2019-07-21, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
De får alla halvbögar med sig också. Men tänk nu lite.
För några år sedan gick svenska män in och resolut försökte rensa upp i det träsk som skall fungera som huvudstadens Metro eftersom kvinnor blev trakasserade allehanda marockaner, afghaner m.m när de begagnade sig av färdmedlet.

Vad hände då? Istället för att hjälpa till går kvinnor samman i nån jävla grupp, ”inte er fitta tack” eller vad fan den nu hette och indirekt uppmuntrar våldtäkter på sina systrar genom att attackera de som faktiskt försöker göra något åt problemet.
Vidare vill kvinnor ytterligare förstärka problemet genom att kalla män i stridsför ålder för barn. Kolla in den här skendräktiga kossan
https://m.youtube.com/watch?v=b5JTLccZBqg

Så det är väl en sak kvinnor är bättre på. Skapa kaos. Men det är egentligen inget ni rår för, ni vill naturligtvis biologiskt ha de starkaste generna till er avkomma och försöker därför få hanarna att slåss om er gunst för att säkerställa att att det är den starkaste som sätter på er. Oavsett hur det sker.

Det är därför jag säger att vi borde kunna få slå ihjäl varandra, framförallt i grupp, utan att ni kvinnor skall fjanta er med ert hyckleri.
Man mot man funkar också. Typ såhär
https://m.youtube.com/watch?v=NFQm7xPrTX8

Men det vill ni inte se, så ni låtsas som det regnar medan ni hoppas att kaoset ni orsakar inte drabbar era ägg.

Ja men dem kan ni ju döda för det är ju det ni vill.
Sen var det ju Bandidos eller om det var Hells Angels som satte stopp för sons of Odin eller vad det nu var de kallade sig. Då blev det lite för mycket allvar i det hela.
Pff, snarare män som kaosar och kvinnor som inte kan göra så mycket åt det.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-07-21 kl. 02:13.
Citera
2019-07-21, 02:10
Medlem
Nihiliserads avatar
Kvinnor är bättre än män på att gråta och tjafsa över skitsaker, hugga folk i ryggen och tycka synd om sig själva, etc.
Citera
2019-07-21, 02:12
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
De får alla halvbögar med sig också. Men tänk nu lite.
För några år sedan gick svenska män in och resolut försökte rensa upp i det träsk som skall fungera som huvudstadens Metro eftersom kvinnor blev trakasserade allehanda marockaner, afghaner m.m när de begagnade sig av färdmedlet.

Vad hände då? Istället för att hjälpa till går kvinnor samman i nån jävla grupp, ”inte er fitta tack” eller vad fan den nu hette och indirekt uppmuntrar våldtäkter på sina systrar genom att attackera de som faktiskt försöker göra något åt problemet.
Vidare vill kvinnor ytterligare förstärka problemet genom att kalla män i stridsför ålder för barn. Kolla in den här skendräktiga kossan
https://m.youtube.com/watch?v=b5JTLccZBqg

Så det är väl en sak kvinnor är bättre på. Skapa kaos. Men det är egentligen inget ni rår för, ni vill naturligtvis biologiskt ha de starkaste generna till er avkomma och försöker därför få hanarna att slåss om er gunst för att säkerställa att att det är den starkaste som sätter på er. Oavsett hur det sker.

Det är därför jag säger att vi borde kunna få slå ihjäl varandra, framförallt i grupp, utan att ni kvinnor skall fjanta er med ert hyckleri.
Man mot man funkar också. Typ såhär
https://m.youtube.com/watch?v=NFQm7xPrTX8

Men det vill ni inte se, så ni låtsas som det regnar medan ni hoppas att kaoset ni orsakar inte drabbar era ägg.

Sant, men de tycker det är okej när bruna och svarta män har ihjäl dig och andra vita. Det är ju bara självförsvarsreaktioner över all er rasism.
Citera
2019-07-21, 02:14
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja men dem kan ni ju döda för det är ju det ni vill.
Sen var det ju Bandidos eller om det var Hells Angels som satte stopp för sons of Odin eller vad det nu var de kallade sig. Då blev det lite för mycket allvar i det hela.

