2019-07-13, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag föreställer mig att de flesta män som "hämtar hem thaifruar" är som Robert Gustavssons karaktär i Torsk på tallin. De har blivit ratade av alla svenska kvinnor de försökt med och letar efter nya vägar till kärlek. Då blir det Thailand. Inte för att de vill ha en kombinerad prostituerad och hemhjälp utan de vill helt enkelt hitta kärleken.

Och där har du nöten. Svenska kvinnor lever på män utan motkrav. Helt jävla dekandenta..
Citera
2019-07-13, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag föreställer mig att de flesta män som "hämtar hem thaifruar" är som Robert Gustavssons karaktär i Torsk på tallin. De har blivit ratade av alla svenska kvinnor de försökt med och letar efter nya vägar till kärlek. Då blir det Thailand. Inte för att de vill ha en kombinerad prostituerad och hemhjälp utan de vill helt enkelt hitta kärleken.

För övrigt är de flesta av mina kompisar i regionen knappast 'ratade' av täcka könet hemmavid. De har helt enkelt tagit ett rationellt beslut att leva med en kvinna som uppskatter dem. Som jag.
Citera
2019-07-13, 17:49
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
För övrigt är de flesta av mina kompisar i regionen knappast 'ratade' av täcka könet hemmavid. De har helt enkelt tagit ett rationellt beslut att leva med en kvinna som uppskatter dem. Som jag.

Ja det är inte rationellt att välja en feministskadad svensk tjej, varför skulle någon man som har alternativ utsätta sig för det? Varför skulle ens någon som inte har andra alternativ utsätta sig för det?
Citera
2019-07-13, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja det är inte rationellt att välja en feministskadad svensk tjej, varför skulle någon man som har alternativ utsätta sig för det? Varför skulle ens någon som inte har andra alternativ utsätta sig för det?

Det är egentligen inte "feministskadad" därför tills dags dato har inget lyckats definiera en 'feminist' och vad de står för. En krycka för antingen lågfunktionella folk eller en karriärsekt är vad det är... Jag tilltalar inte ens uttalade feminister idag. Finns inget värde.

Ja, förutom här då. Är väl altruisten i mig som vill skydda folk som driver mina inlägg här. Barnhemsbarnet i mig bubblar upp typ..
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2019-07-13 kl. 17:57.
Citera
2019-07-13, 18:04
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Sjukdomar som dom smittats med av andra kvinnor då eller?
Kanske det. Jag hör ibland att kvinnor har lättare för att sprida stds. Kanske har en fysiologisk förklaring. Vet ej. Nu när dom även ligger med nyanlända rapeboys/fuckboys kanske någon oupptäckt sjukdom intas. Äckliga är dom either way.
Citera
2019-07-13, 18:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
..och du nedskriver thaikvinnors förmåga att välja sitt liv. Att du vidhåller din åsikt om deras avsaknad om egenbestämmande är inget annat än rasistiskt..

Alltså har du en aning om vad ordet rasist står för?
Min åsikt om någons egenbestämmande har ingenting med rasism att göra för guds skull.
Citera
2019-07-13, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Alltså har du en aning om vad ordet rasist står för?
Min åsikt om någons egenbestämmande har ingenting med rasism att göra för guds skull.

Jo, du har i multipla inlägg smetat thaikvinnor som våp utan egen vilja.

..att du ens fortsätter.

Till andra:
Det här är talande för många svenska kvinnor. Det finns ett inneboende hat och känsla av otillräcklighet. Penisavund? Svårt att sätta fingret på det exakt men det är iallafall irrationellt.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2019-07-13 kl. 18:19.
Citera
2019-07-13, 20:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jo, du har i multipla inlägg smetat thaikvinnor som våp utan egen vilja.

..att du ens fortsätter.

Till andra:
Det här är talande för många svenska kvinnor. Det finns ett inneboende hat och känsla av otillräcklighet. Penisavund? Svårt att sätta fingret på det exakt men det är iallafall irrationellt.

Men för i helvete skärp dig. Ni sitter här som några efterblivna idioter rent ut sagt och argumenterar mot bättre vetande.
Ni vet precis lika väl som jag att anledning att kvinnor från Thailand väljer en nordisk man är för försörjning och trygghet. Inga konstigheter.
Det absurda hyckleriet i detta är att när en svensk kvinna gör samma då är hon en golddigger och det ena epitetet efter det andra. Thailändskor däremot, de är enbart såå underbaaaara. Jisses. Mer naiva män får man leta länge efter!

