Citat:
Ursprungligen postat av
von Hindenburg
Först och främst älskar jag din raljanta ton. Den är så underbart malplacerad med tanke på uppenbart det är att du inte vet att London är Europas absoluta finanscentrum och ett av världens två dominanta tillsammans med New York.
Du får googla lite så kommer du få veta det du vill veta om du vill veta. Det är antagligen där skon klämmer för Brexit har blivit religion för dess anhängare. Säg inte att du tror att invandringen ska minskas också...
Ingen har förövrigt sagt att alla jobb hotas men det kommer bli många då de som jobbar mot EU ligger i farozonen pga tappade passporting-rättigheter(du vet väl vad jag syftar på?). Jag har personligen varit med och flyttat pengar och verksamhet från Storbritannien pga Brexit och jag vet att jag inte är ensam. Vår bank var överbelamrad med ärenden...
Jo jag vet att London är "europas finanshuvudstad.." om det nu finns en sån titel. Jag är inte i behov av dina tips om googla, det passar väl mer för din sort, jag har riktig kunskap.
Sen dillar du om invandring och lägger änu mer åsikter i min mun, man blir bara så trött på alla er pajsare.
Jag ser det mest som bara ett i raden av EUs skrämseltrick, Schwiez, har du hört talas om det finanscentret? Inte? Ett land ligger i mellanEuropa förväxlas ofta med Sverige,
dom är INTE med i EU.....har dom nåra anställda bankers, eller vad tror du? Är de också hotade?