2019-07-24, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
Kom i en diskussion med min flickvän om detta idag.
Hon sa att killar är starkare fysiskt men tjejer är starkare psykiskt. Bullshit tycker jag. Tjejer är 10 gånger lättare att trycka ner och har mycket lägre självförtroende i allmänhet.

Jag började provocera henne till en början. Men hur fel det än är att säga rakt ut så har alltid tanken funnits där i bakhuvudet.

Män är bättre än kvinnor på allt

Detta är inget påhopp utan vill bara att någon övertalar mig eller bevisar att jag har fel

Kvinnor är bättre på tråkiga uppgifter och är mer samvetsgranna. Viktigt i dagens samhälle och en orsak till att många män misslyckas.

Annars är män bättre på det mesta. Starkare och mer stresståliga bland annat.
Citera
2019-07-24, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det jag tänkte på var den feministiska retoriken men omvänt mot kvinnorna. Men visst, när kvinnor röstar som de gör får allt fler också smaka på våldtäkter och rimligen tycker de inte att det är så allvarligt med tanke på att de bara fortsätter rösta för massinvandring. De får helt enkelt ta eget ansvar för sitt agerande.

Ok kör hårt. Annars verkar ju den nya samtyckeslagen funka, läste om en tjejen som blev våldtagen och hör och häpna gärningsmännen FÄLLDES faktiskt! Var inget snack om att hon borde vetat bättre eller skyllt sig själv där inte. Inte ens männens försvar att de inte uppfattat det som ofrivilligt hjälpte.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-07-24 kl. 01:52.
Citera
2019-07-24, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Kvinnor är bättre på tråkiga uppgifter och är mer samvetsgranna. Viktigt i dagens samhälle och en orsak till att många män misslyckas.

Annars är män bättre på det mesta. Starkare och mer stresståliga bland annat.

Min kille slarvar med allt han tar sig för. Men vill han lyckas med något stort så är det ju bara att fuska för det är ni ju bra på.
Citera
2019-07-24, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag känner inga i min närmaste umgängeskrets eller familj. Eller jo, en!
Men inte ens hon är på den imbecilla nivån du beskriver dessa människor på. Därför blir jag ju lite nyfiken på förekomsten av dessa hjärndöda imbecilla personer som står för de åsikter kring löner som du pratar om här.

De flesta kvinnor är feministskadade i Sverige. Även många män.

Räcker att läsa vilken opinionsundersökning som helst i ämnet.
Citera
2019-07-24, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Min kille slarvar med allt han tar sig för. Men vill han lyckas med något stort så är det ju bara att fuska för det är ni ju bra på.

Ja, det är ett problem för män.

Män är dock mycket bättre än kvinnor på att ta genvägar men det är ingen bra egenskap då det inte brukar löna sig i längden.
Citera
2019-07-24, 01:53
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ok kör hårt. Annars verkar ju den nya samtyckeslagen funka, läste om en tjejen som blev våldtagen och hör och häpna gärningsmännen FÄLLDES faktiskt! Var inget snack om att hon borde vetat bättre eller skyllt sig själv där inte.

Ja avskaffar man beviskraven helt kan man få ännu fler fällande domar, jättebra va? Men det kommer återställas med tiden då lagarna anpassas efter befolkningens värderingar och med fler muslimer går vi i riktning mot Sharia. Lycka till!
Citera
2019-07-24, 01:56
Medlem
Citat:
Ja avskaffar man beviskraven helt kan man få ännu fler fällande domar, jättebra va? Men det kommer återställas med tiden då lagarna anpassas efter befolkningens värderingar och med fler muslimer går vi i riktning mot Sharia. Lycka till!

Det är för att muslimska kvinnor fortfarande lever på medeltiden och föder barn. De är outvecklade och har låga IQ'n.
Citera
2019-07-24, 01:56
Medlem
Citat:
Ok kör hårt. Annars verkar ju den nya samtyckeslagen funka, läste om en tjejen som blev våldtagen och hör och häpna gärningsmännen FÄLLDES faktiskt! Var inget snack om att hon borde vetat bättre eller skyllt sig själv där inte. Inte ens männens försvar att de inte uppfattat det som ofrivilligt hjälpte.

Sexuellt framfusiga män har inte lärt sig den nya lagstiftningen än, utan sätter dit sig själva. Snart kommer de lära sig vad de ska säga.
Citera
2019-07-24, 01:59
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det är för att muslimska kvinnor fortfarande lever på medeltiden och föder barn.

Orsaken spelar mindre roll eftersom effekterna kommer drabba svenska kvinnor och då är det mindre smart att ha gjort svenska män förbannade på feminismen och idiotiska lagar som samtyckeslagen. I det läget får kvinnorna noll uppbackning från svenska män utan får anpassa sig till muslimer som de hållit mycket högre än den vite mannen.
Citera
2019-07-24, 02:05
Medlem
Citat:
Orsaken spelar mindre roll eftersom effekterna kommer drabba svenska kvinnor och då är det mindre smart att ha gjort svenska män förbannade på feminismen och idiotiska lagar som samtyckeslagen. I det läget får kvinnorna noll uppbackning från svenska män utan får anpassa sig till muslimer som de hållit mycket högre än den vite mannen.

Om det blir Sharia i Sverige så kommer orsaken vara avsaknad av feminism, inte feminism. Att ni svenska män skulle backa upp någon är det f.ö. ingen som tror på.

Då är det troligare att Jesus kommer hinna återuppstå igen innan ni gör det.
Citera
2019-07-24, 02:10
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Om det blir Sharia i Sverige så kommer orsaken vara avsaknad av feminism, inte feminism. Att ni svenska män skulle backa upp någon är det f.ö. ingen som tror på.

Då är det troligare att Jesus kommer hinna återuppstå igen innan ni gör det.

Ja där är vi eniga, någon uppbackning när kvinnorna måste kämpa för det den jämlikhet de uppnått kommer inte komma från dem de har bespottat så länge. De har visat att de håller den muslimske mannen långt högre än den vite mannen och då bör vi låta dem få ta emot allt vad det innebär.
Citera
2019-07-24, 02:12
Medlem
Citat:
Ja där är vi eniga, någon uppbackning när kvinnorna måste kämpa för det den jämlikhet de uppnått kommer inte komma från dem de har bespottat så länge. De har visat att de håller den muslimske mannen långt högre än den vite mannen och då bör vi låta dem få ta emot allt vad det innebär.

Det är inte så konstigt att de gör då de vet att svenska män inte skyddar dem. Vad har man liksom att hämta där?

Hur hade ni vita män försten tänk upprätthålla eran civilisation utan kvinnor? Det börjar bli lite bråttom med en lösning på den punkten. Har ni tänk ut och kommit överens om något?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-07-24 kl. 02:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in