2019-07-12, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Om det är möjligt, om det ger dig problem så tycker jag absolut att du bör få bli katt, bäver eller vad ever du vill. Och ja, det borde även gälla ålder, men ser att det är svårare med den saken.
Det "roliga" här är att användaren verkar tro att han är så hiskeligt nytänkande och klockren - när samma argument har använts sedan urminnes tider. Minns att det till och med fanns någon organisation för sådär 15 år sedan som vurmade om människors rätt att vara djur. Men det är ju kul att personen som argumenterar om denna "brist" inte ens har förmått sig att kolla upp vad som finns/funnits och inte. Med det sagt är det ju dock fortfarande rätt tramsigt att försöka dra sådana paralleller, som om det hade någon bäring när det egentligen mest är off topic.
Citera
2019-07-13, 00:08
Medlem
Citat:
Det är ju just det jag inte kan, och det är det som är mitt bekymmer. med det du påstår Det vi vet är att Sam besökt de, vi vet också att skypesamtal har ägt rum, vad jag kan förstå på Sams önskan. Vi vet också att Sam godkänt faderskapet. Detta har båda parter styrkt.
Vi vet också att vårdnaden gått över till Jewels, kan inte påstå att Jewels sagt att det var på hennes bevåg, men Jewels har sagt, genom Issy att fadern jävlades med dom, genom att hävda egenmäktighet med barn, och fick passet beslagtaget. Att det skulle bli en vårdnadstvist genom det, är ganska självklart. fadern har väl vad jag vet inte bekräftat detta med passet, det beror ju på vad som står i pappren som jag inte sett.

Men vad vi inte vet, är det som J&I hävdat, att fadern försökt slippa ifrån ansvaret som fader. Han har velat stryka sig från faderskapet. det är vad jag anser att J&I sagt, inte att han inte haft kontakt med dom, för det har de ju inte sagt.
Det med passet har biologiska pappan bekräftat i någon video han hade uppe på sin kanal förut (och plockat bort nu). Så det verkar de alla vara överens om att det hänt.
Citera
2019-07-13, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
30plus, man, och känna att man har behov att trycka ner en 15årig tjejs läggning. Är det verkligen något att skryta om?

Hennes läggning? Hon är inte ensam om det och det är läggningen i sig vi har diskuterar, just när jag skriver det så handlar det inte om bara henne.

Svara på frågorna istället
Citera
2019-07-13, 01:00
Bannlyst
Citat:
Om det är möjligt, om det ger dig problem så tycker jag absolut att du bör få bli katt, bäver eller vad ever du vill. Och ja, det borde även gälla ålder, men ser att det är svårare med den saken.

Som sagt, du är en mycket sjuk människa. Tråkigt att du inte inser det själv.

Då finns ju heller ingen pedofili längre heller eftersom fullvuxna karlar i din värld kan få vara 10 år.

Och om jag är en katt så behöver jag inte heller följa lagar, jag är ju bara en katt.

Soft samhälle vi skulle ha om sånna som du styrde, eller hur? Idiot.

Och ska man ta det ett steg till, så känner jag mig som din mamma. Jag känner att jag har fött dig. Kan du kalla mig för mamma då?

Som sagt, var går gränsen? Det verkar ju inte finnas någon gräns för dig, man ska ju få vara det man vill vara eller hur.
Jag känner mig också som butikschef nere på Ica, är jag det då? Jag vill även ha den lönen eftersom att jag är chef. Precis som du tycker att man kan byta kön och därmed även få andra rättigheter som tex omklädningsrum, så vill jag ha rättigheten att få chefslön, och slippa skatta eftersom jag är ju en katt också.
Senast redigerad av drrty 2019-07-13 kl. 01:17.
Citera
2019-07-13, 04:32
Medlem
vigilante99s avatar
well this thread certainly went off topic lol
Citera
2019-07-13, 07:55
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
well this thread certainly went off topic lol

missed the livestream
Citera
2019-07-13, 08:24
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
missed the livestream

so did issy Lol:
Citera
2019-07-13, 09:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
so did issy Lol:

Yours
Citera
2019-07-13, 10:02
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Yours

yup...i will go live again later today and try again....
Citera
2019-07-13, 10:40
Medlem
Citat:
so did issy Lol:

Why do you have a live?
Citera
2019-07-13, 10:52
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Why do you have a live?

i live in hope issy will come and chat with me
Citera
2019-07-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Vad kan sägas om familjen?

Morsan svensk, pappa från Australien.
Dottern är uppvuxen i Sverige med morsan.
Morsan och dottern har asperger och andra diagnoser.
Morsan påminner om någon med münchhausen by proxy, letar diagnoser och symptom konstant både på sig själv och sin dotter. Skriver någon en diagnos till dem så har de den båda två efter en liten stund.

Morsan vill/kan inte jobba, a tt jobba med youtube skulle dock funka.
Fört över detta på dottern, som även hon redan nu som 15åring säger att hon aldrig kommer att jobba. Bara med youtube.
Dottern går inte i skolan, sitter och har live på youtube där följare ska swisha pengar till dem på nätterna och mår allmänt dåligt.

Pappan har inte funnits under uppväxten men har med dokument bevisat att han har försökt få till umgänge med dottern, något morsan motarbetat.

Dotterns uppfattning är dock att han inte brytt sig alls.

Dottern kom ut som trans för någon dag sen.

Morsan pappa bor med dem också. Verkar vara enda familjen de har kontakt med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in