Citat:
Ursprungligen postat av
flanders
Säga vad man vill om den gamle hustrumisshandlaren men han är en jävel på att skaffa (manipulera?) damer. För att vara typ 45 år ser hon vansinnigt bra ut. 99% av Sveriges damer i den åldern håller inte den nivån..
Han måste vara gudagåva till kvinnan, fast med en riktigt hård piska i handen. Han kommer aldrig ändra sig och tona ner sitt humör som han villigt låter gå ut över sina nära och kära. Han är riktig bra på att först ge rejält med stryk för att sedan bli den mest kärleksfulla italienaren som slänger ihop en kärleksfull pasta med lite levande ljus och sedan är allt förlåtet. Samtliga av hans ex har fått smaka på italiensk knytnäve och psykisk misshandel mer eller mindre dagligen. Nya frun Åsa vill nog inte visa detta i den fasad som spelas upp på sociala medier och hennes stora bekräftelsebehov tillåter inga sprickor i fasaden.
Men beträffande Åsa så har hon fixat tuttarna och en hel del annat, liknar inget av det som bodde i Västervik innan med sina barns pappa i alla fall, inte ens samma tjej utseendemässigt. Hon har en stor tatuering på röven också som osar WT från förr. Tror hon fick sin nuvarande stil när hon gifte sig väldigt snabbt med rika ICA handlaren Johan i Stockholm innan. Då förändrades hennes utseende till det som man ser idag, fake tuttar och hon blev då lyxhustru som inte jobbade på dagarna utan låg på gymmet och sprang på Stureplan hela tiden. Bodde med Johan på Kungsholmen och såg till att gifta sig snabbt med en ceremoni i hans takvåning där. Hon hade stort behov av att finna en rik man och bo i Stockholm på den tiden.
Men de passar varandra mycket väl måste jag säga Emilio och Åsa, får hoppas Åsa kan hålla ihop benen i relationen och inte släppa till andra män, men Emilio är väl likadan fast han börjar bli riktig sunkigt gammal med sitt färgade hår, åldern tar ut sin rätt på han nu måste man erkänna. Men, Lika barn leka bäst!
Men en sak är hon bra på måste jag säga, inredning och design. Hon är konstnärligt lagd Åsa, så ett råd är hon skiljer sig från pastakokaren tillika kvinnomisshandlaren och startar nytt liv på seriös nivå med inredning och design. Är en guldgruva på ön Mallorca med hennes smak och stil och något hon skulle kunna bli riktigt stor på.
Men tror ni han har ändrat sig???? Läs Pernillas berättelse..
https://mama.nu/mamaliv/stjarnmammor/jag-har-skyddat-honom-i-hela-mitt-liv/