Citat:
Ursprungligen postat av
9och0
Jasså? Lyssnar du ens på klippet? Inte ett ord om att morsan skulle ha ansökt om något utan enligt Issy är det bara pappan. Vilket helt enkelt är felaktigt.
Jag har läst hela, står detaljerat vad morsan tycker att pappan gjort, eller snarare inte gjort och dina gissningar stämmer ej.
Men du kanske menar att han skulle ha ansökt om att bli av med faderskapet efter han redan skrivit på och gett henne ensam vårdnad?
Har återigen ingen teori, eller gissar något. Jag bara hävdar att det du anser dig bevisa, inte bevisas med den datan du presenterar. Det är ungefär som att du säger att jag inte var i Stockholm i går vid 22, pga att jag var i Uppsala dagen innan. Finns som sagt inget som hindrar att Sam sökt om att plockas bort som vårdnadshavare eller som biologisk fader på grund av att Jewels ansökt om ensam vårdnad. Kan vara som du säger, men behöver inte vara som du säger. Ett kanske bättre exempel, att Jewels ansöker om sjukpenning, utesluter ju inte att Jewels ansöker om boendestöd. Helt enkelt, det är två ansökningar, som inte utesluter varandra, eller kompletterar varandra.