2019-07-13, 14:01
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0STR0N
Hur smart vore det att dricka en bärs för att få mer ut av trammet

Ska inte ljuga, en bärs brukar boosta till det ganska bra för mig, vare sig jag ligger på 300 mg eller mer, men det är inte att rekommendera. Man leker med elden om man mixar tramadol med alkohol, även om jag ska erkänna att jag gjort det flertalet gånger. Dock inte på länge nu.
Citera
2019-07-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Ska inte ljuga, en bärs brukar boosta till det ganska bra för mig, vare sig jag ligger på 300 mg eller mer, men det är inte att rekommendera. Man leker med elden om man mixar tramadol med alkohol, även om jag ska erkänna att jag gjort det flertalet gånger. Dock inte på länge nu.
Avråder starkt! Vadsomhelst kan ske, kräkningar, blodtrycksfall, epilepsi mm..
Citera
2019-07-14, 05:50
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Upplever inte du att alkohol dödar ruset av tramadol? Alltid upplevt det när jag tagit någon öl efter tramadol.
Citera
2019-07-14, 11:48
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Upplever inte du att alkohol dödar ruset av tramadol? Alltid upplevt det när jag tagit någon öl efter tramadol.

Jag boostade oftast till det med endast en öl. De gånger jag druckit fler bärs så dödar det definitivt tramadolruset!
Citera
2019-07-14, 13:03
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Avråder starkt! Vadsomhelst kan ske, kräkningar, blodtrycksfall, epilepsi mm..

Jag avråder också det. Som sagt, har inte gjort det på ett bra tag nu. Var extremt korkad när jag gjorde det förut men numera undviker jag att mixa tramadol med alkohol. Det enda som jag tycker är ok att mixa med tramadol är cannabis, inget annat.
Citera
2019-07-15, 22:45
Medlem
Tjenare!

Har nyss köpt en karta Vita tamol-xx 200mg från signature. Är dessa snabbverkande eller inte.

Har hört att grapefruktjuice ska boosta Tramadolruset. Kan man dricka juce från andra citrusfrukter för att boosta ruset eller är det bara grape som gäller? Isåfall undrar jag varför.
Citera
2019-07-16, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Tjenare!

Har nyss köpt en karta Vita tamol-xx 200mg från signature. Är dessa snabbverkande eller inte.

Har hört att grapefruktjuice ska boosta Tramadolruset. Kan man dricka juce från andra citrusfrukter för att boosta ruset eller är det bara grape som gäller? Isåfall undrar jag varför.

Snabbverkande min godeherre.
-xx snabbverkande
-x depot
Citera
2019-07-16, 00:18
Medlem
OT:
Någon som gillar indiska fultrammen mer än svenska?
Käkade dolatram förut och dem var inte lika sköna som tamol alls...
Citera
2019-07-16, 00:52
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoda23456
OT:

Tycker om den indiska mer för dem är potentare på något sätt så kräver inte lika mycket som dem svenska, men det enda negativa med dem indiska är att dem känns jävla ofräsha när man sväljer dem och i början av ruset (endast dem röda)
Citera
2019-07-16, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoda23456
OT:
Instämmer! Indisk tram är min favorit. I synnerhet tamol 200mg.

Däremot upplever jag dem indiska röda 100mg som som underdoserade.
Citera
2019-07-16, 02:54
Medlem
Är det verkligen ingen som vet om andra citrusfrukter utöver grapefrukt boostar tramruset?
Citera
2019-07-16, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Är det verkligen ingen som vet om andra citrusfrukter utöver grapefrukt boostar tramruset?

Tror endast det är grape som funkar .
Det förlänger ruset men jag tycker att det känns som att det bostar lite också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in