Citat:
Ursprungligen postat av
Restad
Ja, svenska WT inaveln brukar slåss med skiftnycklar, vevstakar och brännbollsträn
Nej, du tänker nog på zigenare. Benämningen "rallarsvingar" & avsaknaden av vapen tyder på att det mest sannolikt enbart är svenskar inblandade.
Missförstår du medvetet eller är du bara efterbliven?