2019-07-21, 02:06
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Jag som var på plats såg heller ingen schweizisk flagga. Däremot många skånska.
Citera
2019-07-21, 17:26
Medlem
T-35-85s avatar
https://mobile.twitter.com/Malmo_FF/status/1152904467337089024

Mycket trevligt initiativ. Pedofilklubben visar vägen! Heja di babyblåe
Citera
2019-07-21, 21:14
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunkarMedVargar
Men herregud när man trodde att grin-sm redan vunnits av diffen så glider mff in och snor titeln rakt framför näsan. Trodde aldrig att jag skulle försvara småpojkarna från östermalm men Malmö sluta böla nån jävla gång, ni kan inte få med er allt hela tiden, allsvenskan kretsar inte kring er. Vi kan kalla det KARMA för alla stackars småtjejer som råkat ut för era helylle-spelare genom åren.
Vad yrar du ens om? Att du har problem förstår nog alla, men är det något speciellt du syftar på?
Citera
2019-07-22, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Vad yrar du ens om? Att du har problem förstår nog alla, men är det något speciellt du syftar på?

Du menar alltså att du har missat senaste tidens grin och gnäll kavalkad från mff, där man tjuter om ”mordförsök” osv efter en jävla tackling, tycker sig förtjäna massa fördelar hela tiden och som nu senast kulminerade med att tränar ove gnäller gråter och gör bort sig på presskonferens?? Jävla töntklubb helt enkelt.
Citera
2019-07-22, 21:21
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag åkte tyskens buss till Kalmar för typ 8 år sen (när Rajalakso sparka vägg och blev avstängd). Vann en tävling och vann 12 flaskor kir, drack 8 på vägen hem och de fick rulla ut mig på centralen då Berit hade sagt att jag inte skulle bli insläppt.
11 år sedan
Citera
2019-07-23, 06:53
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
11 år sedan

Var det då JKs buss blev inställd och ni istället körde två minibussar till gatuköket vid Kalmars bussterminal?

#djurgårdenclubefutboldafavela
#kentaärdjurgårdare
#klocktornetpropaganda
#114sugkuk
Citera
2019-07-23, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Var det då JKs buss blev inställd och ni istället körde två minibussar till gatuköket vid Kalmars bussterminal?

#kentaärdjurgårdare
#klocktornetpropaganda
#114sugkuk

#thåströmärdif
Citera
2019-07-23, 07:46
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:

#kentaärdjurgårdare
#klocktornetpropaganda
#114sugkuk
#kåkstadenssöner
Citera
2019-07-23, 12:50
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
#kåkstadenssöner

För er som ej är ITK så är detta alltså det senaste djurgårdsnarrativet. Helt oironiskt påstås att området på södra Djurgården skulle ha varit en kåkstad i slutet av 1800-talet. Från ”lite finare, lite bättre” till Guds Stad på ett år. Går fort i hockey!

Djurgården clube futebol da favela

P.S. Tyckte för övrigt att Malmös senaste tifo med skånetema var jääävligt snyggt. Tar av mig pajashatten i ödmjuk respekt!
Citera
2019-07-23, 14:26
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
För er som ej är ITK så är detta alltså det senaste djurgårdsnarrativet. Helt oironiskt påstås att området på södra Djurgården skulle ha varit en kåkstad i slutet av 1800-talet. Från ”lite finare, lite bättre” till Guds Stad på ett år. Går fort i hockey!

P.S. Tyckte för övrigt att Malmös senaste tifo med skånetema var jääävligt snyggt. Tar av mig pajashatten i ödmjuk respekt!
Du är lite som dom patetiska människorna som menar att något "inte är orten" för att det fanns minsann en annan ort som hade ännu lägre socioekonomisk status. Det bästa för hela forumet vore kanske om du slutade skriva. No offence.

Med det sagt tycker jag kåkstadens söner låter lite för svulstigt för min smak.
Citera
2019-07-23, 17:20
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:

Jagvet haha så jävla pinsamt. Själv e man en överklassknarkarunge med en fot på en räkmacka o den andra i min grav. Att vi e överklassens lag går inte att trolla bort påsamma sätt som ni inte kan trolla bort att ni e Leksand
Citera
2019-07-23, 19:24
Medlem
Vilken fantastisk krönika om Bajen av Laul, han fångar verkligen hur unikt det vi gör är. Propaganda på en helt egen nivå, bara en tidsfråga innan vi helt dominerar svensk fotboll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in