Citat:
Ursprungligen postat av
The-Johnny
Men dåså, dags att förbjuda alla icke-vita, icke-etniskt "Amerikanska" personer från att någonsin träda in i politiska rummet. De som råkat bli politiker får åka hem om de inte gillar läget. Det är endast etniskt vita som får ogilla läget i landet, vilja se förändring och samtidigt se Amerika som sitt hemland. Alla andra ska åka hem...
Är du ett barn? Ingen har råkat bli politiker. Omar Taliban & Co har röstats fram pga att stor invandring dominerar vissa distrikt. De representerar sina etniska klaner där. Cortez har handplockats i en talangtävling typ Vem Vill Bli Idol.
Torka tårarna nu, försök förklara varför Trump är korkad.
PS Försök argumentera. Det enda du gör är att uppmana mig att känna liknande känslor som du. Det kommer jag ju inte göra eftersom jag inte är ett barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
The-Johnny
Behöver du verkligen argument för det? Be Åkesson åka hem om han inte gillar läget. Eller varför inte vid nästa val och debatt som kommer följa. Testa att föreställa dig den argumentationen som våra politiker får slänga mot varandra så får du kanske ett hum om hur korkat det är.