Citat:
Ursprungligen postat av
JBernard
Det är väl ren självbevarelsedrift om man har tillgångar. Lita inte på en jävel, qdin partner är otrogen, du får betala.
Ja, jag förstår inte varför det är "lågt" över huvud taget att skydda sina tillgångar, speciellt då människor kan bli väldigt småsinta i skilsmässor. Varför ska inte hon kunna försörja sig själv för övrigt?
Sedan så vet vi inte om de har något privat arrangemang som de håller utanför domstolen.