2019-07-19, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Någon som vt om bo had facbook?
https://www.facebook.com/tobias.hakansson.31
Citera
2019-07-19, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Jag försökte hitta inlägget med länken, men det var inte lätt nu. Kan mycket väl vara så att de inblandade blandats ihop och inlägget inte var korrekt.
BO är en svensk, datorintresserad kille på GTG, du har definitivt blandat ihop personerna
Citera
2019-07-19, 09:12
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag tittade på bilderna av de tre GM som publicerades här på Flashback kanske tio sidor bakåt. Den GM som har ansiktstatuering ser klart svensk ut, enligt min mening. Tjejens etnicitet är lite svårare att avgöra, men hon kan mycket väl vara etniskt svensk. Den tredje GM ser lite mindre svensk ut, men det är inte uppenbart att han har utländskt påbrå.

Hur kan ni vara så säkra på att två av tre GM har utländskt påbrå? Att de har utländska vänner på Facebook behöver inte betyda någonting.

Jag håller med om att killen på den första bilden ser helsvensk ut men jag tycker killen på bild nr 2 och tjejen på bild nr 3 ser utländska ut.
Citera
2019-07-19, 09:38
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Vad är det för företag du pratar om? Har du förväxlat BO och MGM?

MGM T Lundin har ett inaktivt företag registrerat som har ett Vitryskt personnamn:
STANISLAU SHAUCHENKA,
Företaget fanns på en c/o adress med ryskt namn.
c/o OLGA VALKOVA

Är det detta företag du menar?

Familjeföretaget är inte aktivt längre och vad de ordnade familjeförhållandena ledde till ser vi ju idag.

Föräldrarna är....?

Inte Stanislau 34 iallafall.

Det är Viktor L:s föräldrar han menar tror jag. Kvinnan Helena, som är V:s mamma och skriven på samma adress (radhuset i Tuve) som V är ordförande i familjeföretaget BIAB (startat av V:s morfar). Det är ett välordnat företag verksamt inom transportbranschen. Helena förekommer på Hitta.se under två efternamn på Tuveadressen: det ena (hennes tidigare) i egenskap av ordförande i BIAB:s styrelse, och med det nya i egenskap av hustru till sin nuvarande man som också är skriven där.
Senast redigerad av Ken Dryden 2019-07-19 kl. 09:41.
Citera
2019-07-19, 10:04
Medlem
Hur vore det Om folk kunde sluta disskutera om GMs farfar elr morfar möjligtvis kommer från ett annat land och vi ist disskuterar brottet i sig? Dvs vem höll i kniven?
Att de beter sig som blattar betyder ej att de inte kan vara etniskt svenska.
Och till er som tycker att gm " absolut inte kan vara etniska svenskar" så ska ni veta att man behöver ej se ut som kalles kaviar för att vara etnisk svensk.
Senast redigerad av Adrenalina23 2019-07-19 kl. 10:11.
Citera
2019-07-19, 10:35
Medlem
PeterNosters avatar
H är född Nicklasson så var kommer herr Larsson in i bilden?
Är det adoption? Från Palma de Mallorca.

Är Wei Lay hans riktiga namn kanske. Kinesbastard?
Senast redigerad av PeterNoster 2019-07-19 kl. 11:20.
Citera
2019-07-19, 11:15
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Hur vore det Om folk kunde sluta disskutera om GMs farfar elr morfar möjligtvis kommer från ett annat land och vi ist disskuterar brottet i sig? Dvs vem höll i kniven?
Att de beter sig som blattar betyder ej att de inte kan vara etniskt svenska.
Och till er som tycker att gm " absolut inte kan vara etniska svenskar" så ska ni veta att man behöver ej se ut som kalles kaviar för att vara etnisk svensk.

Den som höll i kniven har sannolikt en allvarlig psykisk sjukdom och den är ofta ärftlig.
Citera
2019-07-19, 11:18
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serken
https://www.facebook.com/tobias.hakansson.31

Gick in på mammans facebook och det gjorde verkligen ont i mig när jag såg bilder på hela familjen. Fy fan

Dessa blattefierade (EYYY BROOR) kräk förtjänar varsitt nackskott. Sverige borde börja med dödsstraff igen.
Citera
2019-07-19, 11:25
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Gick in på mammans facebook och det gjorde verkligen ont i mig när jag såg bilder på hela familjen. Fy fan

Dessa blattefierade (EYYY BROOR) kräk förtjänar varsitt nackskott. Sverige borde börja med dödsstraff igen.

Vems mamma? Var?
Citera
2019-07-19, 11:28
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Vems mamma? Var?

BOs. Hon som skrev "min fina tobbe".
Citera
2019-07-19, 11:28
Medlem
submariners avatar
Hej,

Spontant känns avlägsen etniciteten ganska oviktig - GM (och kanske även gärningskvinnan?) visar väl snarare vad samhällets flathet och oförmåga att agera kan resultera i när unga människor som finner det fullt acceptabelt att vifta ned kniv vs. jämnåriga

Nåja, pojkarna kommer få mycket gott om tid att fundera på saken och tjejen kan med tiden träffa nya stjärnor att umgås med...
Citera
2019-07-19, 11:43
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
BOs. Hon som skrev "min fina tobbe".

Den här alltså:
https://www.facebook.com/anna.hakanssonfdottosson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera