2019-07-21, 02:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Om man inte kan göra gott eller vinna då?

Sträck upp handen. Jag kommer till din hjälp.
Citera
2019-07-21, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Sträck upp handen. Jag kommer till din hjälp.

Då gills det inte. Då har man fortfarande inte gjort något bra.
Citera
2019-07-21, 03:02
Avslutad
Citat:
Då gills det inte. Då har man fortfarande inte gjort något bra.

Gills? Alla gäller i min värld. Idioter som vettiga.
Citera
2019-07-21, 03:04
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Du måste trolla eller så har du fått en MGTOW psykos bara, lika sjuk i huvudet som rabiata feministerna.

Den lilla skillnaden är att Göran VILADE, han lär knappast ha kört i fyra dygn utan att sova din mongoloida horunge.
Oj vad många "fula" ord du kan. vet du vad något av dem betyder också?
Eller gjorde du bara en sallad av det du kom på just nu, när du var så himla arg?
Jag har ett förslag, köp en tub vispgrädde på burk och en så stor flaska kokosolja du kan hitta och prova på dig själv och din pojkvän om ni går igång.

Du kan tacka mig sen.
När det gäller det lilla innehåll du hade, menar du att han vilade sig dit, vilade sig upp på berget och sen vilade sig tillbaka?

Tror du inte att det tog lite längre än fyra dagar att cykla 3000 mil och klättra upp, som första människa till toppen av Everest utan syrgas?

Skulle du förstå om nån sa till dig att du borde sluta innan du gör bort dig?
Jag tror nämligen inte det. Du är helt enkelt för dum i huvudet för det. Eller som skämtet går:
De som är dumma i huvudet begriper inte att de är dumma i huvudet för att de är dumma i huvudet.
Citera
2019-07-21, 03:07
Medlem
Kvinnor kan ju skriva kontrakt med samhället att de föder staten si och så många barn i gengäld mot ett garanterat bidrag.

Som en bi eller myrdrottning, typ.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-07-21 kl. 03:11.
Citera
2019-07-21, 03:15
Avslutad
Citat:
Kvinnor kan ju skriva kontrakt med samhället att de föder staten si och så många barn i gengäld mot ett garanterat bidrag.

Som en bi eller myrdrottning, typ.

