2019-07-10, 14:09
  #8101
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Det var reportagebilder, som hon inte kunnat photoshoppa. Kanske därför kontrasten var så påtaglig. Hon ser inte fräsch ut längre.

Tackar! Nä endel kvinnor har rätt kort blomstringsperiod och ändå har hon fri tillgång till makeupprodukter och ett helt team som aplicerar dem på henne!
Citera
2019-07-10, 14:12
  #8102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det där är bara materiella ting som kan försvinna lika snabbt som Jarlbo försvann ut ur hennes liv.

Hennes kärleksliv är desto mer fyllt av misslyckanden, hon är inte tillräckligt uthållig och klok nog att reda ut de problem som uppstår, man kan dra paralleller till hennes tidigare konkurser, hon är duktig på att överge de sjunkande skeppen för att sedan svinga sig vidare med nästa lian men någon gång kommer det att ta stopp.

Men visst, hon skrattar sig säkert till sömns varje kväll med tanke på all framgång 😌

Så framgångrik är hon inte och säkert hopplös att leva med, det har jag ingen aning om. Läste i den här tråden och det framställs som att hennes företag och ekonomi är katastrof, vilket det kanske är, men det bolaget ”Löwengrip Beauty AB” såg helt okej ut.

Jag vet väldigt lite om henne i övrigt, men jag föredrar folk som spenderar lite för mycket framför folk som gnäller på att andra spenderar för mycket.
Citera
2019-07-10, 14:25
  #8103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Tackar! Nä endel kvinnor har rätt kort blomstringsperiod och ändå har hon fri tillgång till makeupprodukter och ett helt team som aplicerar dem på henne!
Guu vad ni har noll insikt i hur människopsyken funkar utanför era egna referenser. Jag skiter i att jag framstår som någon som försvarar henne, vilket jag inte gör, men hon har för fan haft svår acne och har ärr, vilket hon aldrig undvikit att påtala i skrivet ord. Och då läser jag hennes blogg ytterst flyktigt men minns tydligen mer än många av er.

Hon ser inte ett dugg sliten ut, hon döljer uppenbart sina ärr när hon fotoshoppar sina bilder. Är inte alls svårt att föreställa sig att olika människor reagerar olika på sina hudproblem och hur de tacklar detta i sin vardag.

Hon har hintat otal ggr om att hon kryddar sin blogg ända sedan hon startade den, hon har instagram-robot-influencer eller vad f*n det kallas, hon bygger sitt företag genom att utmåla sig själv som lyckad och framgångsrik... osv... och ni sitter och klappar er själva på ryggen för att ni upptäcker detta... detta som är uppenbart hela tiden. Så länge hon inte bryter några lagar så är det tydligen ett vinnande koncept hon kör och hon har otal ggr. påpekat att hon har drivet att börja om varje gång något misslyckas.
Citera
2019-07-10, 14:44
  #8104
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
"att han inte är en man som inte blir blåst" = Han är en man som blir blåst?

Han har ju redan bevisat att han vet hur man skyddar sina tillgångar i relationer / äktenskap.

Ser det dock som ytterst osannolikt att han skulle gifta sig med henne eller ens bli ihop med henne! Han kan få i princip vilken kvinna som helst eftersom han är multimiljardär så varför skulle han välja en frånskiljd lönnfet småbarnsmorsa som är dokumenterat ovarsam med sanningen?

Vi har sett hur Bella har behandlat sanningen tidigare, Bella kanske är ihop med Erik Selin, men Erik Selin är inte ihop med Bella. Ungefär som det har beskrivits i en podd som diskuterades tidigare i tråden. Erik Selin är på riktigt, hans företag har substans, han behöver inte Bella, han föraktar det liv som Bella lever.
__________________
Senast redigerad av trottwell 2019-07-10 kl. 14:53.
Citera
2019-07-10, 14:46
  #8105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Guu vad ni har noll insikt i hur människopsyken funkar utanför era egna referenser. Jag skiter i att jag framstår som någon som försvarar henne, vilket jag inte gör, men hon har för fan haft svår acne och har ärr, vilket hon aldrig undvikit att påtala i skrivet ord. Och då läser jag hennes blogg ytterst flyktigt men minns tydligen mer än många av er.

Hon ser inte ett dugg sliten ut, hon döljer uppenbart sina ärr när hon fotoshoppar sina bilder. Är inte alls svårt att föreställa sig att olika människor reagerar olika på sina hudproblem och hur de tacklar detta i sin vardag.

Hon har hintat otal ggr om att hon kryddar sin blogg ända sedan hon startade den, hon har instagram-robot-influencer eller vad f*n det kallas, hon bygger sitt företag genom att utmåla sig själv som lyckad och framgångsrik... osv... och ni sitter och klappar er själva på ryggen för att ni upptäcker detta... detta som är uppenbart hela tiden. Så länge hon inte bryter några lagar så är det tydligen ett vinnande koncept hon kör och hon har otal ggr. påpekat att hon har drivet att börja om varje gång något misslyckas.

Håller med - har sagt det förut, hon är sitt varumärke och har varit så sedan starten. Det är att jämföra med Burger King som släpper en ny burgare, reklamen på tv ser ju rätt fräck ut men när man får den i handen är meh.
Citera
2019-07-10, 15:20
  #8106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Guu vad ni har noll insikt i hur människopsyken funkar utanför era egna referenser. Jag skiter i att jag framstår som någon som försvarar henne, vilket jag inte gör, men hon har för fan haft svår acne och har ärr, vilket hon aldrig undvikit att påtala i skrivet ord. Och då läser jag hennes blogg ytterst flyktigt men minns tydligen mer än många av er.

