Citat:
Ursprungligen postat av
bambara
Eh, afghaner - knivar = sant. Trodde jag att en sån sann påstådd svea-rike-riddare och samhälldebattatör som du borde veta.
VAD PRATAR DU OM (ja, jag skriker ), varför tjatar du om en världsartist när afghanerna våldtar oss, och har gjort långt innan han kom hit. Vaför är han ditt fokus, när vårat land håller på att gå under pågrund av bla sådana som de som attackerade artisten när han försökte handla på Max. I Stockholm en helt vanlig kväll...
Vakna.
Du sysslar med anekdotisk bevisföring i en skvallertråd om en häktad amerikansk dollarmiljonär. Om du vill utveckla ditt hat mot afghaner kan du väl starta en tråd i det helt SD-blivna underforat IoI här på Flashback om detta.
Vad tror ni är oddsen för:
1. Att ASAP Rocky blir omhäktad?
2. Att BO ens dyker upp på huvudförhandlingen?
3. Att vanliga människor ska få upp ögonen och se hur Assefa Communication sprider skit om Sverige för att hjälpa den kriminelle vanemisshandlaren ASAP Rocky?
Hur det kom det sig förövrigt att Lili Assefa blev ett med den Smutsdemokratiska rörelsen och anammade hela deras tvivelaktiga agenda? Hatar hon Sverige så mycket att hon struntar i vad folk tycker om hennes manipulationer i #FREEASAP-kampanjen? Tror hon folk är helt korkade?
Sedan tycker jag vi ska snacka om: Bajskastning på arrestlokal, menytips för intagna, lite skit om en tjock avdankad professor, modetips för åklagare och vilken advokat man gillar bäst, eller är mest i beroendeställning till, också!
Lite skvaller om ASAP Rocky också kan passera på nåder.