2019-07-22, 16:36
Medlem
Invandrargrabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Strypgreppet har inte nämnts, detta är intressant då Rakim & co då blir lite mindre trovärdiga.
Mycket intressant. Tyvärr är flertalet debattörer i tråden inte läskunniga, så de kommer helt missa den nya informationen om strypgreppet.
Citera
2019-07-22, 16:37
Medlem
absolut-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invandrargrabb
Framgår strypgreppet av den film som publicerats? Om inte så kan man anta att åklagarna har tillgång till annat material. Mycket intressant.

Finns inte på ASAP:s videos och inte på TMZ videos.
Men...1:a bråket var i ett starkt kameraövervakat område, stor chans att det finns på CCTV.

Citat:
Rakims advokat har väl ingen orsak att jaga ikapp ett annat brottsfall. Det berör inte hans klients situation på något sätt. Möjligen för att jävlas med offret men det tror jag inte riktigt är rätt väg att gå om man vill uppfattas seriöst.

Eftersom dom är med i videon och kommer fram precis före det att Asap vevar med hazaren har detta brott bäring med detta fall, framkallande av konflikt ....
Citera
2019-07-22, 16:37
Medlem
Invandrargrabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det var en juristsite med referenser till brotsbalken och det väger lite tyngre än en random användare på flashback som heter invandrargrabb, ja.

Zzzznark. Jag refererade till Högsta domstolen... men du begriper inte. Du är hjälplös. Och värdelös.
Citera
2019-07-22, 16:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Vilken konfrontation? Vi ser tydligt hur konfrontationen där hazaren misshandlar vakten börjar, och det är bara den konfrontationen som är relevant för huruvida hazaren är skyldig till misshandel eller ej.

Om det finns något som visar på något annat så är det andra relevant det med.
Citera
2019-07-22, 16:38
Medlem
Invandrargrabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolut-justice
Finns inte på ASAP:s videos och inte på TMZ videos.
Men...1:a bråket var i ett starkt kameraövervakat område, stor chans att det finns på CCTV.

Wow. Finns det på film kanske t.om. Svennebanan kommer förstå. Tveksamt iofs.
Citera
2019-07-22, 16:39
Medlem
josmans avatar
Citat:
Mycket intressant. Tyvärr är flertalet debattörer i tråden inte läskunniga, så de kommer helt missa den nya informationen om strypgreppet.

Strypgreppet är något som advokaten nämner. Vet vi att det är sant? Vi pratar om guds utsända pojkar till landet Sverige.
Citera
2019-07-22, 16:39
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Zzzznark. Jag refererade till Högsta domstolen... men du begriper inte. Du är hjälplös. Och värdelös.

Sorry om du tar illa upp invandrargrabbem brottsbalken upphör inte att gälla bara för att du skriver ett inlägg på flashback.
Citera
2019-07-22, 16:40
Medlem
BaraVaraSamss avatar
Citat:
Strypgreppet har inte nämnts, detta är intressant då Rakim & co då blir lite mindre trovärdiga.

Börja inte trolla nu och sprida lögner i tråden. Det finns inga som helst uppgifter om strypgrepp. Det som står på åklagarmyndighetens sida är att det var ett grepp om halsen. Det kan innebära många saker men i min värld är det ett halsgrepp.
Citera
2019-07-22, 16:40
Medlem
Invandrargrabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av josman
Strypgreppet är något som advokaten nämner. Vet vi att det är sant? Vi pratar om guds utsända pojkar till landet Sverige.
Det är åklagarna som nämner det i sitt pressmeddelande. Det skulle de inte göra utan belägg. Troligtvis har de tillgång till oklippt filmmaterial.
Citera
2019-07-22, 16:41
Medlem
Invandrargrabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraVaraSams
Börja inte trolla nu och sprida lögner i tråden. Det finns inga som helst uppgifter om strypgrepp. Det som står på åklagarmyndighetens sida är att det var ett grepp om halsen. Det kan innebära många saker men i min värld är det ett halsgrepp.

Strypgrepp eller grepp om hals och ett lyft på flera meter. Kalla det vad du vill. Det är ytterst relevant oavsett.
Citera
2019-07-22, 16:43
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Det är ingen som har dragit några paralleller mellan Dawit och gatuligisten.

Du orkade inte ens läsa inlägget jag citerade. Ja, ja. Om ni tror att USA har något att säga till om längre har ni fel, den nya stormakten heter Kina. Trumpeen flexar sina gamla hängiga muskler men ingen bryr sig.

USA, militär operation mot sverige för att frita en sketen rappare. Dra den där om tomten sen också.

Jag skrattar fan på mig, hahahahahahahahha
Citera
2019-07-22, 16:44
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Nu är det nog du som trollar. Dock får du svårare ju mer fakta som kommer ut. Hur som helst är det intressant även som grepp om halsen, Då det är något som inte riktigt framhävts förut. Kanske då hörlurarna pajade. Vilket Rakim & co i sådana fall ljugit om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in