Så det där med att ”jag är inte din kvinna” existerade inte med andra ord?
Eller var det HA som låg bakom den kampanjen?
Citera
2019-07-21, 02:18
Medlem
Citat:
Så det där med att ”jag är inte din kvinna” existerade inte med andra ord?
Eller var det HA som låg bakom den kampanjen?

Nej det var väl samma tanter som får betalt för att ligga och ha sex med Afghaner kan jag tänka mig.

Men slåss för glatta livet, det är ju segrarna som vinner som skriver historien och får kvinnorna. Eller är ni rädda för en hashtag?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-07-21 kl. 02:21.
Citera
2019-07-21, 02:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vilka män pratar du om? Stor-men-snabb och Svennebanan?
Jag tycker inte att du ska kalla er för män, det vore en skam för övriga svenska män nämligen.

Just så.
Återigen flyttar du fokus. Tror du verkligen att detta är ett vinnande koncept?
Citera
2019-07-21, 02:28
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Du har ju inte fattat någonting av vad jag skrev tidigare angående antal som tävlar, drifkraften i att vinna och bli bäst e.t.c.
Du kan gå tillbaka och läsa om du vill, jag orkar inte upprepa mig.
Vill du ha mitt favoritrecept på tillbakakaka?

Det du skriver är fullständigt snömos. Det finns bara ett sätt att visa att man är bäst.
Att du inte håller med säger mer om dig än alla de som faktiskt tävlar om att få bära den titeln och de som intresserar sig för att faktiskt ta reda på det.

Om du på allvar fortfarande vill hävda att kvinnor är bäst på att laga mat så duger inte ursäkten att de inte ville ställa upp, saknade drivkraften att vinna eller bli bäst osv.

Annars hade de ju självklart varit bäst...
Påminn mig gärna om vad tråden hette igen.

Är du en sån där som brukar säga åt folk att de inte fattar något när de inte håller med dig?
Då har jag ett förslag. Visa dem med exempel eller försök förtydliga det du påstår. Jag tar in alla respektfulla och genomtänkta argument och jag ändrar gärna åsikt om jag har fel.
Gör du?
Citera
2019-07-21, 02:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Att lagstiftaren säger att kvinnor inte har något ansvar är också oroande.
Det betyder att ansvaret är någon annans och summa sumarum, är det lagstiftarens intention att män ska hållas ansvariga för allt som drabbar kvinnor oavsett vad de själva gör eller låter bli att göra.

Jag anser att det är rent ut sagt förnedrande mot kvinnorna att inte anses kapabla att ansvara för sig själva, utan måste förlita sig på att lagstiftaren utser mannen som deras förkläde.

Hur långt ifrån ett muslimskt beskyddarsamhälle är vi egentligen då?

Ja. Hur jävla låga är de som tillåter att omvärlden ser de som mindre/barn? Är frukten så söt att de helt enkelt tillåter förnedringen?
Galet.

Kvinnor: Kom in i min värld. Här förtjänar vi omvärldens RESPEKT medelst gärning och mod! Det gör ont när du förtjänar det. Dock, när du gör gott (eller vinner, för allas goda) är sötman ack så god.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2019-07-21 kl. 02:35.
Citera
2019-07-21, 02:41
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Okej, jag har fattat att du inte tycker det finns någonting som kvinnor gör bra och att män gör det mesta bra. Var det något annat?
Vart har jag sagt det?
Jag har ett förslag. Sluta läs mellan raderna. Du är rätt dålig på det.

Kvinnor fantastiska på massor av saker. Bara det att män är bättre på det mesta. Utom att vara kvinnor. Och nej, inte alla män och inte alla kvinnor heller, men min åsikt är att det är meningen att vi ska komplettera varann och inte som den här tråden ger sken av, konkurrera med varann, för då förlorar kvinnor 99 ggr av 100.

