Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Jo, du har i multipla inlägg smetat thaikvinnor som våp utan egen vilja.
..att du ens fortsätter.
Till andra:
Det här är talande för många svenska kvinnor. Det finns ett inneboende hat och känsla av otillräcklighet. Penisavund? Svårt att sätta fingret på det exakt men det är iallafall irrationellt.
Men för i helvete skärp dig. Ni sitter här som några efterblivna idioter rent ut sagt och argumenterar mot bättre vetande.
Ni vet precis lika väl som jag att anledning att kvinnor från Thailand väljer en nordisk man är för försörjning och trygghet. Inga konstigheter.
Det absurda hyckleriet i detta är att när en svensk kvinna gör samma då är hon en golddigger och det ena epitetet efter det andra. Thailändskor däremot, de är enbart såå underbaaaara. Jisses. Mer naiva män får man leta länge efter!
För övrigt så säger jag nu för kanske tionde gången att det var de västerländska männen jag ifrågasatte. Vi vet alla att det finns äckel till män som både går till prostituerade och som inte skulle tveka en sekund på att köpa en thaifru för sin egen bekvämlighet, för att hon är glad, lagar god mat e.t.c. Det är bara att läsa lite på nätet så hittar man exempel väldigt fort.
Varför man reagerar på kvinnor från Thailand är för att det är mer eller mindre en öppen industri, och det är det egentligen ingen som hymlar med. Kvinnor i Thailand har inte samma förutsättningar för kvinnor i Sverige och vill därför gifta sig med en man från Sverige för att få det bättre, och för att svenska män är trevliga män, oftast. Ni är undantagna.
Skulle en svensk kvinna gifta sig med en man från till exempel Mellanöstern så skulle hon få höra all världens epitet här, men när någon yppar någonting om en svensk man som gifter sig med en thailändsk kvinna då brakar helvetet loss.
Denna diskussion om thaikvinnor och Bertil 57 år är för idioter eftersom ni ständigt argumenterar emot bättre vetande. Dessutom är den helt OT.
Och sluta tjata om din penisavund. Ingen kvinna med rätt hormonvärden vill vara en man. Den enda som har penisavund är du själv, avund för de män som lyckats bättre i livet än dig.