2019-07-12, 12:57
Medlem
vigilante99s avatar
thank goodness i am on 4 weeks holidays at the moment.....my head is very confused right now
Citera
2019-07-12, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urvf
Hahahha sitter och garvar mig harmynt. Du menar på allvar att de handlade mat för MINST 60.000 kr per månad? Antingen är du ett barn eller så har du noll uppfattning om ekonomi. Förmodligen både ock.

Din källa på "dig själv och andra i Sorsele" är inte särskilt trovärdig. Hosta upp era namn om det ska kunna ses som en trordig källa.

ja men första gången de la upp en video om hur de va fattiga fick de en stor kick i visningar och ca 35 tusen prenumeranter. De lade upp några videos me höga visningar. Folk swischade också mycket. De fick ihop ganska mycket pengar. Dock har dom ju inte lika mycket pengar nu eftersom de brände ju allt på saker.
Citera
2019-07-12, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
thank goodness i am on 4 weeks holidays at the moment.....my head is very confused right now

You should be angry. They blamed you for Issy hurting herself, now she's saying it's because she's trans.
Citera
2019-07-12, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frassex
Har en nära familjemedlem som satt i en av de två livsmedelsbutikerna. Sa också samma.
Morfarn som bor med dem styrde runt en stor shoppingvagn till affären typ 3x om dagen. Såg man nån i deras familj i kassan handlade dom oftast för ca 500+ varenda gång och flera ggr per dag

Det går inte ihop. Du överdriver.

Att de handlade ofta kan jag köpa, de sprang säkert iväg så fort lite swish kommit in.
Men summorna du påstår köper jag inte.
Citera
2019-07-12, 13:04
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
You should be angry. They blamed you for Issy hurting herself, now she's saying it's because she's trans.

oh i am angry too...

he should now talk to his dad man to man
Citera
2019-07-12, 13:06
Medlem
Citat:
oh i am angry too...

he should now talk to his dad man to man

Nah, stop the attitude. Issy is still just a child. You should take a serious talk with Ida - not Issy. Ida is the problem.
Citera
2019-07-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontholdyourbreath
Det ända som gör det mindre tror värdigt för mej är att dom inte berätta hur dom fick ihop resten av pengarna fick dom plötsligt botillägget
Jag tror inte att folk kan ha swisha 3500 efter liven. Om dom inte kännade ihop det på dagen innan då dom hade live i 4 dagar.

Det får mej att tror att dom inte hade problem och bara köper läsk vilket aldrig verkar ta slut.

Är ju samma personer inne på liven. Tror inte så många har råd att swisha så mycket varje live.
Citera
Medlem
Citat:
Det går inte ihop. Du överdriver.

Att de handlade ofta kan jag köpa, de sprang säkert iväg så fort lite swish kommit in.
Men summorna du påstår köper jag inte.
Är ganska säker, frågar man vem som helst i Sorsele säger de samma.
Tänk dig de fick väldigt mycket support av stora youtubers och fans. Mycket mer ön hade de får nu. De är inte direkt sparsam personer. De lägger allt på dricka och sånt inom en kort period av några månader max. Sen är de pank igen
Citera
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Nah, stop the attitude. Issy is still just a child. You should take a serious talk with Ida - not Issy. Ida is the problem.

i understand...we need someone in the middle between ida and myself....talking to her directly wont work
Citera
2019-07-12, 13:09
Medlem
Citat:
i understand...we need someone in the middle between ida and myself....talking to her directly wont work

Contact bup. Tell them about how YOU feel about the situation she puts your child in.
Citera
2019-07-12, 13:10
Medlem
Could you take a screen shot on every money you sent then before they told theyre viewers about the depostit?
Would love to see very much
Citera
2019-07-12, 13:10
Medlem
kirugumis avatar
Citat:

vigilante99
People here doubt that J has an eating disorder. I'm sure she has anorexia / bulimia. What do you say about the matter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in