Citat:
Ursprungligen postat av
runeo
1a. Inte en slutsats utan en hypotes som är central i en modell som inte fungerar på verkligt utfall. Varken i historisk tid eller i samtiden. En hypotes klar för sin begravningsceremoni.
1bc. Solen och alla dess cykler och rörelser och hur dessa påverkar jordens klimat måste väl, av en normalbegåvad människa, anses höra till "Global uppvärmning"?
Du har töntroliga förolämpningar, men inte så progressiva utan alltför förutsägbara!
Sluta skriv.
Du gör bara bort dig som så många andra som inte tror på att vi kan påverka klimatet.
Som i så många konspirationstrådar säger du att du har lärt dig upptäcka saker, det är, "jag kan fysik"-argumentet.
Noterbart är att du inte ville fortsätta diskussionen om liknelser för co2.
Du har inte ens töntroliga förolämpningar. du har bara en sorglig pyspunka.
Den enda begravningsceremoni vi kommer få se är för sådana som dig. För ni har inte en enda gång kunnat förklara varför det blir varmare.
Skulle jag vara som dig, skulle jag satsa på att försöka visa att det inte alls har blivit varmare.
Men man ser sällan sådana argument. De handlar istället mest om att man cyklar snabbt, äter kött, och inte tror på vad forskarna säger.