Svara
2019-07-18, 21:42
Medlem
Jag var för tillfället placerad på behandlingshem, jag och 2 andra där bestämde oss för att köpa lappar en fredag. Så jag drog iväg o hämtade lapparna, och lite senare på kvällen så samlades vi 3.

Jag la lappen på tungan och kände direkt av en känsla av pirr i magen och framförsikt. 50-ish minuter går... jag sitter och spelar counter-strike battle royale, jag börjar märka hur medveten jag var om varenda rörelse jag gjorde. Bilden på skärmen börjar pulsera vackert, typ som att någon varannan sekund bytte filter på bilden. Jag började känna hur euforin strömmade på, hur allting blev fascinerande och vackert. Jag klarade inte av att spela längre pga att jag hela tiden blev dödad för att jag fastnade på alla färger😂

Jag la mig ner i sängen (20 min efter kick), satte på mig hörlurar och lyssnade på asap rockys låt LSD. Den gick på repeat hela trippen. Musikvideon var nåt av de mest maxade jag sett, jag måste ha kollat på videon minst 20 ggr den kvällen men blev lika fascinerad varje gång jag såg den😂🤟🏼

Jag ringde upp en vän hemifrån som alltid oavsett jag är nykter eller påtänd får mig att skratta så det gör ont, han började prata o jag ba låg o garvade åt allt han sa😂

Utöver de så satt jag med kompisarna från behandlingen, delade med oss om olika erfarenheter och känslor. Vi skrattade och hade de kul!

Jag var nöjd med trippen spirituellt men inte visuellt, Folk har berättat om flygande elefanter så jag förväntade mig det men fick knappt någon visuell tripp.

PS: jag har rökt shanga efteråt (dmt-ish), då rökte jag lite för mycket 😂😂
Snacka om hallisar hahaha
Citera
2019-07-18, 22:09
Medlem
SYSTEMexes avatar
Det är bara folk som aldrig tagit lsd som pratar om flygande elefanter och drakar.
Citera
2019-07-18, 22:34
Medlem
FuGeeLalas avatar
Ta det dubbla nästa gång så ska du få se på visuellt! Musik samt miljö gör mycket när det kommer till visuellt på syra.
Min första gång minns jag så väl, utomhus, natt, inga lampor på långa vägar. En trippkamrat satte på Lynyrd Skynyrd - Free Bird på sin telefon och POOF hela synfältet förvandlades till det vackraste och färgfulla kaleidoscope jag någonsin sett.

Vill du uppleva hallisar på något så objektivt som flygande elefanter eller bete dig som om du röker en cigg fast du egentligen inte har någonting alls i handen, så ska du söka dig åt den hallucinogena droggruppen delirianter. Risken är dock stor att du gör något dumt eller får psykiska men för livet. Inget jag rekommenderar.

Låter som en bra första erfarenhet med LSD iallafall!
Citera
2019-11-17, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Ta det dubbla nästa gång så ska du få se på visuellt! Musik samt miljö gör mycket när det kommer till visuellt på syra.
Min första gång minns jag så väl, utomhus, natt, inga lampor på långa vägar. En trippkamrat satte på Lynyrd Skynyrd - Free Bird på sin telefon och POOF hela synfältet förvandlades till det vackraste och färgfulla kaleidoscope jag någonsin sett.

Vill du uppleva hallisar på något så objektivt som flygande elefanter eller bete dig som om du röker en cigg fast du egentligen inte har någonting alls i handen, så ska du söka dig åt den hallucinogena droggruppen delirianter. Risken är dock stor att du gör något dumt eller får psykiska men för livet. Inget jag rekommenderar.

Låter som en bra första erfarenhet med LSD iallafall!

Jag testade changa för ett tag sen, då fick jag mig verkligen en tripp värd att minnas😂 både bra och dåliga känslor och syner! Rekommenderar att testa ifall du ej gjort det!
Citera
2019-11-17, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Det är bara folk som aldrig tagit lsd som pratar om flygande elefanter och drakar.

Jo de fattar jag såhär i efterhand 😂
Citera
2019-11-17, 14:46
Medlem
Testa 2,5 - 3 gram cubensis (svamp) så får du se flygande drakar och annat.
Citera
2020-07-07, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdealer
Testa 2,5 - 3 gram cubensis (svamp) så får du se flygande drakar och annat.

2,5-3g cubanesis? Det är hu typ som att ta 150ug 200ug LSD. 6g minst som sagt kurvan är inte rak. Och LSD då rekomenderar jag minst 500ug för riktigt bra uppleverser både spirituellt och visuellt. Helst ännu mer
Citera
2020-07-14, 22:34
Medlem
Har tagit syra 3 gånger. Dom två första gångerna bara en lapp med 150 uq i varje. Men den 3e gången så tog jag två och då kan jag säga att det vart en helt ny grej. Allt blir förstärkt verkligen. Prova att röka gräs också. Det kan boosta som faan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in