Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
TV4-nyheterna. Tror fortfarande inte på det. Att något så oändligt värdefullt som nio liv togs på det fasansfulla sättet. Och någon som är så nära mitt hjärta. Vill skrika men kan inte.
Följer nyhetsrapporteringen och den innehåller tyvärr så många felaktigheter. Man blir inte klokare av att lyssna på det...
Ojojoj, så grymt. ❤️ Jag fick veta via Flashback en gån att en vän till mig dött. Facebooklänkar och allt. Ville inte tro det. Kunde inte tro det. Någon måste ha länkat fel. Hörde direkt av mig till några gemensamma vänner med hopp om att de skulle säga att Flashback tagit fel. Men så var inte fallet...Förmodar att du ringde andra vänner och hoppades att det inte var din väns plan eller att han blivit sjuk och inte följt med? Att du reagerade som jag?
Du kommer att läsa och höra så mycket felaktigheter i media och på Flashback. Så är det alltid. Ta inte åt dig, ta inte illa vid dig. Det tar tid att förstå en sån svår, och i Sverige ovanlig, olycka. Det är först när haverikommissionens rapport kommer som förhoppningsvis några frågetecken rätas ut.