2019-06-29, 06:30
Medlem
Konstatin fick nej på sin bailhearing igår, han kommer med andra ord sitta i fängelse tills rättegången är klar,
Citera
2019-06-29, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Tror mer på att han "säkerhetschefen" hjälper henne hålla sig undan. Hon har ju gott om pengar så han kan nog få en bra lön resten av livet bara genom att gömma undan henne på ett säkert ställe.

Håller inte med dig. Ruja Ignatova var en frontfigur som nu är förbrukad och har röjts ur vägen. Tror att det var för dyrt att hålla henne gömd för all framtid.

Kroppen är troligen sänkt i Svarta havet. Är mest förvånad över att deras hemsidor fortfarande är uppe, men de lär nog försvinna och hela sagan om Onecoin är över.
Citera
2019-06-29, 08:58
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocco420
Har varit lite Off sen jag startade tråden men roligt att se att folk vaknat till liv.. Hoppas fler ansluter sig så tror jag detta kommer bli stort. Min "sponsor" har tjänat riktigt bra på detta så chansen finns absolut!
Kom med i matchen ; )
Ett tag sedan du startade tråden, men jag ser att du åter igen är aktiv i forumet (2015-03-27 - (FB) Onecoin ).

Hur känns det nu? Möjligt att du har tjänat massor, det kan man göra även på tvivelaktiga affärer - Men känns det som att du trodde på något som skulle bli stort på ett seriöst plan?

Har du någon koll på utvecklingen av "kryptovalutan"?
Citat:
...tråkigt att så många bara ska kasta skit. Det som väntar får väl se..
Citat:
...Ja tror verkligen på denna valuta...
Senast redigerad av constant 2019-06-29 kl. 09:06.
Citera
2019-06-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedningen001
Håller inte med dig. Ruja Ignatova var en frontfigur som nu är förbrukad och har röjts ur vägen. Tror att det var för dyrt att hålla henne gömd för all framtid.

Kroppen är troligen sänkt i Svarta havet. Är mest förvånad över att deras hemsidor fortfarande är uppe, men de lär nog försvinna och hela sagan om Onecoin är över.

Det finns nog en överhängande risk att ruja kommer at tas av dagar, tror dock hon är i livet (enligt den amerikanska utredningen befinner hon sig i ett land som saknar utlämningsavtal med usa, daterat nu i feb/mars nångång)

Däremot så är hon ju en säkerhetsrisk för de krimninella nätverk som skyddat och hjälpt onecoin att bli framgångsrikt. Och det är ju numera offentligt att så är fallet, även att man mutat politiker och myndightespersoner för att skydda bedrägeriet, så både "riktig maffia" och "politisk maffia" har ju anledning att vilja tysta onecoins "ledare"

Dyrt?!?! 2,4+ miljarder dollar gjorde onecoin i vinst mellan 2015-2017, pengar är inget problem,man har ju idenfiterat konton i bla dubai som innehåller 180miljoner dollar mm , däremot så vet nog ruja aldeles för mycket för att man ska våga låta henne hamna i händerna på jänkerna. tror inte hon klara livstidsfängelse så hon skulle nog sjunga som en fågel, med konstatin är jag mer osäker. han sitter kanske livstid för att rädda sin familj från maffiahämnd, men lägger amerikanerna till ett par åtal till det som redan ligger (conspiracy to commit wiredfraud , 20års fängelse, vilket åklagaren redan sagt att de kan komma att göra, i usa staplar man ju strafftiden på varandra, så säg 4x consipracy to commit wirefraud =80års fängelse) så kanske även han blir en för stor risk.

Hemsidorna kommer släckas under eller efter domstolsprocessen, bedömmer man att oc/ol Vara en kriminell organisation, vilket det är. Så kan man döma organisationen enligt "RICO lagen" , och det innebär att allderas hemsidor stängs ner dir.
Citera
2019-07-08, 17:25
Medlem
Är det verkligen Ingen som vill sänka Petri Välilä?!
Jävla gris till att lura människor!!
Senast redigerad av Sjusexsju 2019-07-08 kl. 17:30.
Citera
2019-07-09, 08:09
Medlem
bevapnadtjockis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjusexsju
Är det verkligen Ingen som vill sänka Petri Välilä?!
Jävla gris till att lura människor!!

För att inte tala om Lena Candell.
Citera
2019-07-09, 14:17
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Jag har hört att Navid Tavakoli åkt på rejält med stryk.

Någon som vet mer?

Jag antar att det är av någon han har lurat?

Jag har också hört att han hållit en betydlig mer låg profil sedan dess. Stämmer det?

Är spelet äntligen över även för denna spelare?

Fick han några nämnvärda fysiska skador?
Citera
2019-07-09, 20:18
Medlem
Tycker alla hjärndöda onecoinare borde kanske vakna upp .Utopi kanske.
Kolla Semjons senaste kommentar Behindmlm
Citera
2019-07-10, 22:05
Medlem
Även a åhlin tycks ha tröttnat på att vara en onecoin pimp.....
Citera
2019-07-11, 20:46
Medlem
bevapnadtjockis1s avatar
Nu verkar även Onecoins största "merchant" Onedealar Norway hoppat av och gått ihop med den nya scammen ovid.IE. Onecoinarna är inte glada...
https://www.facebook.com/onedealernorway/
Citera
2019-07-11, 20:51
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevapnadtjockis1
Nu verkar även Onecoins största "merchant" Onedealar Norway hoppat av och gått ihop med den nya scammen ovid.IE. Onecoinarna är inte glada...
https://www.facebook.com/onedealernorway/
Kan du inte klippa in några bra citat här?
Citera
2019-07-11, 20:53
Medlem
bevapnadtjockis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Kan du inte klippa in några bra citat här?
Redan raderat från de sidor jag följer.

Men här är message från "corprate":

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in