Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Det är lätt sagt, men varje inlägg du gjort i den här tråden göder hatet. Din naivitet och vad du ser som medfödd empati får mig att kräkas på riktigt. Du tror att du är den empatiska och alla vi som vill hindra förödelsen är empatilösa, medan jag hävdar motsatsen. Empati är inte att ta hit människor som aldrig någonsin kommer att få ett bra liv, till sinnessjukt höga kostnader, som långsamt försämrar tillvaron alltmer för alla i landet.
Din typ av människor är de värsta av alla, då ni faktiskt är riktigt farliga för samhället. Min högsta önskan är att du en närliggande dag kommer att drabbas av det våld du så glatt förnekar finns, eftersom inga invandrare ju hatar svenskar. Jag hoppas du drabbas mycket hårt.
Jag tycker du får läsa vad jag skrivit! Trots att jag är kvinna och inte storväxt heller

så hade jag gått ut på gården i Grums redan för 1 år sen!! Hade det inte hjälpt, så hade jag ANMÄLT TILL SOCIALA!!
Jag hade inte det låtit fortgå i över 1 år och sen KONTAKTA HYRESGÄSTFÖRMEDLINGEN!!Detta tycker jag är helt galet!
När ni ser barn bråka spelar ingen roll om det är på skolgård, i centrum, utanför ert hus m.m ..blir du helt handlingsförlamad då??
Va faan han jag skrivit att INGEN invandrare hatar svenskar??
Jag känner inte ALLA INVANDRARE, men de vänner jag har, gör inte det!
Du är ingen god människa iallafall , som vill att jag ska DRABBAS OCH MYCKET HÅRT!
Har jag FÖRNEKAT ATT DET FINNS VÅLD?!
I grums handlar det om 7-11 åriga barn.!!!