Citat:
Ursprungligen postat av
9och0
Personen är en aspie med skevt tankesätt, kolla tidigare inlägg och ämnen startade av personen. Gissningsvis även konsekvent tänkande utan att kunna ta in annat än det man fått för sig.
Ingen idé att bry sig om.
Hurvida mitt tänkande är skevt eller inte låter jag vara osagt, det får nog varje person själv bestämma. När det gäller att ta in annat än vad jag själv fått gör mig, så presenterar ju jag enbart andra teorier än de som ni är överens om i tråden. Jag nämner också varje gång när det är en teori eller när det är fakta. Måste dock säga att det är en ganska ovanlig
uppfattning om mig, att jag bara skulle köra på den uppfattning som jag fått för mig, speciellt när den kommer i den här tråden där det enbart finns en uppfattning, att Jewels är dum och man kan skylla allt på henne. Berlinmurens fall, att Pluto inte är en planet och att vi haft två världskrig, allt är Jewels fel. Man ska också vara försöka sätta så många diagnoser som möjligt på Jewels, men när hon gör det själv då är det fel. Det är också Jewels fel att Issy inte gillar pappan, för att han kan ju absolut inte ha gjort något fel. Nääää, som sagt, jag ser mig inte så enkelspårig, och jag vet också att jag är kille.