Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Har LWs kollegor varit på tapeten något i trådens spekulationer om alternativa GM?
På utslussverksamheten arbetar en man i Lenas ålder - d v s gruppledaren JH (J*n*s H*ård *=o, a, å) som är gift med M*l*n (* a, i). Alltså en tredje man med initialerna JH... Jag blir nyfiken på om Lena kan ha haft mer än en yrkesmässig relation med den mannen. Någon som vet?
Nej, inte i den utsträckning så att det skulle ha kommit att prägla denna tråd precis.. (för att uttrycka sig med ett understatement).
Här har det varit SD-hatarna som dominerat tråden redan från start och och man som jag, försökt kika lite utanför boxen, har tillrättavisningarna varit "kraftfulla" i form av okynnesanmälningar av mina inlägg som t ex barnporr.
Jag nämnde tidigt i tråden att man noggrant borde titta på både kollegor och asylanterna. Med LW:s öppna attityd, hennes spontanitet, hennes nyfikenhet, hennes uppmärksamhetstörstande personlighet (hundratals, kanske tusentals bilder ute på nätet), hennes flirtighet och inte minst det faktum att hon såg bra ut, allt detta tillsammans gör att varje -en gång till: VARJE man i hennes omgivning borde ha kollats och förhörts.
Om Örebropolisen i dagsläget har hållit totalt, säg max 1000 förhör, så indikerar det för mig att inte alla män i hennes omgivning är hörda.
Inte alla
kvinnor heller då, vill säga.
Tar vi t ex alla asylanter som under årens lopp passerat LW:s arbetsplats, är ju många av dem sannolikt inte ens kvar i Sverige. Är det nån som tror att svensk Polis med ljus och lykta letar efter unga män borta i Kabul?
Knappast.
NB! Att jag skriver som jag gör ovan skall inte misstolkas som att jag försöker flytta fokus bort från SD. Jag önskar se en bred och förutsättningslös utredning.
Gärna en som slutar i en öppen FU.
I samband med att ett åtal väcks.