Citat:
Ursprungligen postat av
9och0
Nja, nej. Han skrev på faderskapspapper. Har dem också.
Det var Ida som ansökte om egen vårdnad senare och han gick med på det, det skriver han ju i tråden?
Hur man kan besöka, göra hemfridsbrott osv när man aldrig försökt ha kontakt som de sagt förstår jag inte heller. Men det kanske du gör?
Det är ju just det jag inte kan, och det är det som är mitt bekymmer. med det du påstår Det vi vet är att Sam besökt de, vi vet också att skypesamtal har ägt rum, vad jag kan förstå på Sams önskan. Vi vet också att Sam godkänt faderskapet. Detta har båda parter styrkt.
Vi vet också att vårdnaden gått över till Jewels, kan inte påstå att Jewels sagt att det var på hennes bevåg, men Jewels har sagt, genom Issy att fadern jävlades med dom, genom att hävda egenmäktighet med barn, och fick passet beslagtaget. Att det skulle bli en vårdnadstvist genom det, är ganska självklart. fadern har väl vad jag vet inte bekräftat detta med passet, det beror ju på vad som står i pappren som jag inte sett.
Men vad vi inte vet, är det som J&I hävdat, att fadern försökt slippa ifrån ansvaret som fader. Han har velat stryka sig från faderskapet. det är vad jag anser att J&I sagt, inte att han inte haft kontakt med dom, för det har de ju inte sagt.