Citat:
Ursprungligen postat av
islamcultofdeath
Men din jävla idiot. Håll dig till fakta. Dina uppdiktade fantasier med OM och MEN är TOTALT oväsentliga.
Nej, eftersom orsaken till att många står på ASAP Rockys sida i det här fallet, det är att "angriparen" råkade vara afghan (om det nu ens är bekräftat att han var afghan eller bara en trådsanning???). Om han hade varit blond svensk förståndshandikappad som kommit ifrån sina föräldrar, då hade ASAP Rocky troligen blivit hatad av de flesta här på Flashback.
Och ni som säger att man INTE ska ringa polisen i en sådan här situation, ni har helt enkelt FEL!
Ju fler som ringer polisen i såna här situationer, desto snabbare får man bort människor som har problem från gatorna. Jag har själv blivit utsatt för "gatubarn", och då INTE ringt polisen av hänsyn till dem. Men det bästa du kan göra för dessa "gatubarn", det är att ringa polisen om de INTE kan sköta sig, som du skulle gjort med förståndshandikappade. Och som jag förstår det, så ringde ASAP Rocky INTE polisen.
Men mitt råd till Trump och Löfven, det är att så fort som möjligt lösa den här situationen på ett så omärkligt sätt som möjligt. Annars tror jag det blir total katastrof för dem båda.