Somaliskor?
Citera
2019-07-21, 03:34
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Nej, Mouton förlorade titeln eftersom hennes Audi allt för ofta gick sönder innan tävlingen var över. Hon vann fyra delsegrar och slutade 1982 som totaltvåa i det årets WRC.
Hon vann i Portugal, Grekland och Brasilien. Vad vann hon mer? Jag har redan sagt att hon blev tvåa i VM. Alltså är hon inte bättre än män. Inte ens i den överlägset bästa bilen. Som hon förresten körde sönder på egen hand.
Citat:
Tror du inte att även manliga rallyförare kör bilar med turbo och fyrhjulsdrift.
Det finns ett reglemente som gör att man måste följa restriktioner idag. Fuskar man så diskas man. Se Toyota. Då körde konkurrensen inte med nästan dubbelt så mycket hästkrafter och fyrhjulsdrift. Han som vann körde en sketen Opel.
Citat:
Visserligen kan turbomotorer med flera hundra hästkrafter och fyrhjulsdrift vara ett vinnande recept. Men samtidigt blev dessa bilar svåra att köra.
Kan? Ja, för tjejer, kanske. Varken Waldegård eller Mikkola hade problem med att vinna med den.
Röhrl körde 1982 en tvåhjulsdriven Opel och vann VM med den. Alla VM-titlar efter Moutons chans i AUDI har gått till fyrhjulsdrivna bilar med turbo. Året innan [1981] var den inte ens tillåten att delta med. Den klassen döptes om till Grupp B och förbjöds helt 1986 efter att Henri Toivonen omkom vid en krasch på Korsika.
Citat:
Jag förstår att du inte tycker att placeringar 1-20 i WRC är toppen, bara om förarna är män. För övrigt hänvisar jag till mitt tidigare inlägg: (FB) Är kvinnor bättre än män på något?. Bläddra ner en liten bit tills du kommer fram till det stycke som handlar om kvinnliga rallyförare.
Vet du ens hur många bilar som ställer upp i WRC-klassen?
Det verkar inte som att du egentligen kan något om rally utan googlar dig fram. Stämmer det?
Och nej, jag tror inte du förstår vad jag tycker. Vad länken har med detta att göra tänker jag inte ens bry mig om att kolla.
Citat:
Naturligtvis var det Gran Premio de Turismo i Argentina 1962 som avsågs när jag diskuterade Ewy Rosqvist-von Korffs överlägsna seger över samtliga manliga konkurrenter. Jag har aldrig sagt att det var ett VM-rally. Loppet i Argentina var ett av de tuffaste och farligaste rallyn som körts. 444 mil långt var det. Hon och kartläsaren Ursula Wirth vann alla etapperna och kom i mål tre timmar före tvåan (en man). Dessutom vann hon flera Europamästerskap, liksom damklassen i Midnattssolsrallyt.
Du är inte lite tjatig du?
Såna där långa tävlingar har körts lite överallt. Har du t.ex hört talas om Paris Dakar? Mille Miglia?
Och du, allvarligt. Hur är man bättre än män på något om man vunnit damklassen i midnattssolsrallyt en gång?
Citat:
Under en tävling i Jugoslavien var det en manlig rallyförare som försökte köra Ewy av vägen i ett osportsligt försök att få henne att förlora tävlingen. Han hade väl samma inställning som du, nämligen att tjejer inte kör lika fort som killar.
Blablabla... Vad är det för inställning jag har?
Är det att jag inte håller med dig, eller att jag läxar upp dig på något du framställde dig som expert på med googles hjälp? Google me this. Hur många bilar ställde upp i det där som du kallade rally-vm i Argentina, men nu har dragit tillbaka? Ser du själv att snittfarten inte är särskilt hög? (Lägre än i ett "Cannonball" för entusiaster)
Citat:
Det går inte att göra sådana jämförelser som du försöker få mig att göra i fråga om Loeb och de kvinnliga rallyförare som jag tidigare nämnt. Loeb är född 1974 och fortfarande aktiv till skillnad från Ewy Rosqvist (f 1929) och de andra donnorna som var verksamma en till flera decennier tidigare. Om Ewy hade tillhört samma generation som Sébastien L och ställt upp i samma tävlingar som han, då hade hon haft mycket goda förutsättningar att besegra honom i ett eller flera lopp.
Aldrig i livet! Men om en häst hade haft juver hade hon varit en ko, eller hur? Och du, Loeb slutade för många år sen, men gör gästinhopp ibland.
Citat:
Även manliga rallyförare är mer eller mindre notoriska kraschare. Även Loeb.
Sorry, men du har fel. Man vinner inte nio VM-titlar genom att krascha för mycket. Tvärtom, det var för att han inte kraschade utan höll sig inom gränserna och ändå körde fortare än de som kraschade som han vann.
Citat:
Alla fattar att kvinnor kan köra bil lika fort som män. Det finns ingen genetisk komponent som gör kvinnliga bilförare sämre än manliga. Det är endast skillnader i motorintresse och samhällets könstereotypiska normer som ligger bakom den manliga överrepresentationen inom rally och övrig motorsport.
Klart alla fattar det
Köra rally är bara så barnsligt, så de har ingen lust.
Annars hade de självklart vunnit, speciellt över notoriska kraschare som den niofaldige världsmästaren Loeb...
Du är en väldigt speciell sorts person va?
Citera
2019-07-21, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Hon vann i Portugal, Grekland och Brasilien. Vad vann hon mer? Jag har redan sagt att hon blev tvåa i VM. Alltså är hon inte bättre än män. Inte ens i den överlägset bästa bilen. Som hon förresten körde sönder på egen hand.Det finns ett reglemente som gör att man måste följa restriktioner idag. Fuskar man så diskas man. Se Toyota. Då körde konkurrensen inte med nästan dubbelt så mycket hästkrafter och fyrhjulsdrift. Han som vann körde en sketen Opel.Kan? Ja, för tjejer, kanske. Varken Waldegård eller Mikkola hade problem med att vinna med den.
Röhrl körde 1982 en tvåhjulsdriven Opel och vann VM med den. Alla VM-titlar efter Moutons chans i AUDI har gått till fyrhjulsdrivna bilar med turbo. Året innan [1981] var den inte ens tillåten att delta med. Den klassen döptes om till Grupp B och förbjöds helt 1986 efter att Henri Toivonen omkom vid en krasch på Korsika.Vet du ens hur många bilar som ställer upp i WRC-klassen?
Det verkar inte som att du egentligen kan något om rally utan googlar dig fram. Stämmer det?
Och nej, jag tror inte du förstår vad jag tycker. Vad länken har med detta att göra tänker jag inte ens bry mig om att kolla.Du är inte lite tjatig du?
Såna där långa tävlingar har körts lite överallt. Har du t.ex hört talas om Paris Dakar? Mille Miglia?
Och du, allvarligt. Hur är man bättre än män på något om man vunnit damklassen i midnattssolsrallyt en gång?Blablabla... Vad är det för inställning jag har?
Är det att jag inte håller med dig, eller att jag läxar upp dig på något du framställde dig som expert på med googles hjälp? Google me this. Hur många bilar ställde upp i det där som du kallade rally-vm i Argentina, men nu har dragit tillbaka? Ser du själv att snittfarten inte är särskilt hög? (Lägre än i ett "Cannonball" för entusiaster)Aldrig i livet! Men om en häst hade haft juver hade hon varit en ko, eller hur? Och du, Loeb slutade för många år sen, men gör gästinhopp ibland.Sorry, men du har fel. Man vinner inte nio VM-titlar genom att krascha för mycket. Tvärtom, det var för att han inte kraschade utan höll sig inom gränserna och ändå körde fortare än de som kraschade som han vann.Klart alla fattar det
Köra rally är bara så barnsligt, så de har ingen lust.
Annars hade de självklart vunnit, speciellt över notoriska kraschare som den niofaldige världsmästaren Loeb...
Du är en väldigt speciell sorts person va?

Hästar har juver...
Citera
2019-07-21, 03:44
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Hästar har juver...
De kanske ska ha fyra magar också för att kallas kor?
Citera
2019-07-21, 03:49
Medlem
Citat:

Fråga Stor-men-snabb det är ju i hans värld vi lever i enligt honom själv.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-07-21 kl. 03:51.
Citera
2019-07-21, 04:09
Avslutad
Citat:

Citat:
Fråga Stor-men-snabb det är ju i hans värld vi lever i enligt honom själv.

Nä. Du kan kallas kossa även som kvinna.
Citera
2019-07-21, 04:12
Bannlyst
Kvinnor är oftast mer ömsinta och omhändertagande, dom har dessutom mycket lenare hud och finare kroppar än vad vi män har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in