2019-07-15, 16:58
Medlem
Det brinner ju i en när man läser vissa inlägg här.

Kan ni inte i allafall försöka framstå som sakliga och konsekventa..
Ni är så insnöade på ras att det är svårt att ta erat engagemang för Sverige på allvar.

Ok, en person är och besöker vår huvudstad, personen är "inbjuden" hit för att framföra något.
Samma person är ute på stan för att äta något vid 21 tiden (rätta mig om jag har fel), blir trakasserad av dessa idiot-afghaner som har söndrat vårat land sedan 2015, som ingen av oss har vetat hur vi aka hantera.

Deras knivskärningar, våldtäkter, mord, stölder, lögner, hat, och apmentalitet.

När någon (strunta i färg, förutom att han kommer från USA, och där är det hårda bud) reagerar mot detta helt oacceptabla beteende som afghanen uppvisar, har ni sett klippet, jag menar skärp er.

Då börjar ni vältra er i neger/rap/ap retorik.

Vad vi borde göra som svenskar är att skämmas över att vårat fina land dit kändisar och andra förr åkte för att "de fick vara ifred" har blivit detta.
Citera
2019-07-15, 17:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Change.org:

http://guide.change.org/

Sida upp och sida ned med vad Assefa Communication håller på med för att stötta den kriminelle miljonären ASAP Rocky.

Detta på en site som inte rensar bort robotgenererade "supporters"!

Jag tycker det är genomskinligt.

Finns det någon bild på ngn affisch i Stockholm på detta. Annars är det inte sant?
Citera
2019-07-15, 17:30
Medlem
Citat:
Nu har ju ASAP Rocky bytt advokat.

Jag tror teamet jobbar hårt för att BO inte ska dyka upp vid huvudförhandlingen.
Vad kostar en Afghan idag? Vad är dagspriset?

Assefa Communication och gangsteradvokaten håller nog på för fullt med förhandlingen om vad BO får om han håller sig undan från rättegången. Många dollar blir det!

Pratade faktiskt med den första advokaten, lila nåt, kommer inte ihåg.

Typ dagen efter, ringde hans mobil och han svarade....lät sjukt stressad, var vänlig men verkade inte så insatt. När jag sa att det syns ju tydligt att personen som provocerar är påtänd, svarade han "jaha, kan du kanske säga på vilken drog....

Lycka till med det filmjölksförsvaret.
Citera
2019-07-15, 17:31
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Finns det någon bild på ngn affisch i Stockholm på detta. Annars är det inte sant?

https://twitter.com/DOCTORHONKLER/status/1149926703667527682

Duger den här?

https://pbs.twimg.com/media/D_bgYUHXsAAPRcC.jpg

Eller den här?

https://pbs.twimg.com/media/D_fnH5GWkAAl8Dw.jpg

Eller det här betalspektaklet från Assefa Communication?

Det är inte mitt Twitterkonto utan taget från kampanjflödet i hittepå-/köpekampanjen #FREEASAP
Senast redigerad av ursprungligen 2019-07-15 kl. 17:37.
Citera
2019-07-15, 17:33
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bambara
Det brinner ju i en när man läser vissa inlägg här.

Kan ni inte i allafall försöka framstå som sakliga och konsekventa..
Ni är så insnöade på ras att det är svårt att ta erat engagemang för Sverige på allvar.

Ok, en person är och besöker vår huvudstad, personen är "inbjuden" hit för att framföra något.
Samma person är ute på stan för att äta något vid 21 tiden (rätta mig om jag har fel), blir trakasserad av dessa idiot-afghaner som har söndrat vårat land sedan 2015, som ingen av oss har vetat hur vi aka hantera.

Deras knivskärningar, våldtäkter, mord, stölder, lögner, hat, och apmentalitet.

När någon (strunta i färg, förutom att han kommer från USA, och där är det hårda bud) reagerar mot detta helt oacceptabla beteende som afghanen uppvisar, har ni sett klippet, jag menar skärp er.

Då börjar ni vältra er i neger/rap/ap retorik.

Vad vi borde göra som svenskar är att skämmas över att vårat fina land dit kändisar och andra förr åkte för att "de fick vara ifred" har blivit detta.

Ditt inlägg ter sig inte mer sakligt och konsekvent än de du kritiserar för bristen på det samma.

Kan vi vara överens om att i Sverige gäller svensk lag?

Det menar jag är en rimlig utgångspunkt för en seriös diskussion.
Citera
2019-07-15, 17:35
Avstängd
Citat:
https://twitter.com/DOCTORHONKLER/status/1149926703667527682

Duger den här?

