Den svenska porrstjärnan Puma Swede ser slutet på karriären.
Nu planerar hon att sätta sig i skolbänken för att bli accepterad.
– Jag vill dela med mig av de erfarenheter jag samlat på mig under åren, säger hon.
Den svenska porrstjärnan Puma Swede ser slutet på karriären.
Nu planerar hon att sätta sig i skolbänken för att bli accepterad.
– Jag vill dela med mig av de erfarenheter jag samlat på mig under åren, säger hon.
Vilket skämt. Vilka egenskaper anser hon sig besitta som skulle hjälpa andra annat än att inte fläka ut sig i porrfilm? Behövs ingen skolbänk för att fatta det.
Vilket skämt. Vilka egenskaper anser hon sig besitta som skulle hjälpa andra annat än att inte fläka ut sig i porrfilm? Behövs ingen skolbänk för att fatta det.
Hon är ju ändå inte bara porrskådis. Hon driver företag med både strippklubb och ett annat som säljer sexleksaker. Bara för att det är inom sex och porr så betyder inte det att hon inte har något att lära andra.
Hon är ju ändå inte bara porrskådis. Hon driver företag med både strippklubb och ett annat som säljer sexleksaker. Bara för att det är inom sex och porr så betyder inte det att hon inte har något att lära andra.
Det va väl ett bra initiativ att utbilda sig bredare inom hennes gebit?
Hoppas hon gör succés , hon är klart jättecool, inte många som hade vågat göra om hennes karriär!
All heder åt ambition och vilja att leva ut andras fantasier men är det någon som behöver sexrådgivning är det hon. Förmodligen också en hel del terapi.
All heder åt ambition och vilja att leva ut andras fantasier men är det någon som behöver sexrådgivning är det hon. Förmodligen också en hel del terapi.
En sak jag vet är att hon saknar barn och har själv valt bort detta. Smart kvinna som vet att detta skulle vara till nackdel. Även om hon valt en i min värld ett lustig karriär så är hon smart vacker och kvick människa . Hoppas att hon lyckas som entreprenör. Visioner och rimliga mål har denna qvinna.
Jag önskar henne lycka till. Jag har inte sett så mycket av henne i hennes yrke, men såg några intervjuer på youtube!
Två saker:
- Hon verkar genuint snäll och trevlig.
- Hon har haft otur att stöta på folk som velat vara hennes vän/älskare utan att sedan våga stå för det öppet. Vilka ynkryggar till killar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!