2019-07-09, 09:40
  #8077
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Nu var han ju inte bara pank utan en rätt bra lögnare och bedragare också. Har svårt att se någon vettig stanna kvar hos en sådan person när sanningen kommer fram.

Oklart hur mycket lögnare och bedragare han faktiskt var! Problemet var väl snarare att han i ungdomligt oförstånd kände sig osårbar och gjorde allt för riskabla affärer och trillade dit på det!

Blondinbella brydde sig inte så länge han hade pengar.

Blondinbella ljuger i vart fall inte mindre än vad Hampus gjorde!
Citera
2019-07-09, 11:56
  #8078
Medlem
Charta.12s avatar
https://bloggbevakning.se/2019/07/09/stoppa-pressarna-4/#comments
Angående flygresan igår kväll.

En av kommentarerna i det aktuella inlägget:
Moa / 11:13, Erik Selin är också tillsammans med en annan tjej i Bella åldern som bor i Malmö vad jag vet. Han lurar båda två! Hans fru visste hela tiden om tjejen i Malmö och han skiljer sig på grund av henne. Jag känner ES fru, alla i Billdal fick vetta om det. Kommer bli spännande att se vem som vinner honom!
Citera
2019-07-09, 12:07
  #8079
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
https://bloggbevakning.se/2019/07/09/stoppa-pressarna-4/#comments
Angående flygresan igår kväll.


den flygresan gäller då hon flög ner själv till gbg över midsommar.
inte resan hon gjorde till frankrike med sina barn igår.
Citera
2019-07-09, 12:09
  #8080
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
den flygresan gäller då hon flög ner själv till gbg över midsommar.
inte resan hon gjorde till frankrike med sina barn igår.

Men texten på bilderna som finns i inlägget?
Något som inte stämmer med bilden vad avser texten, så jag tror att du har rätt i det fallet. Viss text finns/fanns inte med på den ursprungliga bilden.

OBS! Den ursprungliga texten på de aktuella bilderna är den vita texten på ljusblåa bakgrunden, övrig text har lagts till vid ett senare tillfälle!
__________________
Senast redigerad av Charta.12 2019-07-09 kl. 12:38.
Citera
2019-07-09, 13:48
  #8081
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Det där är fan grisigt
Varför?
Citera
2019-07-09, 16:43
  #8082
Medlem
Stygotiuss avatar
Jag brukar lyssna på samtliga Sommar i P1 och har därför följaktligen även lyssnat på Löwengrips sommarprat.

Hon ger ju verkligen den här tråden vatten på sin kvarn angående hennes eventuella ekonomiska svårigheter. Hon är ju i sommarpratet ganska tydlig med att om allt går åt helvete får hon väl helt enkelt börja om. Ganska uppseendeväckande kan jag tycka..
Citera
2019-07-09, 19:21
  #8083
Medlem
Är det verkligen det?
Tycker det känns sunt att det värsta som kan hända är att man börjar om. Finns alldeles för många som går runt och blir bittra och skyller på annat. Att misslyckas är ändå en stor del av företagande.
Citera
2019-07-09, 19:26
  #8084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Jag brukar lyssna på samtliga Sommar i P1 och har därför följaktligen även lyssnat på Löwengrips sommarprat.

Hon ger ju verkligen den här tråden vatten på sin kvarn angående hennes eventuella ekonomiska svårigheter. Hon är ju i sommarpratet ganska tydlig med att om allt går åt helvete får hon väl helt enkelt börja om. Ganska uppseendeväckande kan jag tycka..

Vad gör man när allt går åt helvete? Jo antingen börjar man om eller lägger sig ner och dör. Att ha drivet att börja om är ju jättebra
Citera
2019-07-09, 23:18
  #8085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vad gör man när allt går åt helvete? Jo antingen börjar man om eller lägger sig ner och dör. Att ha drivet att börja om är ju jättebra
Absolut, men vart kommer uttalandet ifrån? Hon skryter om miljarder, så hur i hela friden ska bolaget kunna gå omkull om det inte är ett luftslott och utan den substans som hon babblar om...
Speciellt märkligt blir det med alla hennes lyxsemestrar, hur och allt annat svindyrt som hon måste omge sig med. Skulle hon inte bara kunna hålla igen med utgifterna så skulle man knappast snacka sådär....


Sedan är det ungefär som om barnen vore troféer. Inte som att hon egentligen bryr sig, men de gör sig så bra på Instagram att hon måste låtsas som om de är viktiga.
Citera
2019-07-09, 23:42
  #8086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Absolut, men vart kommer uttalandet ifrån? Hon skryter om miljarder, så hur i hela friden ska bolaget kunna gå omkull om det inte är ett luftslott och utan den substans som hon babblar om...
Speciellt märkligt blir det med alla hennes lyxsemestrar, hur och allt annat svindyrt som hon måste omge sig med. Skulle hon inte bara kunna hålla igen med utgifterna så skulle man knappast snacka sådär....


Sedan är det ungefär som om barnen vore troféer. Inte som att hon egentligen bryr sig, men de gör sig så bra på Instagram att hon måste låtsas som om de är viktiga.

Hon borde bromsat för längesedan men hon kör på allt vad hon bara kan till det går åt skogen.

Och då kommer hennes ursäkter att inget va ju hennes fel - som vanligt.

Barnen är säkert dom hon ger minst av sin
tid - tyvärr om hon överhuvudtaget ger dom någon tid.
Hon har ju anställda som trixar och fixar med inköp av julklappar - födelsedagar till barnen för bara nämna något av allt BB säger.
Citera
2019-07-10, 02:18
  #8087
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Degenerated
Är det verkligen det?
Tycker det känns sunt att det värsta som kan hända är att man börjar om. Finns alldeles för många som går runt och blir bittra och skyller på annat. Att misslyckas är ändå en stor del av företagande.

Hon har misslyckats ett flertal gånger under rätt många år nu, någon som minns nätbutiken Bellme och tidningen Egoboost?

Hon lämnar alltid bolagen när hon ser åt vilket håll det lutar åt (konkurs), man kan dra vissa paralleller till hennes förhållande med Jarlbo, han konkar men hon lämnar först när skeppet sjunker till havets botten.

När ska hon egentligen lyckas? Är det inte bättre att hon börjar vända hamburgare på en snabbmatskedja?
Citera
2019-07-10, 02:56
  #8088
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon har misslyckats ett flertal gånger under rätt många år nu, någon som minns nätbutiken Bellme och tidningen Egoboost?

Hon lämnar alltid bolagen när hon ser åt vilket håll det lutar åt (konkurs), man kan dra vissa paralleller till hennes förhållande med Jarlbo, han konkar men hon lämnar först när skeppet sjunker till havets botten.

När ska hon egentligen lyckas? Är det inte bättre att hon börjar vända hamburgare på en snabbmatskedja?

Jag tror, ärligt talat, att hon kommer försöka ge sig in i fastighetsbranschen härnäst. Det är en relativt "stabil" marknad, men jag undrar om hon skulle ha råd med det egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in