Det är inte mitt Twitterkonto utan taget från kampanjflödet i hittepå-/köpekampanjen #FREEASAP

Det är ju coolt att det tar sig ut på gatan från "slummiga" flashback. Då kommer gemene man prata om detta. Helst ska det dock vara en hel vägg tapetserade med sådana affischer för effektens skull.
Citera
2019-07-15, 17:41
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Det är ju coolt att det tar sig ut på gatan från "slummiga" flashback. Då kommer gemene man prata om detta. Helst ska det dock vara en hel vägg tapetserade med sådana affischer för effektens skull.

Om man verkligen tror att det är ett random fan till Rocky som ligger bakom detta använder hen samma typ av tejp och samma typsnitt som reklambyrån som promotade ASAPs konsert!

Eller så kan man gissa på att PR-byrån som krishanterar för ASAP Rocky tror att folk är idoter.
Citera
2019-07-15, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Ditt inlägg ter sig inte mer sakligt och konsekvent än de du kritiserar för bristen på det samma.

Kan vi vara överens om att i Sverige gäller svensk lag?

Det menar jag är en rimlig utgångspunkt för en seriös diskussion.

Självklart, blev lite ivrig där.

Ville bara på peka att dessa afghaner har fått komma undan med allt för mycket allt för länge och jag är jävligt less.

Han försvarade sig, ok kanske övervåld, vad vet jag, kan tänka mig att när man håller tillbaka förolämpningar på ens person om och om igen gentemot en person som inte respekterar, fysiskt avstånd eller någon annan civilicerad regel så när man väl "flippar ur" så är det inte rättvist att säga att man borde "tappat det" på ett annat sätt.

Jag tycker bara att diskussionen borde nyanseras och mer handla om varför de häktar den här människan så länge för ett brott på en icke svensk medborgare som inlett attacken, som är helt efterbliven.
Vilket vi alla svenskar vet, vi vet ju hur de är, kan vara glada att artisten inte blev knivhuggen till döds.
Citera
2019-07-15, 17:53
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleStolle
Så vad är det som får dig att kalla Slobodan en gangsteradvokat? Mig veterligen så jobbar han mest med relativt högprofilerade klienter och många inom näringslivet. Är bara hans balkanklingande namn eller har du några konkreta exempel på vilka klienter han företrätt som kan profileras som "gangsters"

Se här: En habil källa delux:

https://www.flashback.org/t2831749

Inge ljugmedia eller torra protokoll här inte! Utan en riktig källa!
Senast redigerad av ursprungligen 2019-07-15 kl. 17:59.
Citera
2019-07-15, 17:59
Medlem
Jag har ju inte läst tråden så noga, men varför sitter Leif GW i tv fyras morgonsoffa och kritiserar åklagaren för häktningen och säger att det bara är självförsvar?
Leif brukar ju kunna sina grejer, han säger också att det är ingen grov misshandel och offret släpptes från sjukhuset efter en timme.
Han tyckte också att offret borde sitta häktad då han startade det hela.
Citera
2019-07-15, 18:03
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:

Ville bara på peka att dessa afghaner har fått komma undan med allt för mycket allt för länge och jag är jävligt less.

Han försvarade sig, ok kanske övervåld, vad vet jag, kan tänka mig att när man håller tillbaka förolämpningar på ens person om och om igen gentemot en person som inte respekterar, fysiskt avstånd eller någon annan civilicerad regel så när man väl "flippar ur" så är det inte rättvist att säga att man borde "tappat det" på ett annat sätt.

Jag tycker bara att diskussionen borde nyanseras och mer handla om varför de häktar den här människan så länge för ett brott på en icke svensk medborgare som inlett attacken, som är helt efterbliven.
Vilket vi alla svenskar vet, vi vet ju hur de är, kan vara glada att artisten inte blev knivhuggen till döds.

Du är inte ensam om att prata om knivar i tråden. Finns det ens någon källa alls på det eller är det bara anekdotisk bevisföring från din sida för att blanda bort korten?

Det är väl ganska bra att hitresta dömda, kriminella besökare som ASAP Rocky med en väldokumenterad drog- och våldsproblematik i bagaget inte tillåts gå runt och misshandla folk hur han vill?

Jag har inga problem att vi har lagar mot sånt här i landet.
Citera
2019-07-15, 18:05
Medlem
LeeVans avatar
Citat:

Jag delar dina värderingar så det är inte problemet.

Helst skulle jag vilja dumpa skiten över Östersjön, om dom inte åker hem frivilligt.

Problemet är att svensk lag gäller även mig och jag kan tänka mig bättre framtidsutsikter än att sitta inlåst över överskådlig tid. Därför är det lämpligt att tänka efter, före. ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in