2019-04-17, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
7-4 i guld mot Solna i modern tid.

Sedan när är 50-60-talet "modern tid"?

4-3 till AIK sedan Gulfkriget.
Citera
2019-04-17, 06:55
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Haha.

7-4 i guld mot Solna i modern tid.

Överlägset bäst i regionen och etta i Sverige under 2000-talet.

Vraken har ett smutsigt guld ca 100 år (idioterna vet inte ens när roddklubben bildades).
Tänk att i en diskussion om er blodsfiende, laget ni hatar mest av allt måste du nämna det där laget ingen bryr sig om. Det slår nästan aldrig fel brushan.
Du borde inställa dig på arenan istället för att hetsa på nätet. DIF behöver dig på plats.
Citera
2019-04-17, 07:44
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Var på Olympia igår. Satt på sittplats över Bajenklacken. Trodde att Helsingborg skulle ha bra mycket bättre tryck. Ni var mycket röststarkare när ni hade den lilla tårtbiten i hörnan.
Olympia efter ombyggnad är ju helt klart en av dom bästa arenorna i landet, har varit på alla nuvarande allsvenska lags arenor.
Tack. Jag håller med. Vi var grymma under 37ans storhetstid och då hade vi även sjungande på Sektion 36 och Södra, så fler har vi heller inte blivit. Nya Södra däremot är en jävla skitläktare där det samlas en massa Svenssons. Vi är inte i närheten utav den gamla röststyrkan.

Jag blir frustrerad när HIFare själva pratar om SPC och liknande som om det bara var trams. Sanningen är ju att vi är skit just nu och det är det som är hela grejen. Vår SPC har försämrats samtidigt som det är en ren lögn att påstå att vi skulle ha ökat i antal, men framför allt så har vår SPC blivit sämre.
Citera
2019-04-17, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Tänk att i en diskussion om er blodsfiende, laget ni hatar mest av allt måste du nämna det där laget ingen bryr sig om. Det slår nästan aldrig fel brushan.
Du borde inställa dig på arenan istället för att hetsa på nätet. DIF behöver dig på plats.

Lär dig se kontexten.
Citera
2019-04-17, 10:00
Medlem
CharlieHallstroms avatar
Varför skriker DIF-klacken "horungar" mot IFK Göteborgs-supportrarna? Är väl inte så lämpligt med tanke på att barnfamiljer hör på.
Citera
2019-04-17, 12:22
Medlem
Kokainsnuvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieHallstrom
Varför skriker DIF-klacken "horungar" mot IFK Göteborgs-supportrarna? Är väl inte så lämpligt med tanke på att barnfamiljer hör på.

Varför? Kul grej som hängt med sen några år tillbaks.

Då får man ta och jobba in till ungarna att det är ’snorungar’ som skandalernas och inget annat, så var det inget mer med det sen.
Citera
2019-04-17, 12:36
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokainsnuvan

Då får man ta och jobba in till ungarna att det är ’snorungar’ som skandalernas och inget annat, så var det inget mer med det sen.
Haha, detta är ju faktiskt helt fantastiskt!
Första gången jag skrattar högt över något jag läser på Flashback!
Citera
2019-04-17, 13:45
Medlem
chran508s avatar
Citat:

Sen lågstadiet menar du?
Citera
2019-04-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Satt också ovanför Hammarby klacken.Allsvenskans mest jobbiga klack en Trumma och en ramsa som var Hammarby i 2 timmar Hammarby Hammarby Hammarby Hammarby"höll på att krevera av tristess"lite finurlighet Bajen.AIK har bäst ramsor i Sverige och då är jag HIF:are Helsingborg
Jag som Bajare håller med dig fullständigt.
Citera
2019-04-17, 19:51
Medlem
feldgraus avatar
Citat:

Är du en av de 13-åringarna jag undrade över några inlägg upp? "Kul grej".

/feldgrau
Citera
2019-04-18, 09:14
Avslutad
Nu vet jag inte ifall jag ska ta det här eller i supportertråden men vad är det för mög som snuten i Sundsvall håller på med? Vidrig utveckling på sistone, det som utmärker vår liga är fan stämningen på läktarna i detta avlånga land.

https://twitter.com/patronerna/status/1118607188828872704
Citera
2019-04-18, 09:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nu vet jag inte ifall jag ska ta det här eller i supportertråden men vad är det för mög som snuten i Sundsvall håller på med? Vidrig utveckling på sistone, det som utmärker vår liga är fan stämningen på läktarna i detta avlånga land.

https://twitter.com/patronerna/status/1118607188828872704

Kan det vara för risk att bangers kan antända tyget? Jag vill minnas att GAIS hade en sådan incident för något år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in