Citat:
Ursprungligen postat av
G-mail
Men jag varken roffar, fifflar eller fuskar. Så där har du ditt första fel.
Ni har garanterat lekt flyktingar hela livet, här i Sverige, när ni i själva verket ratat bidragslivsvillkoren i fredligt land efter fredligt land, på väg mot gratisvälfärden i Sverige. Det är det första fuskandet och roffandet, att låtsas fly för era liv till Sverige, när ni påminner mycket mer om migrerande svärmar med gräshoppor. Skamlösa, tvångsgästande lycksökare.
Du bryr dig inte om ni är välkommen i landet; på badhuset, badplatsen, stan, etc... D.v.s. som om jag och mina polare tvingade sig in hos dig och dina föräldrar, gick in med skor, började äta ur skafferien, byta kanalen på TV:n osv - utan att skämmas - fast i ett större perspektiv. Du har själv erkänt att du struntar i svenskars intressen.
Citat:
Jag och min familj är högutbildade, hederliga och bidrar till det svenska vallfärden på många olika sätt. Där har du ditt andra fel. Du är dessutom inte svensk, så vem är du ens att tro att du skulle kunna "kasta ut mig"? Om det skulle vara möjligt så har du inte ens den möjligheten då du inte är etnisk svensk.
Det säger ni alla. Precis som alla på kåken är oskyldiga (enligt sig själva).
Citat:
Jag har lika mycket rätt att påverka lagarna då jag lever i ett demokrati. Jag har min rättighet att få rösta precis som alla andra. Är du för en diktatur så kan du åka tillbaka till ditt hemland.
Precis, och när ni är i majoritet kommer ni tycka att ni har rätt att byta ut lagarna mot sharia, etc, också. Ni är som sagt ett fientligt hot mot alla oss andra, och du är så bombad att du här erkänner det om och om igen.