2019-07-07, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jag fattar inte att folk tolererar detta. Om de går ihop och tar hand om problemet vad ska PK tomtarna då göra? Fängsla hela orten? Då har de ett riktigt problem på halsen.

Jag undrar samma sak. Vad fan pysslar männen med uppe i Grums, varför säger de inte ifrån? Eller är de och åker raggarbil i Västerås?!
Citera
2019-07-07, 13:55
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Undrar lite har de i hyresgästföreningen inga egna barn. Vad beror denna osolidariska hållning på?

Den vanliga svenska ängsligheten. Rasiststämpeln.

Det är ju detta vapen som de vänsterliberala förstörarna har använt sig av i över 30 års tid nu. Så fort någon går till botten med problemet och talar klarspråk så är personen i fråga en ond rasist, och sedan glömmer man problemet. Då börjar man diskutera personens politiks onda åsikter istället för grundproblemet.

I grunden är det upp till dig och alla här inne att säga vad ni tycker ute i verkligheten, det är enda sättet att få en ändring på detta. Säg till folk vilket parti du röstar på, stå för att du ser de problem som finns. Var öppen med det. SD och Åkesson har gjort ett stort jobb för att belysa allt detta, men det är upp till folket att våga stå upp för allt också.

Så länge man bara skriver anonymt på Flashback och röstar bakom ett dolt skynke vart 4 år så blir det ingen skillnad.
Senast redigerad av kungarolf 2019-07-07 kl. 13:58.
Citera
2019-07-07, 14:02
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Jag undrar samma sak. Vad fan pysslar männen med uppe i Grums, varför säger de inte ifrån? Eller är de och åker raggarbil i Västerås?!

Sverige är en rättsstat.

Det ligger djupt i vårt DNA.
Vi samlar inte en mobb och sliter ut folk på gatan med påkar, rapp o slag. Förklarar missnöjet o hänger några av familjen i närmsta träd.
Citera
2019-07-07, 14:02
Medlem
Sabutkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Detta är verkligen ett skrämmande, Hur skall föräldrar till utsatta barn agera när dom till och med själva är rädda för knoddarna? Kommer vi att få se mera av detta framöver? Kommer detta att öka motståndet mot det mångkulturella Sverige?

Vidare står det:

Sedan står följande:

https://nyheteridag.se/barngang-satter-skrack-i-grums-stryptag-slag-och-hot-om-valdtakt/

https://samnytt.se/barngang-terroriserar-bostadsomrade-foraldrar-haller-barn-hemma/

"Framtida raketforskare." "Mångfald är en styrka." "Inga rasister på våra gator." O.s.v.
Citera
2019-07-07, 14:20
Medlem
TraXzmans avatar
Hehehe ... ja röstar man på sådana som är totalt olik oss och minst lika rasistisk mot oss utan att ställa krav på dom direkt dom anländer så får man stora problem... Vem eller vilka stollar trodde att afrikaner negrer skulle kunna integrera sig med vikingar hahahhah... snacka om långsökt önsketänkande men det visar ju sig varje dag mer och mer hur otroligt dåligt det rimmar
Citera
2019-07-07, 14:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Futurist
Det här problemet har nått en storleksordning där det inte längre kan lösas genom parlamentariska metoder. Att hela svenska folket röstar på SD kommer inte att hjälpa ett piss. Det krävs en väpnad revolution, en folkresning, för att råda bot på det här.

Side note, var är Josef Stalin när man behöver honom...

Ja vi kommer snart ha samma situation som före detta Jugoslavien hade på 90 talet.
Det kommer bli en masslakt av alla kulturapor den dagen tillräckligt många fått nog av apjävlarna.
Längtar till vårat inbördeskrig, det är vår tur nu, vi har haft fred för länge och se hur vårat land har blivit.
Citera
2019-07-07, 14:29
Medlem
Sam.Boyds avatar
Jag har visserligen passerat Grums men har egentligen ingen kännedom om varken ”staden” eller kommunen, så jag var tvungen att Googla lite.

Tätorten har 5000 personer
Kommunen totalt 9000 personer,
av dem var 888 personer utrikesfödda.

Med den folkmängden borde närapå alla känna alla. Det är märkligt att inte polis o socialtjänst, skola, fritids o ungdomsgården känt till de små ligisterna.

Likaså så framkommer det att Grums försökt stoppa politiska valmöten med AfS.

Svt 2012
Han har bott i en och samma trappuppgång på Järpegatan i Grums i 43 år. Men i höst tvingas han och hustrun flytta ur sin lägenhet när Grums kommunala bostadsbolag gör om hela trappuppgången till boende för ensamkommande flyktingbarn.

Svt 2015
Programmet från Grums skildrade drogmissbruk och arbetslöshet. Ungdomar pratade om utanförskap och misär och reportaget har väckt många reaktioner.

