Citat:
Ursprungligen postat av
Illa2222
Vad gör man när allt går åt helvete? Jo antingen börjar man om eller lägger sig ner och dör. Att ha drivet att börja om är ju jättebra
Absolut, men vart kommer uttalandet ifrån? Hon skryter om miljarder, så hur i hela friden ska bolaget kunna gå omkull om det inte är ett luftslott och utan den substans som hon babblar om...
Speciellt märkligt blir det med alla hennes lyxsemestrar, hur och allt annat svindyrt som hon måste omge sig med. Skulle hon inte bara kunna hålla igen med utgifterna så skulle man knappast snacka sådär....
Sedan är det ungefär som om barnen vore troféer. Inte som att hon egentligen bryr sig, men de gör sig så bra på Instagram att hon måste låtsas som om de är viktiga.