2019-07-13, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Fast då hade polisen ju siktet inställt på kidnappning och kanske inte var så intresserade av en gammal mobil som eventuellt tillhört TH.

Jeg tror politiet hadde mistanker mot TH fra dag én. Jeg tror det er stor forskjell på hvordan politiet har håndtert saken internt, og politiets offisielle uttalelser.

Citat:
Ursprungligen postat av Villmorell
Vet vi om TH så henne den morgenen den 31 oktober? Om de hadde samme soverom?
Om de sov på hvert sitt soverom og hun hadde gått ut natten før? Hvis hun var blitt mistenksom på noe, noe som gjorde henne redd for å bli med til Kvitfjell?
Var hun truet eller underkuet? Hvorfor kunne hun ikke møte venninnen sin på Metro for å låne en bok?

Hvorfor sa venninnen at hun trodde hun var drept med det samme?
Kan noen ha fryktet at noe skulle tilstøte henne?
Kan hun ha fått en telefon av noen fordi hun var redd
Kan noen ha plukket henne opp et stykke unna hjemmet?
Så noen henne gå tur med hunden den morgenen?

Er det helt umulig at hun kunne forsvunnet av egen fri vilje?

Hvordan vil du forklare utpressingsbrevet, om hun forsvant av egen fri vilje.
Citera
2019-07-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amst
Jeg lurer på om TH bruker innkjøringen fra vest for Futurum. Jeg har trodd hele tiden at hornerudveien var stengt med bom, men på alle satelittkart står denne bommen åpen. Da blir bilen hans heller ikke fanget opp av overvåkingskameraene. Og hvis det var kamera på den kanten, hadde de vel hatt mer film av telefonmannen?

Dette er interessant.
Citera
2019-07-13, 22:23
Medlem
Finnes det ett eneste spor som kan tyde på at det er noen annen enn TH ? Jeg ser ingen.
Citera
2019-07-13, 22:24
Medlem
Lurer på hvorfor ingen tenker på at hun har forsvunnet frivillig. Om det er riktig at mannen ikke er spesielt trivlig å bo sammen med, og at hun i tillegg ikke eier noe, ville det ikke vært så rart om hun selv opprettet monerokontoen og skrev utpressingsbrevet. Mulig med hjelp.
Citera
2019-07-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagbart
Lurer på hvorfor ingen tenker på at hun har forsvunnet frivillig. Om det er riktig at mannen ikke er spesielt trivlig å bo sammen med, og at hun i tillegg ikke eier noe, ville det ikke vært så rart om hun selv opprettet monerokontoen og skrev utpressingsbrevet. Mulig med hjelp.
Kanskje fordi at det er helt ulogisk ?
Citera
2019-07-13, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Finnes det ett eneste spor som kan tyde på at det er noen annen enn TH ? Jeg ser ingen.

Det måtte i tilfelle være noen som ville at TH skulle bli mistenkt.
Citera
2019-07-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amst
Det måtte i tilfelle være noen som ville at TH skulle bli mistenkt.
Og da må motivet være penger, kanskje medeieren i elkraft ?

Nei jeg har ingen tro på det.
Citera
2019-07-13, 22:35
Medlem
Villmorells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg tror politiet hadde mistanker mot TH fra dag én. Jeg tror det er stor forskjell på hvordan politiet har håndtert saken internt, og politiets offisielle uttalelser.

Hvordan vil du forklare utpressingsbrevet, om hun forsvant av egen fri vilje.

Det blir fryktelig vanskelig
Men politiet hadde jo fler alternativer, deriblant frivillig forsvinning, i tillegg til bortføring, ulykke og drap.
Jeg lurer på hvordan de da skulle forklare brevet.
Spørsmålet er jo hvorfor det ble skrevet og av hvem

Slik det ser ut nå, sier de jo at de tror hun er drept og bortføring er falsk.
Nå peker alt mot TH. Har noen villet det slik?
Citera
2019-07-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villmorell
Det blir fryktelig vanskelig
Men politiet hadde jo fler alternativer, deriblant frivillig forsvinning, i tillegg til bortføring, ulykke og drap.
Jeg lurer på hvordan de da skulle forklare brevet.
Spørsmålet er jo hvorfor det ble skrevet og av hvem

Slik det ser ut nå, sier de jo at de tror hun er drept og bortføring er falsk.
Nå peker alt mot TH. Har noen villet det slik?
Ja det er ikke uvanlig å legge skylden på offeret i disse dager.
Citera
2019-07-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Og da må motivet være penger, kanskje medeieren i elkraft ?

Nei jeg har ingen tro på det.

Noen som hater han kanskje? Som vil se kongen på haugen bli ynkelig, mistrodd og helst dømt. Ikke vet jeg.
Citera
2019-07-13, 22:44
Medlem
Villmorells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagbart

Det ser ut til at ikke mange tror at 68årige damer kan være smarte og ha greie på data. Eller ha en elsker som kan gjøre det.
Kanskje det er hun som har planlagt noe lenge.....
Vel, kanskje jeg håper det..
Citera
2019-07-13, 23:03
Medlem
Tenkte bare at om det er riktig at hun ville ut av ekteskapet og ikke eide noe, kanskje hun syntes hun fortjente å få med seg noe. Da hadde det vært greit å fake bortføring og få en overføring på noen millioner til en monerokonto. Jeg tror ikke at det er det som faktisk har skjedd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in