Det tycks finnas grogrund för främlingsfientlighet i Grums.
Citera
2019-07-07, 14:33
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladjeSpridarn
De ger sig på de svenska barnen i affekt när de märker att de svenska barnen inte accepterar olika kulturer... Så det börjar med de svenska barnens föräldrar, att lära sina barn att vi alla är olika och att det är okej.

Jo, de svenska barnen inte bara accepterar "Den starkes rätt"-kulturen utan integrerar sig också till den genom att stanna hemma istället för att gå ut.

Jag anser det fel att integrera sig till "Den starkes rätt"-kulturen. Better die on your feet than be living on your knees. Ett liv utan våld är ett undantag, en lycklig parentes som man måste njuta av så länge man kan. För den kan ta slut när som helst.
Citera
2019-07-07, 14:35
Moderator
-Info-s avatar
Här är en äldre nyhet som kanske är värt att nämnas:

Citat:
Känslorna svallar i Grums efter att ett par familjer i kommunens bostadsbestånd tvingas flytta för att ge plats åt ensamkommande flyktingbarn.

– Det är ju nästan mitt barndomshem, säger Åke Wigren förtvivlat.

Han har bott i en och samma trappuppgång på Järpegatan i Grums i 43 år. Men i höst tvingas han och hustrun flytta ur sin lägenhet när Grums kommunala bostadsbolag gör om hela trappuppgången till boende för ensamkommande flyktingbarn.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/han-tvingas-flytta

I Grums så kastade de ut svenskar från sina bostäder för att ge bostäder åt flyktingar. En svensk man hade bott 43 år i samma trappuppgång, men blev ändå utkastad. Flyktingarna behövde ju bostäder.

Uppenbart så för de en ganska svenskfientlig politik i Grums.

Det senaste verkar nu vara de här små utländska monsterbarnen, som de utsätter svenska barn för.
Citera
2019-07-07, 14:48
Medlem
"Problemen har funnits sedan slutet på förra sommaren, men har eskalerat under våren och försommaren. Det handlar främst om en grupp barn i åtta- till tioårsåldern som går samman och attackerar barn som går ensamma. Men de har även attackerat kvinnor verbalt."

Detta har pågått i nästan ett år alltså. De hade ju liknande problem i Kil tidigare. Är det samma familjer som flyttats?

https://www.hemhyra.se/nyheter/barngang-satter-skrack-bostadsomrade/

AB:s senaste rapportering om Grums toppar med en nyhet om en fläkt på pappersbruket som låter för mycket. Intressant nyhetsvärdering.
Senast redigerad av B.R.Donut 2019-07-07 kl. 14:51.
Citera
2019-07-07, 14:49
Moderator
-Info-s avatar
Det som är intressant är att i den politiskt korrekta propagandan så är invandrare och invandrarbarn stackars offer som vi måste ta hand om. Det finns även särskilda lagar för att skydda dem mot elaka svenskar (som t.ex HMF-lagen). Och vänstern gapar ständigt om rasism och svenskarnas förtryck av invandrare. Dygnet runt.

Men i verkligheten ser det ut så här:

Citat:
– Min ena dotter gråter på kvällarna och vill att vi ska åka till husvagnen för att hon är så rädd. Och vi kan inte säga till heller för då kommer repressalier: de stoppar in sopor i brevinkastet eller går på mina barn ännu mer när jag inte är med.

Eller så är de kaxiga direkt när man säger till. Att som vuxen bli spottad i ansiktet och få höra att ”jag lyssnar inte på dig för nu är kvinna” och bli kallad för ord som jag inte ens vill ta i min mun, är otroligt kränkande.

https://www.hemhyra.se/nyheter/barngang-satter-skrack-bostadsomrade/

Vem förtrycker vem egentligen?

Citat:
Det här är ett område där vi har trivts och haft en enorm grannsämja men nu vågar vi knappt gå ut, säger Kajsa.
Citera
2019-07-07, 14:55
Avstängd
karjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det som är intressant är att i den politiskt korrekta propagandan så är invandrare och invandrarbarn stackars offer som vi måste ta hand om. Det finns även särskilda lagar för att skydda dem mot elaka svenskar (som t.ex HMF-lagen). Och vänstern gapar ständigt om rasism och svenskarnas förtryck av invandrare. Dygnet runt.

Men i verkligheten ser det ut så här:

Vem förtrycker vem egentligen?

Antirasisterna, vänstern och övriga kulturmarxister och PK-fittor kommer att få sina fiskar jävligt varma en vacker dag, de har förstört så många liv och TILLINTETGJORT så många potentiella liv. Tusentals svenskar kommer aldrig att födas eftersom man har förstört bostadsområden och stadsdelar med invandring, svenskar väljer att inte skaffa barn och svenskor går till utlänningar och skaffar barn med dem istället, ivrigt påhejade av hela den judiska medieapparaten och statsmakten och de antirasistiska lobbyorganisationerna. Jag vill verkligen se dessa personer i en jävla massgrav!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in