Om feminister och resten av den offentliga debatten slutade hacka på män hela tiden, så skulle de inte heller möta så mycket mothugg från dem som tycker att män får ta emot oförtjänt mycket ovett och skitsnack hela tiden och dagligen. Detsamma gäller kvinnor generellt. De tvingas nästan in i debatten för att inte kallas könsförrädare, eller hängas ut som varje konservativ kvinna hängts ut om de inte är med och stödjer programmet.

De här stödtrupperna finns överallt. Jag är övertygad om att även du fått höra att: du måste göra si och så, för "våra rättigheter står under hot". Och fråga varje kvinna som gillar att klä upp sig och sminka sig om de får långa missunsamma blickar för att hon "gör sig till" för män.
Det har lett till längre kjolar, mindre urringningar, lägre klackar, mindre färg på sminket, mindre möda på hår och naglar osv, och de är troligen inte näjda förrän alla går i den svenska varianten av kommunist-kinas uniform, som för ett tag sen var Fjällräven från myrorna och Palestinasjal.

Har jag rätt eller fel?

Det är vad jag tycker.
Senast redigerad av GaylordYanker 2019-07-21 kl. 02:44.
Citera
2019-07-21, 02:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Vart har jag sagt det?
Jag har ett förslag. Sluta läs mellan raderna. Du är rätt dålig på det.

Kvinnor fantastiska på massor av saker. Bara det att män är bättre på det mesta. Utom att vara kvinnor. Och nej, inte alla män och inte alla kvinnor heller, men min åsikt är att det är meningen att vi ska komplettera varann och inte som den här tråden ger sken av, konkurrera med varann, för då förlorar kvinnor 99 ggr av 100.

Om feminister och resten av den offentliga debatten slutade hacka på män hela tiden, så skulle de inte heller möta så mycket mothugg från dem som tycker att män får ta emot oförtjänt mycket ovett och skitsnack hela tiden och dagligen. Detsamma gäller kvinnor generellt. De tvingas nästan in i debatten för att inte kallas könsförrädare, eller hängas ut som varje konservativ kvinna hängts ut om de inte är med och stödjer programmet.

De här stödtrupperna finns överallt. Jag är övertygad om att även du fått höra att: du måste göra si och så, för "våra rättigheter står under hot".
Har jag rätt eller fel?

Det är vad jag tycker.

Finns ingen som sagt det. Hon har lärt sig från Merapi att 'feltolka' och flytta målstolparna. Klassisk feministisk argumentatorisk teknik.
Citera
2019-07-21, 02:49
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Finns ingen som sagt det. Hon har lärt sig från Merapi att 'feltolka' och flytta målstolparna. Klassisk feministisk argumentatorisk teknik. Tänk MMA.
Ahaa, det är den låga nivån alltså?
Då kanske jag ska räkna uteblivna svar som att de "vågar vägra debatten" också?
Eller ett exempel jag läste tidigare: "du har ju inte begripit ett enda ord jag sagt" som argument.
Eller ickesvaret: vad mycket svammel [om mitt inlägg] i en enda post *mikedrop* som att hon ansåg att hon med det uttalandet vann "debatten"?

Det känns som folk borde diskutera mera med andra än de som sitter i samma källare för att diskutera. leta upp dem som inte tycker som ni och fila lite på argumenten.
Det här är patetiskt låg nivå.
Citera
2019-07-21, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ja. Hur jävla låga är de som tillåter att omvärlden ser de som mindre/barn? Är frukten så söt att de helt enkelt tillåter förnedringen?
Galet.

Kvinnor: Kom in i min värld. Här förtjänar vi omvärldens RESPEKT medelst gärning och mod! Det gör ont när du förtjänar det. Dock, när du gör gott (eller vinner, för allas goda) är sötman ack så god.

Om man inte kan göra gott eller vinna då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in