Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
1. Big Bang är svaret på en fråga. Testa att fråga något annat får du se. (men du har sagt att du inte vill)
2. Jag bryr mig inte om din person
3. Språk kan vara viktigt. Synd bara att logik inte ”biter” på dig, då det skulle hjälpa din argumentation.
4. Vilken grupp? Jag tillhör ingen grupp här. Vi sitter inte och PM:ar varandra och snackar taktik.
Min erfarenhet är att okunskap, dålig logik och dåliga argument ofta drar till sig många svar.
1. Jag har aldrig " frågat " något om Big Bang! Det är du/ni som hela tiden diskuterar i en cirkel utan att märka det själva!
2. Bra! Jag bryr mig inte ett dugg om din person heller!
Men här säger du emot dig själv! Du hävdar att du inte ägnar dig åt personangrepp, ändå gör du det några rader längre ner!
3. Ja språk är viktigt men att bråka om semantik är bara korkat! Den s.k " logiken" du förespråkar är det nog bara du och dina meningsfränder som begriper så på och anser är logisk! Dålig logik och dåliga svar är det du som har stått för!
4. Du tillhör väl en grupp! Gruppen ateister! Eller är du så förvirrad så du har glömt bort vad du själv skriver om?
5. Jag har klargjort att jag vill inte fortsätta diskutera!
Varför fortsätter du att posta inlägg till mig? Vad lider du av?