Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Det är alltid intressant att hjärnskadorna aldrig vill röra vid sådana här inlägg utan de dränker tråden i inlägg om bebisar och annat trams som bara är till för de redan initierade. Ingen skillnad på Q-baby och vad som försiggår på interna partievenemang i Sverige. Viktigt för väljarbasen men töntigt för alla andra.
Några andra punkter de aldrig diskuterar:
1. Muellers TOTALA HAVERI
2. Comeys TOTALA HAVERI
3. Brennans TOTALA HAVERI
4. Clappers TOTALA HAVERI
5. Att Clintons är under utredning
6. Att hela FBI och DOJ:s toppskikt är utbytt och HAR FÅTT VITTNA om sina förehavanden.
Nu var det ju den Q-troende Pressombudsmannen som tog upp bebisen, så det är väl honom du kallar hjärndöd antar jag. Elakt av dig.
Angående Muellers utredning har den iaf lett till 34 åtalade och tre dömda. Det borde väl alla vara glada för med tanke på sanningssökandet och att en upprensning ska ske? Men det kanske var fel personer som dömdes? Eller räknas det inte eftersom det inte fällde Trump? Jag är iaf glad att brottslingar döms, även om utredningen gällande något annat. Och om Trump inte hade samröre med ryssar under valet är det ju kanon att utredningen kunde visa det.
Men på tal om att inte bemöta. Jag har senaste dagarna försökt få Q-följare att bemöta bevisade lögner/felaktigheter från Q:
https://www.reddit.com/r/Qult_Headqu..._of_qs_failed/
https://www.dailydot.com/layer8/qano...d-predictions/
Det ”bästa” svaret jag fått är det svävande, oklara ”Q måste vilseleda ibland för att lura Deep State”. Ja ungefär så har det låtit.
Två frågor på det:
Hur lurade Q Deep State med följande uttalande:
”HRC detained, not arrested (yet)”? Trodde HRC att hon var detained? Nja, troligen var det bara de Q-troende som blev lurade.
Sen undrar jag också hur ni Q-troende vet när Q ljuger eller talar sanning när hen/de postar? Det har ingen lyckats svara på än, utan det närmaste svaret har varit att man vet när Q har rätt när andra, exempelvis media, skriver om det. Alltså måste även Q-följarna läsa det någon annanstans för att sen kunna avgöra om Q hade rätt eller inte. Verkar inte så effektivt och som att Q blir närmast överflödig ifall man måste vänta på att andra ska verifiera sanningen innan man kan lita på Q.
Ytterligare en obesvarad fråga är varför ni Q-följare är så känsliga för att vi andra tar upp när Q har fel. Vill ni inte ha hela bilden av Q? Varför är detta så jobbigt? Åtminstone jag tycker ju att hela sanningen ska fram och eftersom Q-troende inte tar upp Q:s fel måste ju någon annan göra det. Och precis som ovan tycker jag det är jättebra om Q har rätt om viktiga saker.
Och som avslutning. Q har absolut rätt ibland. Jag vill att korrupta och kriminella åker dit och bryr mig inte det minsta om det Q, Trump, Obama eller du som bidrar till detta, så länge skyldiga åker fast och fälls. Men lite nyans kan väl ändå inte skada?