag såg ett flygplan som sprayade rakt ovanför huvudet på mig på låg höjd för några år sedan.. med det var ett svart flygplan dock.. jag är själv inte säker på att flygplanen i atmosfären är vita passagerarflygplan.. dom är så långt borta att jag inte kan avskilja om dom är vita eller svarta.

Logiskt är det om dom har fabriker som förvarar allt skit som dom ska förändra vädret med.. och därifrån tankar dom de radiostyrda flygmaskinerna som sen skickas upp till en höjd där man knappt ser dom.. för att spraya.

Enkelt att programmera in vart dom ska flyga och vilken höjd dom ska spraya på, troligen där flygplan med passagerare inte flyger.

Hur mycket illuminatisaft kan man lasta i ett radiostyrt flygplan?

Samt, om det nu sköts av radiostyrda plan, kan vi väl vara överens om att de spår - strEck - passagerarplan lämnar bakom sig troligen är kondensstrimmor?
Citera
2019-07-25, 17:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Hur mycket illuminatisaft kan man lasta i ett radiostyrt flygplan?

Samt, om det nu sköts av radiostyrda plan, kan vi väl vara överens om att de spår - strEck - passagerarplan lämnar bakom sig troligen är kondensstrimmor?

Lol hon i FN pratade om kvarliggande contrails och att dom egentligen är gjorda av kemikalier och metaller från geoenginering-fabriker.. "manmade persisting contrails" hahah men de troende hörde bara ordet contrails för då har dom ju vunnit tävlingen om vem som har rätt även fast bevisen redan sagt att ni har fel för länge sen.

Det spelar ingen roll vad du vill kalla de artificiella streck av "moln" som sprayats ut i atmosfären av flygplan som har skapat global uppvärmning och mördat skördar av plantor och träd genom att blockera solens ljus som får plantor att växa och motverka global uppvärmning.. enligt politikens källor och som hon visade inför FN och alla världens representanter.

Hon politikern kallade det ju för i princip artificiella kvarliggande contrails.. du kan också kalla det för contrails om du vill fast dom har inget med vanliga contrails att göra.
Hon politikern kallade dom nog för contrails för att sånna som du skulle kunna greppa att det var artificiella "manmade" kvarliggande contrails som sprayats för att motverka global uppvärmning fast den har motsatt effekt och skapar massa mögel , värme, fukt och döende plantor,

Living in insect paradise bror! Uppenbarelseboken kapitel 9. Lol
Senast redigerad av KungPungPat 2019-07-25 kl. 17:16.
Citera
2019-07-25, 17:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Lol hon i FN pratade om kvarliggande contrails och att dom egentligen är gjorda av kemikalier och metaller från geoenginering-fabriker.. "manmade persisting contrails" hahah men de troende hörde bara ordet contrails för då har dom ju vunnit tävlingen om vem som har rätt även fast bevisen redan sagt att ni har fel för länge sen.

Det spelar ingen roll vad du vill kalla de artificiella streck av "moln" som sprayats ut i atmosfären av flygplan som har skapat global uppvärmning och mördat skördar av plantor och träd genom att blockera solens ljus som får plantor att växa och motverka global uppvärmning.. enligt politikens källor och som hon visade inför FN och alla världens representanter.

Hon politikern kallade det ju för i princip artificiella kvarliggande contrails.. du kan också kalla det för contrails om du vill fast dom har inget med vanliga contrails att göra.
Hon politikern kallade dom nog för contrails för att sånna som du skulle kunna greppa att det var artificiella "manmade" kvarliggande contrails som sprayats för att motverka global uppvärmning fast den har motsatt effekt och skapar massa mögel , värme, fukt och döende plantor,

Va?

Skönt att du slutligen lärt dig hur streck stavas.

Men hur mycket chemtrailrök kan man lasta i ett radiostyrt flygplan?

Betyder det att det inte är passagerarplan som släpper ut chemtrails?
Citera
2019-07-25, 17:23
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Va?

Skönt att du slutligen lärt dig hur streck stavas.

Men hur mycket chemtrailrök kan man lasta i ett radiostyrt flygplan?

Betyder det att det inte är passagerarplan som släpper ut chemtrails?

Men varför ställa frågor som jag omöjligen kan veta för? är det logiskt för dig istället för att diskutera det som går att bevisa? som att alla regeringar i västvärlden har pratat om geoenginering fast det aldrig nådde fram till mainstream media och massorna av teoritroende människor.
Citera
2019-07-25, 17:49
Medlem
madtops avatar
Citat:
.

Kruxet för dig är att ingen någonsin har sett dessa fjärrstyrda flygplan. Det enda strimmande plan vi ser är ju helt vanliga passagerarplan.

Citat:
Men varför ställa frågor som jag omöjligen kan veta för? är det logiskt för dig istället för att diskutera det som går att bevisa?

Varför tror du att ingen har lyckats bevisa att dessa fjärrstyrda flygplan existerar? Är ni helt odugliga eller kan det bero på de inte finns?
Senast redigerad av madtop 2019-07-25 kl. 18:01.
Citera
2019-07-25, 17:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Men varför ställa frågor som jag omöjligen kan veta för? är det logiskt för dig istället för att diskutera det som går att bevisa? som att alla regeringar i västvärlden har pratat om geoenginering fast det aldrig nådde fram till mainstream media och massorna av teoritroende människor.

Det är du som började prata om radiostyrda flygplan. Du kanske borde fundera på hur det skulle funka. Rent logiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in