Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
På vilket sätt skulle undernäring beroende på ätstörningar skilja sig från undernäring beroende på autism??
Ditt något halvdana försök att leka moderator bryr jag mig mindre om, härskartekniker har jag nog av i mitt yrkesliv, så det bara ignorerar jag istället.
Hon påstår att hon ev har eds men har man ätstörningar så kan man inte se skillnad på det. Hon äter bara soppa eller typ 3 frukter på en dag det har hon själv sagt i en video speciellt när hon sa att hon skulle lägga ner på Youtube så så så hon inte hade ätit något på hela dagen då var klockan 00 då skulle hon ta tre banner.
Det är väll inte konstigt att om man bara äter soppa eller en massa frukt så orkar inte kroppen med om man inte får rätt näring i sej det betyder inte att man har eds.
Då lägger kroppen ner och man orkar inte lyfta som hon klagar på att lyfta flytt kartonger vilket inte är konstigt om hon inte ätit något.
Kroppen mår sämre om man inte äter rätt mätning. Jag hoppas att hmarbetes terapeuten från om det vardagsmat rutiner och då kommer nog hen förmodligen säga samma sak
Mår kroppen dåligt och äter dåligt då får man dåligt med sömn och där av depression