För övrigt så säger jag nu för kanske tionde gången att det var de västerländska männen jag ifrågasatte. Vi vet alla att det finns äckel till män som både går till prostituerade och som inte skulle tveka en sekund på att köpa en thaifru för sin egen bekvämlighet, för att hon är glad, lagar god mat e.t.c. Det är bara att läsa lite på nätet så hittar man exempel väldigt fort.
Varför man reagerar på kvinnor från Thailand är för att det är mer eller mindre en öppen industri, och det är det egentligen ingen som hymlar med. Kvinnor i Thailand har inte samma förutsättningar för kvinnor i Sverige och vill därför gifta sig med en man från Sverige för att få det bättre, och för att svenska män är trevliga män, oftast. Ni är undantagna.
Skulle en svensk kvinna gifta sig med en man från till exempel Mellanöstern så skulle hon få höra all världens epitet här, men när någon yppar någonting om en svensk man som gifter sig med en thailändsk kvinna då brakar helvetet loss.

Denna diskussion om thaikvinnor och Bertil 57 år är för idioter eftersom ni ständigt argumenterar emot bättre vetande. Dessutom är den helt OT.

Och sluta tjata om din penisavund. Ingen kvinna med rätt hormonvärden vill vara en man. Den enda som har penisavund är du själv, avund för de män som lyckats bättre i livet än dig.
Citera
2019-07-13, 21:32
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Men för i helvete skärp dig. Ni sitter här som några efterblivna idioter rent ut sagt och argumenterar mot bättre vetande.
Ni vet precis lika väl som jag att anledning att kvinnor från Thailand väljer en nordisk man är för försörjning och trygghet. Inga konstigheter.
Det absurda hyckleriet i detta är att när en svensk kvinna gör samma då är hon en golddigger och det ena epitetet efter det andra. Thailändskor däremot, de är enbart såå underbaaaara. Jisses. Mer naiva män får man leta länge efter!

För övrigt så säger jag nu för kanske tionde gången att det var de västerländska männen jag ifrågasatte. Vi vet alla att det finns äckel till män som både går till prostituerade och som inte skulle tveka en sekund på att köpa en thaifru för sin egen bekvämlighet, för att hon är glad, lagar god mat e.t.c. Det är bara att läsa lite på nätet så hittar man exempel väldigt fort.

.Ja jisses!
Citera
2019-07-13, 21:34
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Män som går till prostituerade tycker jag inte är äckliga. Att ha sex är ett mänskligt behov som behöver tillfredsställas.

Varje gång en person går till ett arbete så prostituerar vederbörande sig; de prostituerar sin tid.

Med tanke på att tiden är vår mest värdefulla resurs är det värre än att sälja sin kropp. Tänk om en person spenderar en fjärdedel av sitt liv på en arbetsplats, det är värre än att sälja sin kropp enligt mig.
Citera
2019-07-13, 21:40
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Skulle en svensk kvinna gifta sig med en man från till exempel Mellanöstern så skulle hon få höra all världens epitet här, men när någon yppar någonting om en svensk man som gifter sig med en thailändsk kvinna då brakar helvetet loss.

Ok låt oss se här; Du är thaihatare? Check! Manshatare? Check! Rasist? Check! Och nu även kvinnohatare. Du är alltså okej med att en svensk kvinna gifter sig med en MENA-man och givetvis blir behandlad som skräp från och till. Medans män som gifter sig med thai eller andra utländska kvinnor är oftast kärlek eller kompanjonskap.

Kvinnor är nog bättre på att hata andra kvinnor än vad män är bättre på att hata andra män. Jag parafraserar då jag inte kommer ihåg exakt ordspråk men budskapet är enkelt: kvinnor avskyr andra kvinnor för dom vet hur dom är.
Citera
2019-07-13, 22:02
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Nej jag tror att männen som hämtar hem thaifruar ser dem som föremål som finns tillgängliga för att behaga dem. Det är vad jag skrivit, aldrig att jag ser dem som föremål. Det är helt och hållet din konstruktion av vad jag skrivit. Varför skulle de annars hämta hem en fru från Thailand där de vet att kvinnor har sämre valmöjligheter och därför lättare hamnar i en beroendeställning?

Återigen förminskar du dessa damer och föraktar män som kanske träffat en livskamrat.

Varför skulle en stockholmare hämta hem en norrländska? För att han vet att hon i sin glesbygd inte har så många valmöjligheter och kommer att hamna i beroendeställning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in