2019-07-14, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hr1989
Bor du Blge och har med diverse människor att göra så vet du vad som hänt, och anledningen och även vilka som inblandade. Sitta på FB och sjunga och dra idiotiska slutsatser är bara tramsigt. När vederbörande ÄR dömda och INTE bara misstänkta så kan jag berätta allt ni vill veta, om ni inte orkar läsa FUP. Tills dess, lägg av med era idiot-teorier. Forumonanister!
Inser du att just DU föder/ göder spekulationerna genom att inte berätta vad du vet.
Alternativet är för dig att hålla dig borta från FB.
Tror du är en sådan som inte vill söka sanningen utan använder FB till att kräkas ut din nasse idiologi, du är en som förstört FB.
Citera
2019-07-14, 10:04
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Tack till er som svarar mig hövligt när jag ställer frågor.

Den här personen i Vika som blev knivhuggen, när ungefär skulle det ha varit?
Har någon namn på den personen?
JN var inblandad?
Citera
2019-07-14, 11:35
Medlem
Finns tidigare i tråden!
Citera
2019-07-14, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang

JN var inblandad?

BO i den incidenten var M*ts J*nss*n

*a *o

https://www.facebook.com/m*tt*.j*nss*n.3

Domen till den händelsen har länkats tidigare här i tråden. Det var väl ett par år sen drygt som det hände. JN var väl med i bilen som GM färdades i. Står mer i domen.
Senast redigerad av ChildOfZion 2019-07-14 kl. 11:39.
Citera
2019-07-14, 12:17
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:

JN var inblandad?
Med hjälp av namnet som "ChildOfZion" postade och en Googling på "mordförsök Vika", så hittade jag bl.a. den här Flashbacklänken!
Citera
2019-07-14, 15:48
Medlem
Jag tror hr1989 vet ”alldeles för mkt” om detta ja. Ett vittne eller närstående till de inblandade kankse? Eftersom denne först påstår att det måste vara svartskallar å sen aktivt vill stoppa spekulationerna osv. Å klart å tydligt är en gammal pundare själv. Om denne vet vad det handlar om så borde man egentligen också förstå att en tillsägelse, hur skarp den än är från nån på fb inte gör så hela fb stannar å folk slutar spekulera. Det enda som kan få spelauatiobet att ”stanna” är att inleda dem. En trovärdig story eller något annat relevant som folk kan sitta å spekulera omkring. Vare sig man vill det eller inte är det så.
Citat:
Ursprungligen postat av hr1989
Bor du Blge och har med diverse människor att göra så vet du vad som hänt, och anledningen och även vilka som inblandade. Sitta på FB och sjunga och dra idiotiska slutsatser är bara tramsigt. När vederbörande ÄR dömda och INTE bara misstänkta så kan jag berätta allt ni vill veta, om ni inte orkar läsa FUP. Tills dess, lägg av med era idiot-teorier. Forumonanister!

Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
1) En av anledningarna till att brott diskuteras och analyseras i trådar på Flashback är att man vill ha svar på frågor om När, Var, Hur och Varför!

2) Lite lustigt att du själv tidigare postade att det måste vara svartskallar, med tanke på det välkända WT-rykte som vilar över vissa städer och områden i Dalarna!

3) Du får gärna dela med dig utav dina kunskaper NU. När MGM är dömda, om ett par år, så är denna tråd sannolikt enbart av ett historiskt intresse!
En tråds syfte kan inte vara tystnad tills dess att ev. åtal har väckts, FUP:et därmed blivit offentligt samt att en i laga kraft trädande dom har inträtt.

4) Jag tycker att vissa teorier i olika trådar ibland kan vara långsökta, men essensen av yttrande- och åsiktsfrihet är individens rätt att uttala sig. Vitsen med ett diskussionsforum är att föra dialoger framåt, och det uppnår man näppeligen om man anser andra vara "Forumonanister"!

Ingen är diktatoriskt tvingad att läsa eller skriva i trådarna. All medverkan sker på frivillig basis. Inlägg som för dialogen framåt uppskattas sannolikt av en förkrossande majoritet!

Citat:

JN var inblandad?

Det var mars 2018. J.N. Va väl JNs ex som blev knivad av en annan nära manlig bekant till henne å hon va vad jag fatta med i bilen. Dom åkte hem till hennes ex å killen gick in å knivade exet. Hon är med i bilen eller per telefon.
Länk till domen från den tidigare tråden ”mordförsök Falun 13/3” Vet inte om detta funkar, annars får du kolla själv , tråden är bara 2 el tre sidor.
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fminfil.com%2FM6Q7a2nfb8% 2FB778-16_PDF
Citera
2019-07-14, 17:44
Medlem
Men herregud.kolla JNs pappas bilder och kommentarer.jag måste sluta läsa.jag dööööööööööööör
Citera
2019-07-14, 18:18
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Men herregud.kolla JNs pappas bilder och kommentarer.jag måste sluta läsa.jag dööööööööööööör
Vart??
Citera
2019-07-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Är det inte han på hennes omslagsbild?
Citera
2019-07-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PewPew023
Morsan är väl ingen ängel hon heller.
Vem är morsan då, oxå kriminell?
Citera
2019-07-14, 20:03
Medlem
[quote=sillodill|68054164]Enligt en bekant som kände Johannes ska han ha varit väldigt tight med killen som blev skjuten i Kvarnsveden i januari i år, Figge eller vad det var han kallades.[/QUOTE Det var han INTE,de är inte ens vänner på fb. Gemmensamma vänner ja
Citera
2019-07-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull17
Vem är morsan då, oxå kriminell?

Hört att hon är tablettmissbrukare. Även varit stökig ute på krogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in