Citat:
Ursprungligen postat av
Tsunamin
Nu kommer jag med en teori som säkert alla vill slå hål på, men det är min teori.
KM och HA har en fling som sambon inte vet om.
Sambon mörkar byter bort sin helg.
Hon ska visst vara väldigt svartsjuk, och misstänkt detta länge. Hon har span på stan i sin systers bil som är vit.
Hon ser paret lämna statt tillsammans. Det kokar över för henne. Följer efter i bilen i höjd med genvägen på ekuddenvägen tar hon sats och försöker klippa paret, missar KM men tar HA. Panik uppstår HA släppas in i bilen. KM svimmar av chock. Hon åker till fängelset där hennes svåger jobbar, tillika namnet Propparn droppa härom dagen. Dom kör hem KM och gör sig av med HA, gödselbrunn i Hassle där hon har hästen.
Sedan bestämmer dom sig för hur historien gått till. Systern ringer in och är brovittnet.
Det håller tom 2001 då det uppdagas att KM inte hållt sig till samma historia. Dom går i sär, hon har ledsnat för dom gör inget tillsammans, inleder ett förhållande med den hon har barn med nu. KM får huset till en billig penning för att hålla tyst.
Vid 2017 har hon baktalat KM så det ser ut att han är boven.
På ett ungefär så har det gått till.
Tsunami.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krukfot
Detta känns som ett desperat försök att hålla kvar fokus på KM.
Propparn´s namndroppande kom väldigt lägligt för just denna teorin.
Har lagt märke till att det den senaste tiden jobbats väldigt aktivt för att hålla kvar fokus på KM, när fler och fler verkar öppna sig för att KM inte har något med försvinnandet att göra.
---
Även att man försöker få det till att det dyker upp "försvarare" av KM "helt plötsligt".
---
Noterar att Ugglan lyser med sin frånvaro 
Första fetningen: Jag håller med dig. Det har varit mycket "lyfta fram KM" emellanåt, särskilt Propparn ligger på om honom. Jag har redan från början skrivit att jag avvaktar att ta ställning och skriver därför alltid typ "
om KM skulle vara ..." och så vidare. (Märk att jag alltid fetar "
om"!) Också droppandet av KM kändes lite som en samordnad aktion via PM av användarna Zeke8 och danujska. Jag håller fortfarande varningsflaggan högt i sammanhanget!
Andra fetningen: Ja, jag har uttryckt mig så. Balansgången mellan att KM lyfts fram som gärningsman och samtidigt försvaras frenetiskt är svår att knäcka koden på.
Tredje fetningen: Om du tittar ut (beror väl på var du bor) och samtidigt tittar i kalendern bör du se att vi är mitt i semesterns högtid! Häromdagen samlade jag ihop typ fem svar på en och samma gång eftersom jag inte hade lust/tid att kommentera i "realtid". Allt solklart?