2019-07-08, 18:48
Bannlyst
Kommer lamotte åka till Grums nu, lr ksk Kent Ekeroth?
Citera
2019-07-08, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Det kan finnas en risk att föräldrarna är återvändande IS krigare och fruar också. Sverige har väl tagit tillbaka hundratals som deltagit i kriget från Syrien.

Så har jag tänkt också!
Citera
2019-07-08, 18:54
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Svensken vill ju inte ens minska ner på anhörig invandringen till flyktingarna. Förstår du inte hur långt ifrån dina värderingar är snittsvensken. Ska det bli någon skillnad alls måste antingen folket byta åsikt, vilket lär kräva många skjutningar, våldtäkter och andra brott. Eller letar sig SD närmare folkviljan.
För att folk ska byta åsikter krävs det att någon bildar opinion, och SD gör inte ett skit för att bilda opinion. Om SD, tillsammans med sina nya kompisar, tar makten så kommer de köra med sin nuvarande politik ända tills MENA-folket har blivit så många så att SD tillsammans med alliansen aldrig någonsin kan vinna ett val igen.
Citera
2019-07-08, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
En lösning skulle kunna vara "dialogpoliser" med invandrarbakgrund som patrullerar i området då kanske dom ensamkommande barnen skulle lyssna.

ja om det är rätta sortens "dialogpoliser"

https://www.amazon.com/Kettenhund-German-Military-Police-Second/dp/1781553327

https://www.histclo.com/imagef/date/2008/06/wehr-pol01s.jpg
Citera
2019-07-08, 19:02
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Mer realistiskt är ju ett muslimskt land där EU kommer överens att att skjuta till stora resurser så de får en ärlig chans att starta om. Det ironiska är väl att det finns inget muslimskt land som vill ha dessa figurer heller.

En bra ide. Vi har ju SIDA som borde kunna sponsra detta.
Europa skapade Israel efter WW2. Varför inte ett nytt landområde. Kalifat. Med viss insyn. Sponsrat av EU.
Ett WINWIN projekt!
Dom vill ju gärna ha kvar sin kultur, omskära kvinnor, tillbe Allaha. Dom känner sig motarbetade här i Sverige. Dom vill ju inte hit för att ha vår kultur.
Dom vill hit för att ha bättre ekonomiska villkor. Ge dom det. I en EU sponsrad del i muslimskt land. Afganistan ex v
Citera
2019-07-08, 19:09
Medlem
Prayuths avatar
Citat:
– Jag har aldrig varit med om något liknande, säger polisen Lennart Hynynen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6jVaK3/barngang-trakasserar-boende-och-hotar-att-valdta

En exempellös massinvandring genererar fenomen vi aldrig tidigare sett i Sverige. Snacka om dysfunktionella familjer som inte klarar av att uppfostra sin avkomma. Det är alltså människor likt dessa som ska lära oss kultur i Sverige.
Citera
2019-07-08, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag är gammal och i mitt arbete så åker jag till bostadsområden med lägenhetshus.
Jag fattar inte vilken jävla svinstia och total oaktsamhet som en del har.

Sopor, godispapper, glasspapper, tomma läskflaskor, nya barncyklar (NYA!) som ligger utomhus bara släppta där dom åkte på dom sist.
Inne på en gård vid ett lägenhetshus finns trehjulingar, små barncyklar, små sparkcyklar, ministudsmattor, parkbänkar mm. Måste kryssa fram i sicksack för att gå vägen fram till den port jag ska till. Ungarna är uppe och skriker och springer omkring i trapphusen och på gårdarna kl.21-22 på kvällarna. Ålder? 5-6- 7-8-9?
Ingen vuxen alls utomhus.
När de vuxna är där så är det för att dom kört in någon bil och ställt mitt på parkvägen, med dörrarna vidöppna så man måste gå på gräset för att gå förbi.
När de väl är inomhus så hörs ungarna skrika inne i lägenheterna.

Verkar inte finnas någon som helst tillsyn eller uppfostran eller begränsning.

Annie Lööf's Sverige. Inte undra att hon inte lagt ut en enda bild på sin dotter på sju år.

Hon börjar bli rädd för monstret som hon å Maria Wetterstrand å Fredde skapat.

Livrädd.
Senast redigerad av allwaysmisbehavin 2019-07-08 kl. 19:13.
Citera
2019-07-08, 19:13
Medlem
Frontlinjens avatar
Hade en ungjävel varit så uppkäftig så som det beskrivits hade min våldstrappa sett ut ungefär så här
1) ”nu följer du med så ska vi prata med dina föräldrar om vad du sagt/gjort”
2) ta ungen i kragen och dra med dem till deras föräldrar
3) som förra fast i nacken
4) lugga
5) 1-2 örfilar

Vad tycker ni är rimligt?
Citera
2019-07-08, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
En lösning skulle kunna vara "dialogpoliser" med invandrarbakgrund som patrullerar i området då kanske dom ensamkommande barnen skulle lyssna.

Polisen kanske kan grilla korv med barnen, då kanske de börjar respektera ordningsmakten och andra människor.
Citera
2019-07-08, 19:18
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
För att folk ska byta åsikter krävs det att någon bildar opinion, och SD gör inte ett skit för att bilda opinion. Om SD, tillsammans med sina nya kompisar, tar makten så kommer de köra med sin nuvarande politik ända tills MENA-folket har blivit så många så att SD tillsammans med alliansen aldrig någonsin kan vinna ett val igen.

För att bila opinion måste du synas, media vill inte medverka till det eftersom det är stämplat som att sprida rasism av svenska folket. Andra partier plockar dessutom PK poäng i samma veva de öppnar truten. Kanske de har gjort bedömningen att det är bästa att ligga lågt eller lyckas de inte göra sig hörda.
Eller ser du någon lågt hängande frukt där de kan sprida sitt budskap?
Citera
2019-07-08, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Hade en ungjävel varit så uppkäftig så som det beskrivits hade min våldstrappa sett ut ungefär så här
1) ”nu följer du med så ska vi prata med dina föräldrar om vad du sagt/gjort”
2) ta ungen i kragen och dra med dem till deras föräldrar
3) som förra fast i nacken
4) lugga
5) 1-2 örfilar

Vad tycker ni är rimligt?

Det där med föräldrarna kan du fetglömma, dom vet inte ens vilket land dom är i. Det enda dom kan är försäkringskassans App.

Bättre skrämma upp ungjäveln utav helvete, spärra in han 4-10 timmar i närmsta cykelförråd (utan belysning) så är han nog rätt så avradikaliserad framöver.

Somaliska pojkar går ju inte direkt att jämföra med Gustav och Samuel 12 år, som gillar fotboll och fortnite.

Dom är små livsfarliga monster.

#segregeramera
Senast redigerad av allwaysmisbehavin 2019-07-08 kl. 19:34.
Citera
2019-07-08, 19:20
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
En bra ide. Vi har ju SIDA som borde kunna sponsra detta.
Europa skapade Israel efter WW2. Varför inte ett nytt landområde. Kalifat. Med viss insyn. Sponsrat av EU.
Ett WINWIN projekt!
Dom vill ju gärna ha kvar sin kultur, omskära kvinnor, tillbe Allaha. Dom känner sig motarbetade här i Sverige. Dom vill ju inte hit för att ha vår kultur.
Dom vill hit för att ha bättre ekonomiska villkor. Ge dom det. I en EU sponsrad del i muslimskt land. Afganistan ex v

Jag har varit i Afghanistan och det vore en ypperlig plats för avskummen, förlåt, muslimerna att börja om på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in