2019-07-15, 19:40
Medlem
Fettsugnings avatar
Muslimer. Det finns gott om muslimska länder de kan bosätta sig i.
Citera
2019-07-15, 19:52
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Men jag varken roffar, fifflar eller fuskar. Så där har du ditt första fel.

Ni har garanterat lekt flyktingar hela livet, här i Sverige, när ni i själva verket ratat bidragslivsvillkoren i fredligt land efter fredligt land, på väg mot gratisvälfärden i Sverige. Det är det första fuskandet och roffandet, att låtsas fly för era liv till Sverige, när ni påminner mycket mer om migrerande svärmar med gräshoppor. Skamlösa, tvångsgästande lycksökare.

Du bryr dig inte om ni är välkommen i landet; på badhuset, badplatsen, stan, etc... D.v.s. som om jag och mina polare tvingade sig in hos dig och dina föräldrar, gick in med skor, började äta ur skafferien, byta kanalen på TV:n osv - utan att skämmas - fast i ett större perspektiv. Du har själv erkänt att du struntar i svenskars intressen.

Citat:
Jag och min familj är högutbildade, hederliga och bidrar till det svenska vallfärden på många olika sätt. Där har du ditt andra fel. Du är dessutom inte svensk, så vem är du ens att tro att du skulle kunna "kasta ut mig"? Om det skulle vara möjligt så har du inte ens den möjligheten då du inte är etnisk svensk.

Det säger ni alla. Precis som alla på kåken är oskyldiga (enligt sig själva).

Citat:
Jag har lika mycket rätt att påverka lagarna då jag lever i ett demokrati. Jag har min rättighet att få rösta precis som alla andra. Är du för en diktatur så kan du åka tillbaka till ditt hemland.

Precis, och när ni är i majoritet kommer ni tycka att ni har rätt att byta ut lagarna mot sharia, etc, också. Ni är som sagt ett fientligt hot mot alla oss andra, och du är så bombad att du här erkänner det om och om igen.
Senast redigerad av Nihiliserad 2019-07-15 kl. 20:01.
Citera
2019-07-15, 19:55
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Muslimer. Det finns gott om muslimska länder de kan bosätta sig i.

Men där finns inga bidrag och övriga gratis samhällstjänster. Så alla dessa högutbildade skattebidragande muslimer kommer hit istället. Medan mussevärlden importerar icke-muslimsk spetskompetens istället. Ja, de tycks själva förstå hur mycket problem muslimer tenderar att innebära.
Citera
2019-07-15, 19:56
Medlem
Alla sorters muslimer och hinduer. Sedan alla manliga MENA och Central asiater.
Citera
2019-07-15, 19:59
Medlem
Erik Östs avatar
Om myndigheter(BRÅ och polisen med sitt j-la kod 291) , msm och pk-politiker slutade tramsa så mycket skulle , vad det gäller våldtäkter , utkristalliseras att en å annan hazar är långt ner i kakburken och fingrar i just det brottet!
Take it or leave it!

https://sv.wikipedia.org/wiki/Hazarer

Men det är ju så synd om alla dessa BAAAN!

Det är ju ändå bara BAAN vi pratar om, "det handlar om BAAAN"!
https://www.youtube.com/watch?v=b5JTLccZBqg
https://www.youtube.com/watch?v=LTfcH-Lqy4Y&t=235s
Och i julklapp köper sedan batikhäxorna rakdon åt dom så de inte skrapar sönder deras sköten när de blir av&lickade.

Fy fn! Det här landet förtjänar att gå under!
Senast redigerad av Erik Öst 2019-07-15 kl. 20:16.
Citera
2019-07-15, 19:59
Medlem
Afghaner som står för alla ofrivilliga gruppknull mot både män och kvinnor. Somalier går att integrera och allt högre stående även dom. Men afghaner går bort. Analfabeta, fula missbrukare som knullar varandra i rumpan.
Citera
2019-07-15, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Ni har garanterat lekt flyktingar hela livet, här i Sverige, när ni i själva verket ratat bidragslivsvillkoren i fredligt land efter fredligt land, på väg mot gratisvälfärden i Sverige. Det är det första fuskandet och roffandet, att låtsas fly för era liv till Sverige, när ni påminner mycket mer om migrerande svärmar med gräshoppor.

