2019-07-07, 16:48
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Nej de behöver utvisas med sina familjer, släktingar och klaner. Alla andra åtgärder är helt meningslösa. Kollektiva åtgärder för människor som är klan-människor. Sverige kan inte lösa dessa människors problem, det måste deras hemländer göra.

Det stämmer, och det är den enda lösningen.
Citera
2019-07-07, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ett problem är dock språket...

Aha! Så folket kan bara ett språk... Det är som jänkarna då.

På tal om svenska småkids:
https://www.youtube.com/watch?v=VnVlHuxgkes

"Dummare kan ingen vara, i guds lilla barnaskara"
Citera
2019-07-07, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det funkar bra i din påhittade vänstervärld antar jag.

Pörva du, så ska du se att det även fungerar på FB.
Citera
2019-07-07, 17:09
Medlem
Låt kommunen och dess invånare gå under - svaga grupper överlever sällan.
Citera
2019-07-07, 17:38
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det som är intressant är att i den politiskt korrekta propagandan så är invandrare och invandrarbarn stackars offer som vi måste ta hand om. Det finns även särskilda lagar för att skydda dem mot elaka svenskar (som t.ex HMF-lagen). Och vänstern gapar ständigt om rasism och svenskarnas förtryck av invandrare. Dygnet runt.

Men i verkligheten ser det ut så här:

Vem förtrycker vem egentligen?

Precis! När kommer detta uppmärksammans utav någon inom MSM? Kommer väl aldrig hända! Djävla bananland Sverige blivit och det blir bara värre!
Citera
2019-07-07, 17:44
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Ookej, så du har tydligen aldrig träffat barn som beter sig som bråkstakar och som inte har utländskt påbrå? Du vet de där som klär sig i trasiga jeans och jeansjackor, åker EPA och har spenderat hela sin skoltid på att bråka, misshandla och mobba andra skolelever? De som gillar Ronnie och Ragge. En del av dessa har sedani senare tonåren och vuxenstadiet gått och blivit medlemmar i NMR.

Haha, jag har aldrig träffat någon sådan svensk. Mordiska svartmuskiga hatbarbarer däremot... behöver bara sticka ut huvudet genom något av fönstren. Om du tror att klanmännen från steningsåldern påminner på något sätt om de raggare som retade dig på dagis, är du hopplöst efterbliven.
Senast redigerad av Nihiliserad 2019-07-07 kl. 17:47.
Citera
2019-07-07, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Haha, jag har aldrig träffat någon sådan svensk. Mordiska svartmuskiga hatbarbarer däremot... behöver bara sticka ut huvudet genom något av fönstren. Om du tror att klanmännen från steningsåldern påminner på något sätt om de raggare som retade dig på dagis, är du hopplöst efterbliven.

Ok då har vi konstaterat att du är född på 2000-talet.

Vi andra vet hur vi skall säga till barn som bråkar.
Citera
2019-07-07, 17:51
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Aha! Så folket kan bara ett språk... Det är som jänkarna då.

På tal om svenska småkids:
https://www.youtube.com/watch?v=VnVlHuxgkes

"Dummare kan ingen vara, i guds lilla barnaskara"

Med skillnaden att amerikaner är civiliserade, demokratiska, pratar ett språk som en gång var samma språk som svenskarnas, och vi alla lär oss i skolan. Plus att väldigt få av amerikanerna är bokstavstrogna i terrorreligionen islam, etc.
Citera
2019-07-07, 17:53
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ok då har vi konstaterat att du är född på 2000-talet.

Vi andra vet hur vi skall säga till barn som bråkar.

Jag är inte svensk, jag tar mig an hela klaner som bråkar, och ser till att vara redo för det. Du däremot är en fjant som lever kvar på konsums blåvit-tid och tror att landet du växte upp i, fortfarande är detsamma. Du har dessutom fel om när jag är född. En sisådär 20 år fel.
Citera
2019-07-07, 17:54
Medlem
Dagen då hela mångkulturbygget rasar kommer närmare och närmare.
Den som lever får se. Eller iaf ta hand om resterna.
Citera
2019-07-07, 18:25
Medlem
Ös kärlek tillbaks så ska ni se att det löser sig. Sveriges svar på allt 😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2019-07-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Sverige är en rättsstat.

Det ligger djupt i vårt DNA.
Vi samlar inte en mobb och sliter ut folk på gatan med påkar, rapp o slag. Förklarar missnöjet o hänger några av familjen i närmsta träd.
Inte än men det kommer att komma. Ännu så länge är det socialt svagare grupper som drabbas. När socialgrupp 2 och 1 får problem så blir det annat ljud i skällan.
Det skulle inte förvåna mig om kommuner kommer att börja riva hus igen för att slippa härbärgera asylsökande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in