2019-07-14, 21:44
Medlem
[quote=dunderdonnan|68104883]
Citat:
Ursprungligen postat av sillodill
Enligt en bekant som kände Johannes ska han ha varit väldigt tight med killen som blev skjuten i Kvarnsveden i januari i år, Figge eller vad det var han kallades.[/QUOTE Det var han INTE,de är inte ens vänner på fb. Gemmensamma vänner ja

Dom var nära jo.
Citera
2019-07-14, 22:07
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PewPew023
Hört att hon är tablettmissbrukare. Även varit stökig ute på krogen.
CM?
Citera
2019-07-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Men herregud.kolla JNs pappas bilder och kommentarer.jag måste sluta läsa.jag dööööööööööööör
vad menar du?
Han har lite märkliga kommentarer och hans utseende var speciellt osv. Men han blev sådan efter att han skärpte till sej.
Men kan förstå att det väcker reaktioner.
Han levde för sin familj, kampsport och satte sitt hopp till någon sorts högre makt på slutet innan han gick bort tror jag
Citera
2019-07-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyyn-X
CM?

?
Citera
2019-07-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alandriel
vad menar du?
Han har lite märkliga kommentarer och hans utseende var speciellt osv. Men han blev sådan efter att han skärpte till sej.
Men kan förstå att det väcker reaktioner.
Han levde för sin familj, kampsport och satte sitt hopp till någon sorts högre makt på slutet innan han gick bort tror jag

Skärpte till sig? ca 3 veckor innan han gick bort så var han helt övertänd på stan. Ska väl även varit en kvinnomisshandlare.
Citera
2019-07-14, 23:40
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Skulle tippa på omhäktning om 2 veckor och sedan väntas åtal om ett par månader....
Mordutrednigar brukar minst ta 6 månader, minst..
Citera
2019-07-15, 08:31
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Men herregud.kolla JNs pappas bilder och kommentarer.jag måste sluta läsa.jag dööööööööööööör

Direktlänka till guldet ba!
Citera
2019-07-15, 16:14
Medlem
[quote=vemfanpallar|68105842]
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdonnan

Dom var nära jo.

Hmm,då är du ganska fel informerad...Att de rörde sig i samma brancsh,visst,och visste av varann...Men tighta...NEJ
Citera
2019-07-15, 22:33
Medlem
Det är väldigt tyst om det här för tillfället.
Mordvapnet, har det hittats?
Chauffören till bilen som MK och JN åkte i, är han inte misstänkt för något alls?
Ingen misstänkt för själva knivskärningen?
Citera
2019-07-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull17
Det är väldigt tyst om det här för tillfället.
Mordvapnet, har det hittats?
Chauffören till bilen som MK och JN åkte i, är han inte misstänkt för något alls?
Ingen misstänkt för själva knivskärningen?

Åklagaren ville väl häkta Er*c Stenkv*st för grov misshandel (knivskärningen) i första hand, men domstolen tyckte bara att bevisläget i nuläget räckte för ”medhjälp till grov misshandel”. Men hypotesen va alltså att det var han, men det kan ha varit något annan å han bara ”hjälpte till” alltså. Väldigt tyst om honom här. Han ska vara dömd för något sedan tidigare, vet ej vad.

Polisen har inte gått ut med vad de har för bevisning ännu vilket ju inte är så ovanligt eller konstigt.

Har du hört något mer? Vet du el hört nåt snack om någon ytterligare närvarande? chauffören? Vem?
Senast redigerad av Siasoss 2019-07-15 kl. 23:14.
Citera
2019-07-16, 00:31
Medlem
min teori

m och j.n åker för att möta upp j.p och e , antagligen handlar det om droger då flera inblandade är mycket glada i de, bråk utbryter och j.p hugger m , efter det skjuter j.n j.p ,m tar på sig eller j.n skyller skotten på m. e var inte i direkt anslutning utan i väntande bil eller dylikt
Citera
2019-07-16, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swagjohannes67
min teori

m och j.n åker för att möta upp j.p och e , antagligen handlar det om droger då flera inblandade är mycket glada i de, bråk utbryter och j.p hugger m , efter det skjuter j.n j.p ,m tar på sig eller j.n skyller skotten på m. e var inte i direkt anslutning utan i väntande bil eller dylikt

Fast då skulle väl inte Er*c sitts häktad för medhjälp till misshandel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in