Du bryr dig inte om ni är välkommen i landet; på badhuset, badplatsen, stan, etc, som om jag och mina polare tvingade sig in hos dina föräldrar, gick in med skor, började äta ur skafferien, byta kanalen TVn osv - utan att skämmas - fast i ett större perspektiv. Du har själv erkänt att du struntar i svenskars intressen.

Det säger ni alla. Precis som alla på kåken är oskyldiga, enligt sig själva.

Precis, och när ni är i majoritet kommer ni tycka att ni har rätt att byta ut lagarna mot sharia, etc, också. Ni är som sagt ett fientligt hot mot alla oss andra, och du är så bombad att du erkänner det om och om igen.

Det går inte ens diskutera dig då du redan har bestämt dig vad du "tycker" om mig och "mina gelikar", så jag ska inte bemöda mig mer och inte slösa på min dyrbara tid. Jag värderar min tid alldeles för mycket för att slösa på meningslösa diskussioner. Det lustiga är att du själv inte är etnisk svensk, men nåja. Jag vill bara att vi lever i fred och låter varandra vara. Jag önskar dig ett gott liv. Tack och hej.
Citera
2019-07-15, 20:02
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Alla sorters muslimer och hinduer. Sedan alla manliga MENA och Central asiater.

Hinduer, sikher etc, har jag aldrig haft problem med. Däremot är det ju sant att det är natt och dag på att bjuda in kvinnor eller män.
Citera
2019-07-15, 20:07
Medlem
De som inte kan sköta sig.
Jag har inga problem med muslimer så länge de jobbar och försörjer sig själva, samt uppför sig.

Ta Perser t.ex. inga större problem med dem. Ofta är de utbildade och kan sköta sig.

Men fattiga irakier, syrier och afghaner är mindre roliga. Samma sak med muslimer från Afrika. Det går inte att integrera dem.
Citera
2019-07-15, 20:13
Medlem
Alla muslimer från MENA.

MENA är en bra definition. Middle East, North Africa.

Jordens avskum kommer från denna region.

Somalier, Egyptier, Araber tvi fan
Citera
2019-07-15, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Det går inte ens diskutera dig då du redan har bestämt dig vad du "tycker" om mig och "mina gelikar", så jag ska inte bemöda mig mer och inte slösa på min dyrbara tid. Jag värderar min tid alldeles för mycket för att slösa på meningslösa diskussioner. Det lustiga är att du själv inte är etnisk svensk, men nåja. Jag vill bara att vi lever i fred och låter varandra vara. Jag önskar dig ett gott liv. Tack och hej.

Du behöver väl inte hetsa upp dig, om du har ett bra jobb, försörjer dig själv och bidrar till samhället så ser jag inga problem.

Men du måste förstå att man lackar ur på alla liksugare som bränner bilar, säljer droger, lyfter bidrag och nolltaxerar.

Dessutom har de mage att bli kränkta för alt möjligt skit. Om landet inte är bra så kanske det passar att åka till det Muslimska paradiset i Syrien/Irak. Men kom då för fan inte tillbaka. Åk!
Citera
2019-07-15, 20:15
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Muslimer, zigenare och judar är väl de grupper jag direkt tänker på, som i stort sett aldrig blir äktsvenskar, eftersom de alltid främst är lojala med varandra, generation efter generation. De har inte samma intressen som oss andra, vad de tycker gynnar dem, är nästan alltid det som mest missgynnar oss andra. Bara de två första grupperna gör dock stadsbilden mycket mindre trevlig, på ett direkt sätt.

Jag brukade gilla judar som fan (civiliserade utan att vara stela, samt mycket kompetenta) men har insett att alla grupper som inte först identifierar sig som svenskar, och känner mer samröre med äktsvenska lintottar etc, än bruna tredjevärldenmänniskor, är ett hot mot hela min existens här i landet. Inte pga min egen etnicitet, jag är inte svensk själv, men för att de vill förstöra allt jag gillar med landet.

Muslimer gillar inte svenskar och ingenting som är Svenskt. Utan dom är här för att ta våra välfärdspengar och jobb så att dom kan visa sin stora klan i mellanöstern att dom är rika.

Dom bråkar och kläcker så himla mycket nya muslimer så det blir så lätt konflikter därnere {bikupa}.

Och Istället för att vara miljömedveten och föda mindre barn som svenskarna gör så väljer dom istället att svämma över {kläcka och bråka} i andras länder.

Självklart vill ju ingen ha muslimen i sitt land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in