2019-07-18, 20:10
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muceliduc
Är det en ansökan syns den innevarande plus två år.
Blev det en anmärkning (utslag) ligger den kvar fem år.

Kan ju i och försig vara en ogrundad ansökan som lämnats in?
Citera
2019-07-18, 20:15
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask

Inte den blekaste aning.
Citera
2019-07-18, 20:23
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Hennes boendestödjare i Frankrike sköter om transporten av barnen mellan henne och Odd, de ska ju veckopendla.
Chauffören som fanns med på bild på instastory var en man.
Okej. Det här jag missat. Hade mannen chaufförsuniform också? Eller såg han ut som en vanlig taxichaufför?

Det kan ju vara så att Bellsan hyrt bil med chaufför vid ett tillfälle och inget mer.
Bellsan säger aldrig som det är.
Citat:
Skulle inte förvåna mig om någon/några på Skatteverket håller koll på Isabella och hennes agerande på de sociala medierna.
Vi vet ju att Skatteverket håller koll på sociala media och vi vet att andra influencers har blivit uppgraderade.
Tex Carolina Gynning för ett antal år sedan:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Ql93bV/bloggen-blev-carolina-gynnings-fall
Jag ser det som självklart att Skatteverket följer både Bellsan och andra influencers. Deras verksamhet är ju öppet mål.
Citera
2019-07-18, 20:46
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Okej. Det här jag missat. Hade mannen chaufförsuniform också? Eller såg han ut som en vanlig taxichaufför?

Det kan ju vara så att Bellsan hyrt bil med chaufför vid ett tillfälle och inget mer.
Bellsan säger aldrig som det är.

Vi vet ju att Skatteverket håller koll på sociala media och vi vet att andra influencers har blivit uppgraderade.
Tex Carolina Gynning för ett antal år sedan:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Ql93bV/bloggen-blev-carolina-gynnings-fall
Jag ser det som självklart att Skatteverket följer både Bellsan och andra influencers. Deras verksamhet är ju öppet mål.

Bilden var tagen bakifrån och svårt att avgöra, bilden var tagen bakifrån. Isabella satt i baksätet när hon tog bilden.

Däremot så flög ju hennes team ner ett par dagar för Isabella för att fixa med bil och huset. Oavsett om det handlar om samma bil så är det en fråga om vem som står för kostnaderna, Isabella eller bolaget.
Senast redigerad av Charta.12 2019-07-18 kl. 20:51.
Citera
2019-07-18, 21:03
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Bilden var tagen bakifrån och svårt att avgöra, bilden var tagen bakifrån. Isabella satt i baksätet när hon tog bilden.

Däremot så flög ju hennes team ner ett par dagar för Isabella för att fixa med bil och huset. Oavsett om det handlar om samma bil så är det en fråga om vem som står för kostnaderna, Isabella eller bolaget.
Eftersom så lite fakta finns kan det ha handlat om att Bellsan blev körd från flygplatsen till huset och tog bilden under den resan. Eller så var det kanske en vanlig taxiresa.
Bellsan förvränger alltid sanningen förutom när hon ljuger.
Citera
2019-07-18, 21:46
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Eftersom så lite fakta finns kan det ha handlat om att Bellsan blev körd från flygplatsen till huset och tog bilden under den resan. Eller så var det kanske en vanlig taxiresa.
Bellsan förvränger alltid sanningen förutom när hon ljuger.

Jo, jag vet det.

Isabellas senaste inlägg på bloggen "Locket på"
https://www.isabellalowengrip.se/2019/07/18/locket-pa/

Hon har tydligen förträngt att hon själv har orsakat att Expressen har skrivit ett antal artiklar om henne .
Senast redigerad av Charta.12 2019-07-18 kl. 21:49.
Citera
2019-07-18, 22:39
Medlem
Charta.12s avatar
ISABELLA LÖWENGRIPS OKÄNDA FÖRLAMNING PGA BORELIA - Är det sant?
Isabella Löwengrip gör reklam för ett företag som säljer vaccin, bland annat mot borrelia. Hon skriver i sitt inlägg 20190718 att hon hade borelia för några år sedan.

Jag har faktiskt en läskig erfarenhet när det kommer till fästingar, jag blev själv drabbad av Borelia för några år sedan. Då blev jag delvis förlamad i kroppen, något som var otroligt läskigt men som gick att bota. Idag mår jag bra men jag har verkligen respekt för de sjukdomar fästingar kan bära, så kan inte upprepa för mycket hur viktigt det är att vaccinera er mot TBE.

https://www.isabellalowengrip.se/2019/07/18/sommarredo-med-vaccindirekt/
Citera
2019-07-18, 23:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
ISABELLA LÖWENGRIPS OKÄNDA FÖRLAMNING PGA BORELIA - Är det sant?
Isabella Löwengrip gör reklam för ett företag som säljer vaccin, bland annat mot borrelia. Hon skriver i sitt inlägg 20190718 att hon hade borelia för några år sedan.

Jag har faktiskt en läskig erfarenhet när det kommer till fästingar, jag blev själv drabbad av Borelia för några år sedan. Då blev jag delvis förlamad i kroppen, något som var otroligt läskigt men som gick att bota. Idag mår jag bra men jag har verkligen respekt för de sjukdomar fästingar kan bära, så kan inte upprepa för mycket hur viktigt det är att vaccinera er mot TBE.

https://www.isabellalowengrip.se/2019/07/18/sommarredo-med-vaccindirekt/

Jag tror inte att företaget säljer vaccin mot borrelia, det finns inget vaccin mot borrelia.

Det är Bella som uttrycker sig otydligt, varför pratar hon om borelia när vaccinet är mot TBE?
Senast redigerad av trottwell 2019-07-18 kl. 23:07.
Citera
2019-07-18, 23:10
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag tror inte att företaget säljer vaccin mot borrelia, det finns inget vaccin mot borrelia.

Det tror inte jag heller att det gör.

Också tveksam till Isabellas okända förlamning pga Borelia!
Citera
2019-07-19, 07:45
Medlem
Det är lite spännande att läsa bloggen på svenska och engelska. Innehållet skiljer en del.

Svenska: "I samma veva bestämmer jag mig också för att starta en stiftelse. Sagt och nästan gjort. Isabella Löwengrip Foundation."

Engelska: "At the same time I decided to start a foundation and I have. Isabella Löwengrip Foundation."
Citera
2019-07-19, 08:21
Medlem
Citat:
Dessutom så har ett av Isabellas bolag ärenden registrerade hos Kronofogden, vilket framgår av följande länk https://www.merinfo.se/foretag/Löwengrip-Beauty-AB-5569021982/2k3ngv2-mk21

Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask

Det där bolaget ser riktigt bra ut!

Det omsatte 85 mkr under 2018.Rörelseresultat om 4 mkr och ett resultat efter skatt om 3 mkr.
Senaste fem åren har de, efter skatt, gått 7.5 mkr i vinst. Aldrig negativt resultat. Det bra.

Ser vi till ansökan var det 900 spänn från läkemedelsverket. Slarv med andra ord.

Sedan har bolaget hennes namn, men hon äger mindre än 50% av bolaget. Hon sitter inte ens i styrelsen. Startade hon det och sålde ut andelar eller vad?
Senast redigerad av muceliduc 2019-07-19 kl. 08:25.
Citera
2019-07-19, 10:32
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:

Har hon flyttat ned till Frankrike för att komma närmare sin stalker? Eller finns det något annat syfte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in