2019-07-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99

It's okej for me if you don't agree. It's not my child who don't want any contact with me.
Citera
2019-07-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Yet again, I think we have one bit to the conflict between Sam och Issy here. "If I pay for her, Issy should have my name!", I not about you loveing your child, is just some status symbole about the child, It's not that you want a relationship with the child because that gives you anything, It's about that Issy is your child, so you should have a relationship whit Issy, regaredless what any of you think.

Men varför hittar du på saker?
Han skriver inte att Issy ska ha hans namn. Han skriver att han inte hade godkänt att Issy hade styvfaderns namn. En jävla skillnad. Det innebär inte att han inte är okej med att hon har morsans namn.

Sluta lägg ord i munnen på honom.
Citera
2019-07-15, 14:12
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Then it was too bad that you didn't got some help for 15 years ago.
neither did her parents or family
Citera
2019-07-15, 14:13
Medlem
Citat:
Then it was too bad that you didn't got some help for 15 years ago.

Så som du försöker lyfta fram morsan i den här tråden så borde hon bli omyndigförklarad. Alla felaktiga beslut hon tar är okej för hon har diagnoser.
Hon ska adoptera bort dottern till man hon varit gift med i några månader - gör inget, säkert styvfadern som legat på.
Morsan har ätstörningar - någon annans ansvar att fixa.

Du har ett jävla aspie tänk du, inte konstigt att ni inte funkar i samhället.
Citera
2019-07-15, 14:13
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
It's okej for me if you don't agree. It's not my child who don't want any contact with me.
thats ok....i have three other children who dont seem to have a problem with me
Citera
2019-07-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Men varför hittar du på saker?
Han skriver inte att Issy ska ha hans namn. Han skriver att han inte hade godkänt att Issy hade styvfaderns namn. En jävla skillnad. Det innebär inte att han inte är okej med att hon har morsans namn.

Sluta lägg ord i munnen på honom.

Jag lägger inga ord i hans mun, han sa helt ordagrant, "Jag hade aldrig godkänt att min dotter skulle ha styvfaders efternamn, SPECIELLT om man beaktar att att jag betalade underhåll). Alltså verkar det ju handla mer om en statussymbol.
Citera
2019-07-15, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
thats ok....i have three other children who dont seem to have a problem with me

No, just your children mothers. And yes, one of the kids, who is afraid of you, and can't stand you. Quite a trackrecord.
But yeah, one of four, and how many wifes is it now??
Citera
2019-07-15, 14:17
Medlem
Citat:
Yet again, I think we have one bit to the conflict between Sam och Issy here. "If I pay for her, Issy should have my name!", I not about you loveing your child, is just some status symbole about the child, It's not that you want a relationship with the child because that gives you anything, It's about that Issy is your child, so you should have a relationship whit Issy, regaredless what any of you think.

Citat:
Jag lägger inga ord i hans mun, han sa helt ordagrant, "Jag hade aldrig godkänt att min dotter skulle ha styvfaders efternamn, SPECIELLT om man beaktar att att jag betalade underhåll). Alltså verkar det ju handla mer om en statussymbol.

Var det din tvilling som skrev det i fetstil eller? Du skrev fan ordagrant vad jag sa.
Jävla stolpskott.

Självklart har pappan något att säga till om. Varför ska barnet ha STYVFADERNS namn för om pappan inte vill det?
Citera
2019-07-15, 14:19
Medlem
Citat:
No, just your children mothers. And yes, one of the kids, who is afraid of you, and can't stand you. Quite a trackrecord.

Lika många som morsan. Varför tror du Issy har problem med sin pappa? Som hon enligt dem inte träffat? Jo, för att hennes psykiskt sjuka morsa lurat i henne saker.
Citera
2019-07-15, 14:22
Medlem
Citat:
Så som du försöker lyfta fram morsan i den här tråden så borde hon bli omyndigförklarad. Alla felaktiga beslut hon tar är okej för hon har diagnoser.
Hon ska adoptera bort dottern till man hon varit gift med i några månader - gör inget, säkert styvfadern som legat på.
Morsan har ätstörningar - någon annans ansvar att fixa.

Du har ett jävla aspie tänk du, inte konstigt att ni inte funkar i samhället.

Jaa, för ditt tänk är så mycket bättre menar du?? Oavsett vad som händer är det mammans fel, en komet som faller över Norrköping, Jewels fel. Om man skulle råka presentera en annan teori, är det antingen så att jag är Jewels eller är naiv och enkelspårig. Spelar inte roll att jag är den förste som skulle kunna köpa att jag har fel. Förresten så är jag aspie och knäpp eftersom jag inte ser den helt självklara hjärntvätten som Jewels utsätter sitt barn för, spelar mindre roll att de ledande experterna på barnpsykologi missar samma sak. Och också då, socialtjänsten i Norrköping, den myndighet som ska se till barns bästa, och eventuellt omhänderta barn om de far illa.
Citera
2019-07-15, 14:23
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:

haha speaking from your rear again.....i have a very good close working relationship with my ex....quite a track record??? yes three great children who have parents that put their differences aside for their children and didnt poison a childs mind against the other parent.

how many wives?? jewels + 1.....wow...i am 38.....did i say i was perfect....i admitted i wasnt but does that mean issy should have been lied to against me and denied access to her family......if you think yes then you are a child
Citera
2019-07-15, 14:26
Medlem
Citat:
Var det din tvilling som skrev det i fetstil eller? Du skrev fan ordagrant vad jag sa.
Jävla stolpskott.

Självklart har pappan något att säga till om. Varför ska barnet ha STYVFADERNS namn för om pappan inte vill det?

Det jag skrev understryker min teori, det viktiga var inte namnet, det viktiga var att han betalade underhåll, och därför skulle han få påverka. Det viktiga var inte vad Issy ville, vad Issy mådde bäst av eller vilket som underlättade Jewel&Issys liv mest, utan att han som betalar underhåll får lite status genom ett efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in