Hon ser inte ett dugg sliten ut, hon döljer uppenbart sina ärr när hon fotoshoppar sina bilder. Är inte alls svårt att föreställa sig att olika människor reagerar olika på sina hudproblem och hur de tacklar detta i sin vardag.

Hon har hintat otal ggr om att hon kryddar sin blogg ända sedan hon startade den, hon har instagram-robot-influencer eller vad f*n det kallas, hon bygger sitt företag genom att utmåla sig själv som lyckad och framgångsrik... osv... och ni sitter och klappar er själva på ryggen för att ni upptäcker detta... detta som är uppenbart hela tiden. Så länge hon inte bryter några lagar så är det tydligen ett vinnande koncept hon kör och hon har otal ggr. påpekat att hon har drivet att börja om varje gång något misslyckas.

Letat efter länken men den är borta, det var alltså reportagebilder inte photoshoppade. Jag reagerade inte på hennes hy, utan på att hon inte såg ung och frisk ut rent allmänt (hon är bara 28). Lite uppsvullen verkade det som,vid jämförelse. En mycket stor skillnad på 4 år. Jag tror att livet tar hårt på henne. Håller med om att attityden att ta tag och börja om igen är en positiv egenskap! Men hon verkar driva sig för hårt i jakten på uppmärksamhet och framgång.
Citera
2019-07-10, 15:24
  #8107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Letat efter länken men den är borta, det var alltså reportagebilder inte photoshoppade. Jag reagerade inte på hennes hy, utan på att hon inte såg ung och frisk ut rent allmänt (hon är bara 28). Lite uppsvullen verkade det som,vid jämförelse. En mycket stor skillnad på 4 år. Jag tror att livet tar hårt på henne. Håller med om att attityden att ta tag och börja om igen är en positiv egenskap! Men hon verkar driva sig för hårt i jakten på uppmärksamhet och framgång.
Ja det är möjligt att hon går in i väggen snart men det är givetvis endast spekulationer. Hon har en högre växel än många andra tack vare sin ADHD men den kan också göra att man ignorerar varningssignaler för utbrändhet. Som sagt bara spekulationer och blir därför endast löst ogrundat skvaller.

Edit. Förövrigt så säger inte en serie bilder från ett reprotage så mycket om hon förändrats påtagligt. En kvinna kan bli svullen runt menstruationscykeln, hon kan ha ätit salt mat och bundit vätska, hon kan ha varit förkyld......
__________________
Senast redigerad av lacrima 2019-07-10 kl. 15:28.
Citera
2019-07-10, 17:43
  #8108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Det var reportagebilder, som hon inte kunnat photoshoppa. Kanske därför kontrasten var så påtaglig. Hon ser inte fräsch ut längre.

Nä långt i från ser slitet och nergången ut.
Vilket hon inte borde göra så som hon lyxar till det med sitt liv.

Barnen gör henne säkerligen inte trött dom
har hon ju assistenter till

Eller ligger hon sömnlös och vet vad som komma ska? (spekulation).
__________________
Senast redigerad av Doiten 2019-07-10 kl. 18:21.
Citera
2019-07-10, 17:57
  #8109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Ja det är möjligt att hon går in i väggen snart men det är givetvis endast spekulationer. Hon har en högre växel än många andra tack vare sin ADHD men den kan också göra att man ignorerar varningssignaler för utbrändhet. Som sagt bara spekulationer och blir därför endast löst ogrundat skvaller.

Edit. Förövrigt så säger inte en serie bilder från ett reprotage så mycket om hon förändrats påtagligt. En kvinna kan bli svullen runt menstruationscykeln, hon kan ha ätit salt mat och bundit vätska, hon kan ha varit förkyld......

Det fetade:

Högst osannolikt om det skulle vara så dom
gånger hon fångas i ett reportage.
Citera
2019-07-10, 18:48
  #8110
Medlem
Usel källa, men "stoppa pressarna" har i alla fall gått ut med namn och bild nu. Fakta eller förtal?

https://stoppapressarna.se/svenskt/blondinbella-tokkar-i-franskild-mijardar
Citera
2019-07-10, 19:09
  #8111
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enflugapavaggen
Usel källa, men "stoppa pressarna" har i alla fall gått ut med namn och bild nu. Fakta eller förtal?

https://stoppapressarna.se/svenskt/blondinbella-tokkar-i-franskild-mijardar

De har ju tidigare gjort vissa antydningar om att hon ska träffat någon miljardär utan att ange vem, i samband med att hon var i NYC vid något tillfälle.

Att de inte namngivit miljardären tidigare kan ju bero på att han inte hade lämnat in ansökan om skilsmässa!
__________________
Senast redigerad av Charta.12 2019-07-10 kl. 19:19.
Citera
2019-07-10, 19:48
  #8112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
De har ju tidigare gjort vissa antydningar om att hon ska träffat någon miljardär utan att ange vem, i samband med att hon var i NYC vid något tillfälle.

Att de inte namngivit miljardären tidigare kan ju bero på att han inte hade lämnat in ansökan om skilsmässa!

Ska bli intressant att höra vad BB och Erik har att säga om ryktet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in