2019-07-10, 20:13
  #8113
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Ska bli intressant att höra vad BB och Erik har att säga om ryktet
https://asterixia.se/2019/07/ar-isabella-lowengrip-kar-igen/
Saxat information från stoppa pressarna och expressen angående att Isabella skulle vara tokkär i fastighetskungen Selin från Göteborg.
__________________
Senast redigerad av Charta.12 2019-07-10 kl. 20:32.
Citera
2019-07-10, 20:32
  #8114
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Guu vad ni har noll insikt i hur människopsyken funkar utanför era egna referenser. Jag skiter i att jag framstår som någon som försvarar henne, vilket jag inte gör, men hon har för fan haft svår acne och har ärr, vilket hon aldrig undvikit att påtala i skrivet ord. Och då läser jag hennes blogg ytterst flyktigt men minns tydligen mer än många av er.

Hon ser inte ett dugg sliten ut, hon döljer uppenbart sina ärr när hon fotoshoppar sina bilder. Är inte alls svårt att föreställa sig att olika människor reagerar olika på sina hudproblem och hur de tacklar detta i sin vardag.

Hon har hintat otal ggr om att hon kryddar sin blogg ända sedan hon startade den, hon har instagram-robot-influencer eller vad f*n det kallas, hon bygger sitt företag genom att utmåla sig själv som lyckad och framgångsrik... osv... och ni sitter och klappar er själva på ryggen för att ni upptäcker detta... detta som är uppenbart hela tiden. Så länge hon inte bryter några lagar så är det tydligen ett vinnande koncept hon kör och hon har otal ggr. påpekat att hon har drivet att börja om varje gång något misslyckas.

Tackar för kommentaren/analysen.
Det är snarare hela uppenbarelsen av Isabella som endel tycker ser lite "sliten" ut, inte några översminkade acneärr!

Photoshoppandet används till betydligt mycket mer än att släta ut hennes kinder! Tycker hon ser smalare och mer vältränad ut på bilderna hon publicerar själv än på de som tidningarna tar själva.

Men hon får göra vad hon vill med sina bilder i photoshop för all del! Det ska jag egentligen inte ha någon åsikt om! Men om man ska/vill vara en förebild för yngre kvinnor så är det klädsamt om man manipulerar bilderna så lite som möjligt.
Citera
2019-07-10, 20:38
  #8115
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Ja det är möjligt att hon går in i väggen snart men det är givetvis endast spekulationer. Hon har en högre växel än många andra tack vare sin ADHD men den kan också göra att man ignorerar varningssignaler för utbrändhet. Som sagt bara spekulationer och blir därför endast löst ogrundat skvaller.

Edit. Förövrigt så säger inte en serie bilder från ett reprotage så mycket om hon förändrats påtagligt. En kvinna kan bli svullen runt menstruationscykeln, hon kan ha ätit salt mat och bundit vätska, hon kan ha varit förkyld......

Det är dags att avliva myten om att ADHD är någon sorts superkraft och tillgång att ha! Så är det inte!
Citera
2019-07-10, 20:52
  #8116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Tackar för kommentaren/analysen.
Det är snarare hela uppenbarelsen av Isabella som endel tycker ser lite "sliten" ut, inte några översminkade acneärr!

Photoshoppandet används till betydligt mycket mer än att släta ut hennes kinder! Tycker hon ser smalare och mer vältränad ut på bilderna hon publicerar själv än på de som tidningarna tar själva.

Men hon får göra vad hon vill med sina bilder i photoshop för all del! Det ska jag egentligen inte ha någon åsikt om! Men om man ska/vill vara en förebild för yngre kvinnor så är det klädsamt om man manipulerar bilderna så lite som möjligt.
Jag orkade inte citera alla andra så du fick ta hela lasset.
Citera
2019-07-10, 20:56
  #8117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Det är dags att avliva myten om att ADHD är någon sorts superkraft och tillgång att ha! Så är det inte!
Det är hon själv som uttalat de orden:
https://www.amelia.se/jobbliv/isabella-lowengrip-min-adhd-ar-en-kraft-som-tagit-mig-langt/
https://www.isabellalowengrip.se/2015/02/08/skylla-pa-adhd/

Dessutom är det ett av kriterierna för ADHD att vara i olika grad under- eller överaktiv.
Citera
2019-07-10, 21:12
  #8118
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Jag orkade inte citera alla andra så du fick ta hela lasset.


Helt OK! Vet inte varför jag hänger här i tråden egentligen! Jag har någon sorts längtan av att se henne misslyckas som jag inte kan färklara!

Jag känner henne inte och hon har naturligtvis inte gjort mig något så det är helt ogrundat!

Bianca Ingrosso däremot önskar jag all lycka och framgång på exakt lika lösa grunder!

Kan inte motivera några av mina känslor för dessa två!
Citera
2019-07-10, 21:19
  #8119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
https://asterixia.se/2019/07/ar-isabella-lowengrip-kar-igen/
Saxat information från stoppa pressarna och expressen angående att Isabella skulle vara tokkär i fastighetskungen Selin från Göteborg.

Intressant

Hon njuter nu när det skrivs om henne vilket hon ju gillar. Vågar man tro Erik ger henne svarta kortet?
Då hennes drömmar och livräddning går under
Citera
2019-07-10, 21:24
  #8120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Helt OK! Vet inte varför jag hänger här i tråden egentligen! Jag har någon sorts längtan av att se henne misslyckas som jag inte kan färklara!

Jag känner henne inte och hon har naturligtvis inte gjort mig något så det är helt ogrundat!

Bianca Ingrosso däremot önskar jag all lycka och framgång på exakt lika lösa grunder!

Kan inte motivera några av mina känslor för dessa två!
Jag får hatkänslor för att alla influencers.
Logiskt och friska tankar.
Citera
2019-07-10, 21:27
  #8121
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Intressant

Hon njuter nu när det skrivs om henne vilket hon ju gillar. Vågar man tro Erik ger henne svarta kortet?
Då hennes drömmar och livräddning går under

Jo, men vad säger Erik måntro angående att ett av Isabellas företag finns i Kronofogdens rullar.
Dessutom är hon en fena att göra reklam för produkter mm där hon slarvar/glömma att märka ut att det är reklam och samarbete som blir anmälda till KO, idagsläget har hon ca 86 anmälningar.
Citera
2019-07-10, 22:28
  #8122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Jo, men vad säger Erik måntro angående att ett av Isabellas företag finns i Kronofogdens rullar.
Dessutom är hon en fena att göra reklam för produkter mm där hon slarvar/glömma att märka ut att det är reklam och samarbete som blir anmälda till KO, idagsläget har hon ca 86 anmälningar.

Det skulle man verkligen vilja veta.
Han vet kanske inget om det? BB har ljugit för honom? Han har köpt lögnen?
Eller så är han stört kär i henne och tar henne inkl skulderna? Allt bara spekulationer.

Tänkte har Erik barn från tidigare förhållande?
Citera
2019-07-10, 22:56
  #8123
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Det skulle man verkligen vilja veta.
Han vet kanske inget om det? BB har ljugit för honom? Han har köpt lögnen?
Eller så är han stört kär i henne och tar henne inkl skulderna? Allt bara spekulationer.

Tänkte har Erik barn från tidigare förhållande?

Ja två stycken som är cirka 14 och 16 nu.
Citera
2019-07-10, 23:23
  #8124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Ja två stycken som är cirka 14 och 16 nu.

Tack!
Blir det att dom ingår ett förhållande har dom
4 minderåriga barn att ta ansvar för.
__________________
Senast redigerad av Doiten 2019-07-10 kl. 23:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in