Citat:
Mueller var verkligen inget skämt, förutsättningarna för utredningen han tillsattes att leda kan däremot diskuteras, men att utredningen ändå ledde till flera fällande domar och allvarliga implikationer för Trump är uppenbart. Att Trump i egenskap av president inte kan åtalas på samma grunder som ”vanligt” folk gör honom inte oskyldig..
Snälla berätta vilket brott han är skyldig till?
Du har fel, Mueller var ett skämt från början till slut med noll implikationer för Trump. Vad menar du har hänt? Är det Papa D som är den stora förlusten eller? Han som dom satte dit med en egen spion och vars förehavanden dom nu utreder? Är det Manafort eller? Han som hade kontakter med samma oligarker i Ukraina som Weissman BÖNADE OCH BAD om smuts på Trump av? Eller är det kanske Page, före detta FBI-agent, som dom använde för att infiltrera Trumpkampanjen med? Den enda implikationen Muellerutredningen haft för Trump är att katapultera hans approval rating inom Republikanerna till all time high! "Ljuga i förhör" är ju i princip enda åtalspunkten dom satte dit folk för! Och Mueller påstår fortfarande att Ryssarna hackade DNC när ALLA vet att det var Seth Rich som gjorde det. Dossiern då? Varför utredde man inte den? Varför utredde man inte Hillarys rysslandskontakter? Hela Muellerutredningen rasar samman som ett jävla korthus och du sitter och påstår att det hade allvarliga implikationer för Trump! Hah!
Det finns en anledning att DOJ undersöker vad i helvete Mueller ens gjorde under 1,5 år och vilka brott HAN ska stå till svars för. Har du någonsin varit med om en utredning som måste utredas i princip samma stund den är klar? Det är bara en handfull clowner som fortfarande tycker Muellerutredning är värt ens några ören, inte ens demokraterna vill ha med skiten att göra.
Du behöver inte bemöta detta, det finns ingen insikt du kan erbjuda mig om Muellerutredningen och jag pallar inte skriva mer om den.
Citat:
Nej, det är ofta du inte begriper någonting. Du påstod att du inte uttalar dig om saker du inte vet, till skillnad från Q-rörelsen, och jag förklarar bara för dig att anledningen till att du inte vet någonting är för att du inte kan vikta vilken information som är viktig. Jag VET att dom aldrig kommer sätta dit Trump för ett skit lika väl som jag VET att Hillary Clinton är en korrupt kärring som både borde sitta inlåst.